1. leht 4-st
Kristjani e21 318i `82
Postitatud: 27 Apr 2011 22:50
Postitas Kristjan S
Lisaks 5 sele ilmus maja ette ka 3seeria,pikka aega juba unistanud sellest ja ilmselgelt tekitavad haikad sõltuvuse.Algselt üks ja siis tekib kohe tahtmine veel ühte omada jne
Autost siis nii palju, baltic blau värvi, algselt 1,6 mootoriga ja nüüd 1,8, sisu on enam vähem, tuleb veits tüübleid panna ja katted sirgu tõmmata, mootori koha pealt väga palju öelda ei oska,kuna pole eriti jõudnu veel tutvuda, kere on enam vähem korras, üv kuu aega tagasi tehtud, alpine kõlarid(kui kellegil kõlarikatteid pakkuda,andke teada), all 13 t origi valukad,
Üritan siis vaikselt juurde kirjutada ja pilte teha tegemistest

Postitatud: 27 Apr 2011 23:49
Postitas HAIRIDER
Kena
Ootasingi et millal siis lõpuks "liikmete autodesse" teema tuleb
See haide sõltuvus on üks ravimatu haigus, kui korra üht oled omanud siis jääb pisik jäädavalt sisse ja lahti enam ei saa

Postitatud: 28 Apr 2011 09:14
Postitas raunz
Minule teadaolevalt pole seal suuremaid keretöid tehtud niiet kere ei tohiks ikka enam vähem olla vaid pigem karjub keevitamise järgi

Juba minu käes olles ehk 4 omanikku tagasi tahtis kiirelt tegemist saada

Muidu mootor peaks tal väga hea olema, ainukese asjana võib veidi jamada pritsepea. Ma tegin enne müüki veel esisilla kap remondi+ veel palju muud.
Igatahes edu autoga ja mul hea meel näha, et hai-haigete ringkonnas auto ikka endiselt

Postitatud: 30 Apr 2011 20:32
Postitas sillufromIV
Ja mootor oli minuteada algselt ikka 1,8 karpa, nüüd 1,8 pritsega ... 316-le pandi 1980-1982.a 1,6 ja ka 1,8 mootoreid, mõlemad 66kW.
Minugi poolt edu auto pidamisel ja selle seisundi parendamisel!
Postitatud: 01 Mai 2011 11:07
Postitas Priit
sillufromIV kirjutas:Ja mootor oli minuteada algselt ikka 1,8 karpa, nüüd 1,8 pritsega ... 316-le pandi 1980-1982.a 1,6 ja ka 1,8 mootoreid, mõlemad 66kW.
Minugi poolt edu auto pidamisel ja selle seisundi parendamisel!
1,6 oli siiski 55kW, väiksemad kolvid ja pisem karpa (mudelitähis 315).
Postitatud: 01 Mai 2011 14:16
Postitas sillufromIV
Priit kirjutas:sillufromIV kirjutas:Ja mootor oli minuteada algselt ikka 1,8 karpa, nüüd 1,8 pritsega ... 316-le pandi 1980-1982.a 1,6 ja ka 1,8 mootoreid, mõlemad 66kW.
Minugi poolt edu auto pidamisel ja selle seisundi parendamisel!
1,6 oli siiski 55kW, väiksemad kolvid ja pisem karpa (mudelitähis 315).
Varuosakataloogid annavad ikka 1,6 ja 66kW ka, just 316 puhul.
Postitatud: 07 Mai 2011 22:52
Postitas Kristjan S
nädalavahetusega tehtud töö
uus sport õhufliter
uus genekarihm
peeglid värske värviga kaetud
Postitatud: 31 Mai 2011 21:47
Postitas Kristjan S
Tehtud tööd
kolme kodaraga rool
esipõll maha kruvitud ja korda tegemisel
tagumine põll puhastatud ja ootab pahtlit ja krunti(selgus et on suhteliselt mäda ja keegi on üritnud midagi seal lappida)
vasak küljekarp on nii läbi et uut kapi pole pm kuhugi kinnitadagi, aga parem on korralik
hetkel tegelen siis kerega ja üritan suviseks kogunemiseks auto liikuma saada

