Asjad mis masinal tehtud: Õhu- ja vaakumlõdvikud vahetatud
http://bmwclassic.ee/323/album150/aaq , paigaldatud uus (528/535) paisupaak
http://bmwclassic.ee/323/album150/aay Auto salongis olevate märgutulede taastamiseks kulus peotäis 1,2-seid pirne (see oli auto juures tehtud töödest üks huvitavamaid väljakutseid kuna neid signaallampe leidub ikka igal pool ja teinekord väga salapärastes kohtades). Kõige suuremaks töövõiduks kujunes kindalaeka valgustuse taastamine. See ei olnud eelmise omaniku väitel kunagi põlenud. Muuseas eelmise omaniku poolt on paigaldatud uus summuti:
http://bmwclassic.ee/323/album150/abi (keskmine ja viimane pütt on uued, ca 4-5a. vanad, seega peaks üsna mitu head aastat rahulik olema). Samuti on eelmise omaniku poolt vahetatud piduriklotsid
http://bmwclassic.ee/323/album150/abw Pidurikettad ise on ka korralikud. Lisade mõttes on auto väga lihtne. Leiduvad elektrilised peeglid ja tester. Katuseluuk ja aknad töötavad vändaga. Veel on autol olemas tehase logodega originaalkummimatid
http://bmwclassic.ee/323/album150/aah (nende üle on mul isiklikult väga hea meel). All on väga head rehvid (205/70/R14)
http://bmwclassic.ee/323/album150/abc need kestavad veel aastaid (mustrit järgi keskmiselt 7mm). Mootor ja käiguosa on samuti väga head. Minu arvates on väga heas seisukorras ka auto salong
http://bmwclassic.ee/323/album150/aax sisu on puhas ja korras. Kapotialune on samuti kena ja korralik. Pakiruum näeb välja selline
http://bmwclassic.ee/323/album150/abo ja põrandakate on loomulikult ka olemas
http://bmwclassic.ee/323/album150/acb Tagatiivad on head: juhipoolne
http://bmwclassic.ee/323/album150/aca kõrvalistujapoolne
http://bmwclassic.ee/323/album150/abz Kõigil ratastel on salapoldid.
Mida oleks vaja autol teha? Põhimõtteliselt võib auto võtta ja kohe sõita. Juhul kui tulevane ostja plaanib endale sellest autost pikemaajalist sõidukit siis on minu arvamus see, et see isend on väga hea valik. Ideaalseid asju ei ole aga olemas seega on vaja korrastada järgnevad asjad: Küljekarbid võiks välja vahetada: juhipoolne on keskmiselt õnnetus seisus
http://bmwclassic.ee/323/album150/abg ,
http://bmwclassic.ee/323/album150/abx aga kõrvalistujapoolsel karbil pole isegi lähemal vaatamisel väga viga
http://bmwclassic.ee/323/album150/abh ,
http://bmwclassic.ee/323/album150/aby (karpe võib põhimõtteliselt küsida näiteks Balti Laagrist, aadress Tallinnas Kadaka 165; samuti pakuvad osi müügiks EBK foorumis Erkki_V ja Janek, uue osa hinnaklass on muuseas ca. 550.- tk). Muidugi on antud juhul võimalik, et piisab lihtsalt paari koha keevitamisest. Esisilla puksid üle kontrollida, mis logisevad, välja vahetada (soovitan viia firmasse Autenor, Tihniku tänaval, kohapeal on nii töökoda kui ka osade tellimine aga kindlasti leidub ka teisi variante). Põhja all olev piduritorustik profülaktika mõttes üle vaadata (vaja läheb ühte M10/M10-3315mm-st ja ühte M10/M10-3075mm-st toru, Laki Autos uue osa hind ca. 140.- tk.). Põhja all olevad metallist kütusetorud (kütusetoru ja tagasivool) võiks samuti profülaktika mõttes vahetada lasta (BMW koodid 16 12 1 178 468, 16 12 1 177 267, peaksid ka B-osadena saadaval olema). Viga ei ole nendel eelpoolnimetatud asjadel praegu loomulikult midagi, lihtsalt roostekord on peal. Nagu öeldud - ennetav tegevus. Käsipidur töötab normi piiril, üldiselt tahab kas klotside ja/või vedrude vahetust (vedrude komplekt ca. 100.- krooni, klotside komplekt ca. 150.- krooni). Kerel on erinevates kohtades väiksemaid roosteplekke kuid midagi väga tõsist (peale juhipoolse küljekarbi) märganud ei ole. Esikapoti juhipoolne nurk on saanud väikse kõksu
http://bmwclassic.ee/323/album150/aba kere ja raam ise on aga puutumata
http://bmwclassic.ee/323/album150/aaz Rattakoopad on tugevad
http://bmwclassic.ee/323/album150/aaw ,
http://bmwclassic.ee/323/album150/abd ,
http://bmwclassic.ee/323/album150/abe ,
http://bmwclassic.ee/323/album150/abf
Auto on: talvel väga soe, soojendussüsteem töötab ideaalselt. Salongiventilaator on vahetatud. Pidurisüsteem töötab. Jahutussüsteem on korras: jahutusvendika sidur, radiaator, veepump, termostaat - kõik töötavad. CO on normi piires. Auto käivitub alati: starter, laadimine ja kõik muu säärane toimib.
Lõpetuseks ütleks, et kui haininal kõik loetletud asjad ära teha siis sellisel juhul on juba tegemist päris hea asjaga. Sõidan erinevate haininadega alates aastast 1994 ja igat autot ma tõesti ära ei osta. See sai ostetud kuna auto tundus hinna/kvaliteedi suhtelt üks asjalikemaid olema. Samuti on mulle teada auto ajalugu aastast 1999 (auto oli tuttava käes). Autol on olnud Eestis 2 omanikku (ehk siis teine olen mina). 525i on väga hea auto, jalgu sellega ei jää. Ega siis muud midagi - kui on küsimusi siis küsige julgesti – räägin kõik ausalt ära. Vaadake galeriis olevaid pilte, tulge proovige sõita!
http://bmwclassic.ee/323/album150