1. leht 3-st
Auto Puterdab Aga töötab.UUS VIDEO
Postitatud: 05 Juun 2011 23:22
Postitas Greger
Tere selline mure siis autoga, et paned külmalt käima sõidad natuke läheb soojaks ja sureb lihtsalt vällja. Vool on olemas. Mootor käib ilusti starteriga ringi. Käivitub külmalt väga hästi.
Kas viga küünlaj uhtmetes v mis kala võib olla v siis on aju lolliks läinud. Või on jama jagajas, kommutaatoris ?
Masinaks E28 2.0 92 kw 1986 aasta manuaal.
Postitatud: 06 Juun 2011 13:17
Postitas Greger
sai siis täna kõik juhtmed puhastatud, et vool liguks kuid polnud kasu midagi. Panin masina käima töötaskohapeal natuke ning kui antsin gaasi üle 4000 rpmi siis puterdas ehk tõmmbab hinge kinni ning sureb vällja ja jälle enam käima ei lähe. Krt ei saa aru mis tal viga on

Postitatud: 06 Juun 2011 13:48
Postitas -Myyr-
vaakum.. kommutaator.. õhulugeja..geneka?
Postitatud: 06 Juun 2011 14:08
Postitas Greger
vaakumiga paistab kõik ok olevat. genekas samuti korras kuna laeb akkut päris palju täis lühikese ajapeale. Kui on siis kommutaator v siis õhulugeja. Kuid masin käiuvitub siiski korralikult õhulugeja puterdaks koguaeg kui mingi jama ju ?
Postitatud: 06 Juun 2011 14:10
Postitas Ruut
külmkäivitusahel - kütus jääb ka sooja mootoriga peale jooksma
Postitatud: 06 Juun 2011 14:10
Postitas Greger
aa ja võtsin jagaja kaane ka lahti ning rootiril on nagu selline kärssamis värv küljes on sealt kus see metall on selliseks mustaks tõmmanud. ehk asi selles ?
Postitatud: 06 Juun 2011 14:11
Postitas -Myyr-
mm.. eemale külmkäivitus pihusti pistik.. .mby on kasu
Postitatud: 06 Juun 2011 14:50
Postitas Greger
Ruut kirjutas:külmkäivitusahel - kütus jääb ka sooja mootoriga peale jooksma
aga mida seal külmkäivitus ahelas vaadata kus täpsemalt viga otsida ning kus see süsteem asub.
Postitatud: 06 Juun 2011 15:05
Postitas Ruut
Alustaks kõigepealt sellest, et esimeses postis ütled millise masina kohta küsid. Ei jõua ju ometi kõiki foorumi kasutajate masinaid meeles pidada.
Omal on läbi elatud, et temp andur, mis külmkäivituse tööd juhib andis viletsat kontakti ja ka sooja mootoriga uhas motronic muudkui kütust peale nagu külmale. Tulemuseks rikas segu ja välja suremine. Kui mootor maha jahtus käivitus korralikult kuniks jälle mootor soe.
Kui sul on eraldi pihusti külmkäivituseks, siis võib ka see mingil põhjusel avatuks jääda.
Kui välja sureb, siis võta küünal maha ja vaata kas on märg või mitte.
Postitatud: 06 Juun 2011 15:08
Postitas Greger
Ruut kirjutas:Alustaks kõigepealt sellest, et esimeses postis ütled millise masina kohta küsid. Ei jõua ju ometi kõiki foorumi kasutajate masinaid meeles pidada.
Omal on läbi elatud, et temp andur, mis külmkäivituse tööd juhib andis viletsat kontakti ja ka sooja mootoriga uhas motronic muudkui kütust peale nagu külmale. Tulemuseks rikas segu ja välja suremine. Kui mootor maha jahtus käivitus korralikult kuniks jälle mootor soe.
Kui sul on eraldi pihusti külmkäivituseks, siis võib ka see mingil põhjusel avatuks jääda.
Kui välja sureb, siis võta küünal maha ja vaata kas on märg või mitte.
Nii autoks siis E28 2.0 92kw 1986 aasta.
Ja kui aus olla siis see tempi näidik paneb küll vigast vahel toimib näit ja vahel mitte pillub seda seierit seal.
Postitatud: 06 Juun 2011 15:09
Postitas Ruut
Greger kirjutas:Ja kui aus olla siis see tempi näidik paneb küll vigast vahel toimib näit ja vahel mitte pillub seda seierit seal.
Seal on 2 erinevat andurit aga külmkäivituspihustit eraldi vist enam ei ole.
Postitatud: 06 Juun 2011 15:11
Postitas Greger
üks andur on seal selle termostaadi juures ja teine ?
Postitatud: 06 Juun 2011 15:19
Postitas Ruut
Need võiks seal kõrvuti olla. Õhtul võin 86a 320 pealt vaadata täpsemalt.
Postitatud: 06 Juun 2011 15:26
Postitas Greger
bmwfansist vaatsin jah et mingid kaks andurit lähen uurin assja aga korrasolekut kuidagi tesriga ei saa mõõta ? ainult kui uus panna ja v siis küünal maha
Postitatud: 07 Juun 2011 10:13
Postitas Greger
ei käivitu auto enam üldse. Annad starterit korra võtab pööred ülesse ja kutu. Täna peaksid jõudma uued küünla juhtmed ja rootor.
Äkki viga kuskil kütusesüsteemis? panin küll bensiini juurde ja seier näitab ka sinna 15 liitri ligi.
Või on ehk kütuse filter nii ummbes.
Küünlad võtsin maha vaatsin neid. Ning värrvus on selline beezikas valkjas.
Postitatud: 07 Juun 2011 17:01
Postitas Greger
nii sai siis jälle nata nokitud mis viga on. Nii kütus tuleb ilusti peale purskas nii, et jube voolikust

