1. leht 1-st

K: Käigukasti vahetus

Postitatud: 21 Mai 2011 16:39
Postitas Greger
Tere !

Sooviks saada infot ja abinippe käima kasti vahetamiseks mida tuleks vaadata ja arvestada. Ja kas saab kasti nimodi kätte, et ei pea mootorit lahti võtma. Ning kas tasuks ka hoovastiku kuidagi parandad jne.

Postitatud: 22 Mai 2011 13:45
Postitas fiziks
mida seal vaadata peaks olema? arvestada tuleb seda, et ta kukub sulle pähe kui ettevaatlik ei ole!

keerad poldid lahti ja võtad kasti alt ära. mootorit lahti võtma, mille jaoks??? :shock:


põhimõtteliselt on sul vaja KORRALIKKE tähtpadruneid, selliseid mis ilusti poldi peale ka mahuvad ja istuvad täpselt. lisaks siis kuskil 70cm kuni meetri jagu pikendusi ning lõbu(läbu) võib alata. tähtede mõõdud peaks olema 12 ja 10 ning keera õiget polti õige padruniga!!!!
mootor lase käigukasti poolt loomulikult rippu ka.

hoovastikku parandad siis kui sellel midagi viga on. mina vahetasin kummihuinjaa puksid teraspukside vastu näiteks.

Postitatud: 22 Mai 2011 14:38
Postitas Greger
Sellge. Ma siin juba ühelt targalt uurisin, et pole vaja mootorit lahtigi lasta, et saab ilusti vahetada.
Ja kus kohast muidu neid teras pukse oleks võimlik saada kummi omade vastu ?

Ja mootori lahtivõtmise all mõtlesin tglt mootori lahti laskmisest.

Postitatud: 22 Mai 2011 15:11
Postitas fiziks
teraspuksi tegin ikka ise :D selleks on muidugi vaja materjali ja teatavaid metallitööriistu.

mootor on vaja niipalju lahti lasta, et tagumine pool allapoole viltu vajuks. ehk siis käigukasti kinnitustest, aga noh eks see ole loogiline suhteliselt jah.

Postitatud: 22 Mai 2011 15:17
Postitas Greger
Olgu eks kui lahti võtan vaatan mis materjali kuhu kui palju vaja, et saaks hoovastiku puksid korda.