Postitatud: 01 Juun 2011 00:12
Postitas mihkel3xx
jaa,nii näeb hea välja aga kui veits lammutada siis tuleb tõenäoliselt sama pilt nagu mul ja siis saad teada,et tasub saksamaale sõita uue järele
OK,minu arust väga mõnus auto ja palju jaksu korrastamisel.
Postitatud: 01 Juun 2011 00:54
Postitas mkb
mihkel3xx kirjutas:jaa,nii näeb hea välja aga kui veits lammutada siis tuleb tõenäoliselt sama pilt nagu mul ja siis saad teada,et tasub saksamaale sõita uue järele
Tahad kihla vedada, et ühel hektle ei olegi see mõte nii ebareaalne

?
Postitatud: 01 Juun 2011 11:06
Postitas raunz
Lisaks eelmainitule on sel autol veel päris palju kohti mädad omadega, viimati talvel vaatasin ta jälle korralikumalt üle. Midagi ulmelist ei ole ning küll ta tehtud saab kui tahtmist jagub

Postitatud: 09 Juun 2011 21:35
Postitas Kristjan S
Postitatud: 09 Juun 2011 23:35
Postitas mihkel3xx
tundub,et tegemist on ...............hea on see,et tehakse
kas see juhiuks vahetamist ei vajaks?küljekarp on ka juba päris õhtal? vana auto väärtus

Kas sul see esipõlle esimene serv valenurga all ei ole ? tundub kuidagi vale olevat!?!?!
Postitatud: 10 Juun 2011 07:40
Postitas raunz
Ukse soovitaks kindlasti korralikuma otsida, jääb lõpptulemus parem ning kestab kauem. Kas keevitustööd teed ise?
Postitatud: 10 Juun 2011 10:44
Postitas HAIRIDER
Meeldiv näha et vanake veidi värskendust saab
Aga usu mind, mida sügavamale sa kaevad seda rohkem murekohti tuleb välja. Seega kõvasti tahtmist ja visadust vaja, ning aega ja krõbisevat

Postitatud: 10 Juun 2011 12:33
Postitas Kristjan S
Ja tegemist on väga palju!
Uks juba maas ning lähemal vaatamisel ja lihvimisel midagi väga hullu ei ole.
Esitiib on ilmselt sealt kinnituse juurest väikse paugu saanud aga midagi võimatut ei ole
Karpidega on lood natuke kurvemad.Parema poole oma on isegi okei.Veits lihvimist ja kivikaitse peale.Vasak poolne on aga täitsa läbi ning selle tegemisega läheb ilmselt aega.
Keevitust ise ei tee
Postitatud: 18 Juul 2011 01:23
Postitas ROger
Auto nähtud, tööd jagub

Postitatud: 04 Okt 2011 20:38
Postitas Kristjan S
Nii väike vahekokkuvõte
Uks maha võetud lihvitud, pahteldatud, oli ta juba peaaegu valmis, kui kukkus tugede pealt alla ja muutus kasutuskõlbmatuks.Tuli hakkata uut ust otsima.Leidsime ja kuna pärines punaselt autolt, siis oli vaja kõvasti jälle lihvida.Tänaseks õhtuks on uks ees ja üritan ka nv muu jama ukse sisse tagasi panna.
Vahepeal on vaadatud ka mootorit, mis tundub et saab olema selle auto puhul üks kõige rängemaid katsumusi ja tänan kohe ette neid spetsialiste kes kunagi ammu üritasid enda arvates seda mootorit võimsamaks muuta.
Igal juhul ja ei teagi kohe mida sellega ette võtta, aga kuna nigunii plaanis karpide vahetus ja auto üle värvimine siis mootriga kiiret pole.
Aga ja ega tegemine lihtne pole, aja otsime käib tikutulega.
Postitatud: 23 Okt 2011 19:13
Postitas Kristjan S
Postitatud: 23 Okt 2011 21:37
Postitas raunz
Minu arvates sobib ilma esistangeta ainult siis, kui esipõll vastavalt ümber teha, et asi näeks välja nagu tehasest.
Muidu hea näha, et asi väikselt areneb ikka.