1. leht 1-st

M: BMW 525i '85 Lukku!

Postitatud: 09 Jaan 2006 12:31
Postitas Jaan
Manuaal, 5 käiku. Mootor 2,5l / 110 kW. Beez, pruun sisu, tehase toonklaas. ÜV ja kindlustus olemas. Sõidab. Väga reibas masin.

http://bmwclassic.ee/323/album150/aaa

http://bmwclassic.ee/323/album150/aad

http://bmwclassic.ee/323/album150/aak

Asjad mida võiks tulevikus üle vaadata: küljekarbid (vahetada/keevitada).

Kes on masinat näinud väidavad, et üks paremas korras olevaid viiesajaseid. Enda arust normaalses korras, natuke roostet, natuke nokitsemist vajav aga muidu ok.

Hind 9500.- / küljekarpide võrra tingitav / Huvi korral PS!

Lisainfo

Postitatud: 13 Jaan 2006 11:10
Postitas Jaan
Asjad mis masinal tehtud: Õhu- ja vaakumlõdvikud vahetatud http://bmwclassic.ee/323/album150/aaq , paigaldatud uus (528/535) paisupaak http://bmwclassic.ee/323/album150/aay Auto salongis olevate märgutulede taastamiseks kulus peotäis 1,2-seid pirne (see oli auto juures tehtud töödest üks huvitavamaid väljakutseid kuna neid signaallampe leidub ikka igal pool ja teinekord väga salapärastes kohtades). Kõige suuremaks töövõiduks kujunes kindalaeka valgustuse taastamine. See ei olnud eelmise omaniku väitel kunagi põlenud. Muuseas eelmise omaniku poolt on paigaldatud uus summuti: http://bmwclassic.ee/323/album150/abi (keskmine ja viimane pütt on uued, ca 4-5a. vanad, seega peaks üsna mitu head aastat rahulik olema). Samuti on eelmise omaniku poolt vahetatud piduriklotsid http://bmwclassic.ee/323/album150/abw Pidurikettad ise on ka korralikud. Lisade mõttes on auto väga lihtne. Leiduvad elektrilised peeglid ja tester. Katuseluuk ja aknad töötavad vändaga. Veel on autol olemas tehase logodega originaalkummimatid http://bmwclassic.ee/323/album150/aah (nende üle on mul isiklikult väga hea meel). All on väga head rehvid (205/70/R14) http://bmwclassic.ee/323/album150/abc need kestavad veel aastaid (mustrit järgi keskmiselt 7mm). Mootor ja käiguosa on samuti väga head. Minu arvates on väga heas seisukorras ka auto salong http://bmwclassic.ee/323/album150/aax sisu on puhas ja korras. Kapotialune on samuti kena ja korralik. Pakiruum näeb välja selline http://bmwclassic.ee/323/album150/abo ja põrandakate on loomulikult ka olemas http://bmwclassic.ee/323/album150/acb Tagatiivad on head: juhipoolne http://bmwclassic.ee/323/album150/aca kõrvalistujapoolne http://bmwclassic.ee/323/album150/abz Kõigil ratastel on salapoldid.