.
Sai siis rootorit puhastatud kuid see on siiski kõrbenud esimesest otsast.
Ja säde täielikult puudub. Sai proovitud kõik juhtmed ja erinevate küünaldega.
Loodan, et saab rootori vahetuse ja küünla juhtmete vahetusega hakkama. Kahjuks täna ma oma varuosi kätte isaanud aga noh eks homme ka päev ja peaks juba varakult kätte saama.
Postitatud: 08 Juun 2011 21:18
Postitas Greger
Nii täna sai siis uus rootor ja küünlajuhtmed. Kuid mitte midagi. Sädet pole.
Sais siis mõõdetud kas süütepooli tuleb üldse mingivool millest oleks pidanud juba ammu alustama. Ja ei tule sinna mitte midagi

.
Homme saan TõnisL kes laenata kommutaatorit ning proovin kas selles asi v mis tal kradil viga on.
Postitatud: 09 Juun 2011 13:03
Postitas Greger
Nii siis sai vahetatud kommutaator. Ja ikka sama jama mitte midagi ei toimu. Süütepooli voolu ei jõua. Oskab keegi mingit infot jagada mida kus vaadata veel ainuke võimalus praegu, et proovin teist aju aga kas kellegi on täna õhtul tlnast v selle lähiümbrusest midagi pakkuda mootoriks M20B20 1986 aasta 2.0i manuaal.
Postitatud: 10 Juun 2011 10:18
Postitas Ruut
Greger kirjutas:Süütepooli voolu ei jõua. Oskab keegi mingit infot jagada mida kus vaadata veel ainuke võimalus praegu, et proovin teist aju aga kas kellegi on täna õhtul tlnast v selle lähiümbrusest midagi pakkuda mootoriks M20B20 1986 aasta 2.0i manuaal.
Mul pole praegu käepärast elektriskeemi võtta aga eeldaks, et "+" peaks poolile tulema otse süütelukust ja ilma aju, kommutaatori vms. sekkumata. Seega peaks probleemi otsima süüteluku juurest.
Postitatud: 10 Juun 2011 10:22
Postitas mees18
Mul oli sama jama aga autoks oli e28 528i , juhtme viga oli. ehk siis ka et süütepooli ei jõudnud vool vahetasin e28 kapotialuse juhtmestiku ja kargas kohe käima ja mitte ühtegi viga polnud enam.
Aga soovitan sul võtta mingist kohast pluss toide akult , vea see süütepooli ja mass kerelt. jagajakaan ka vaheta ära .