Mida oleks vaja autol teha? Põhimõtteliselt võib auto võtta ja kohe sõita. Juhul kui tulevane ostja plaanib endale sellest autost pikemaajalist sõidukit siis on minu arvamus see, et see isend on väga hea valik. Ideaalseid asju ei ole aga olemas seega on vaja korrastada järgnevad asjad: Küljekarbid võiks välja vahetada: juhipoolne on keskmiselt õnnetus seisus http://bmwclassic.ee/323/album150/abg , http://bmwclassic.ee/323/album150/abx aga kõrvalistujapoolsel karbil pole isegi lähemal vaatamisel väga viga http://bmwclassic.ee/323/album150/abh , http://bmwclassic.ee/323/album150/aby (karpe võib põhimõtteliselt küsida näiteks Balti Laagrist, aadress Tallinnas Kadaka 165; samuti pakuvad osi müügiks EBK foorumis Erkki_V ja Janek, uue osa hinnaklass on muuseas ca. 550.- tk). Muidugi on antud juhul võimalik, et piisab lihtsalt paari koha keevitamisest. Esisilla puksid üle kontrollida, mis logisevad, välja vahetada (soovitan viia firmasse Autenor, Tihniku tänaval, kohapeal on nii töökoda kui ka osade tellimine aga kindlasti leidub ka teisi variante). Põhja all olev piduritorustik profülaktika mõttes üle vaadata (vaja läheb ühte M10/M10-3315mm-st ja ühte M10/M10-3075mm-st toru, Laki Autos uue osa hind ca. 140.- tk.). Põhja all olevad metallist kütusetorud (kütusetoru ja tagasivool) võiks samuti profülaktika mõttes vahetada lasta (BMW koodid 16 12 1 178 468, 16 12 1 177 267, peaksid ka B-osadena saadaval olema). Viga ei ole nendel eelpoolnimetatud asjadel praegu loomulikult midagi, lihtsalt roostekord on peal. Nagu öeldud - ennetav tegevus. Käsipidur töötab normi piiril, üldiselt tahab kas klotside ja/või vedrude vahetust (vedrude komplekt ca. 100.- krooni, klotside komplekt ca. 150.- krooni). Kerel on erinevates kohtades väiksemaid roosteplekke kuid midagi väga tõsist (peale juhipoolse küljekarbi) märganud ei ole. Esikapoti juhipoolne nurk on saanud väikse kõksu http://bmwclassic.ee/323/album150/aba kere ja raam ise on aga puutumata http://bmwclassic.ee/323/album150/aaz Rattakoopad on tugevad http://bmwclassic.ee/323/album150/aaw , http://bmwclassic.ee/323/album150/abd , http://bmwclassic.ee/323/album150/abe , http://bmwclassic.ee/323/album150/abf

Auto on: talvel väga soe, soojendussüsteem töötab ideaalselt. Salongiventilaator on vahetatud. Pidurisüsteem töötab. Jahutussüsteem on korras: jahutusvendika sidur, radiaator, veepump, termostaat - kõik töötavad. CO on normi piires. Auto käivitub alati: starter, laadimine ja kõik muu säärane toimib.

Lõpetuseks ütleks, et kui haininal kõik loetletud asjad ära teha siis sellisel juhul on juba tegemist päris hea asjaga. Sõidan erinevate haininadega alates aastast 1994 ja igat autot ma tõesti ära ei osta. See sai ostetud kuna auto tundus hinna/kvaliteedi suhtelt üks asjalikemaid olema. Samuti on mulle teada auto ajalugu aastast 1999 (auto oli tuttava käes). Autol on olnud Eestis 2 omanikku (ehk siis teine olen mina). 525i on väga hea auto, jalgu sellega ei jää. Ega siis muud midagi - kui on küsimusi siis küsige julgesti – räägin kõik ausalt ära. Vaadake galeriis olevaid pilte, tulge proovige sõita!

http://bmwclassic.ee/323/album150

Postitatud: 14 Jaan 2006 16:29
Postitas Jaan
Vahetamist vajavad puksid võib nimekirjast maha tõmmata. Esisild on korras.

Ühesõnaga lugu oli selline: aeg-ajalt sõites tekkis vahetevahel auto esiosas mingi salapärane võbelemine. Kusjuures viimati autoga ülevaatusel käies palusin spetsiaalselt oma auto esisilla põhjalikult läbi kangutada. Tavaliselt on ju esisild see mille peale nad nagu hagijad lendavad. Kõige huvitavam on see, et ei leitud midagi. Oma tarkusega siiski arvasin, et ju ikka mõni puks läbi peab olema.

Nüüd siis lõpuks põhjus leitud: juhipoolne esipidur tahtis vahetevahel peale jääda. No ja kui see peale jäi siis sellest tekkiski vibra sisse :oops: Üks pool jooksis vabalt, teine pidurdas. See on see kui autot harva kasutatakse. Kiskusin piduri lahti, õlitasin silindri ära ja auto sõidab nagu sulavõi. Sai just Tartu maanteel paar kiiremat ringi tehtud :D Praegusel juhul jääks siis suuremaks vajalikuks tehtavaks tööks juhipoolne küljekarp. Muud nagu midagi.

ok.

Postitatud: 25 Jaan 2006 10:54
Postitas Jaan
Üks asjalik masin on leidnud uue omaniku. Teema lukku!