1. leht 1-st

Termostaat kas 80°C või 90°C ?

Postitatud: 19 Jaan 2006 15:20
Postitas Priit Peljo
Kuna vaja e12 520-le uut termostaati siis milline oleks mõtekam panna kas 80°C või 90°C. Ise arvan et 90-ne.

Postitatud: 19 Jaan 2006 15:46
Postitas Jaan
Pane 90 kraadine. Me nagu põhjapoolne riik. Vaata, et sul veepump ja vendikas korras on.

Postitatud: 19 Jaan 2006 21:22
Postitas Ruut
M30-le soovitatakse panna 80 kraadine, et eos ennetada ülekuumenemisega tekkivaid probleeme.

Postitatud: 19 Jaan 2006 21:26
Postitas sysi
Ega M20'gi on suhteliselt kapriisne kõrgete temperatuuride suhtes.

Postitatud: 19 Jaan 2006 23:34
Postitas Renx
sysi kirjutas:Ega M20'gi on suhteliselt kapriisne kõrgete temperatuuride suhtes.
üldse R´6-d bemmil ei kannata ülekuumenemist 8)

Postitatud: 20 Jaan 2006 08:22
Postitas sysi
No üks asi kindlasti on see, et R6 puhul on jahutus kehvem kui R4 puhul, juba puhtalt seepärast, et veepumba ja kuuenda silindri vahel on päris pikk maa.

Teine asi on see, et kui efektiivne jahutus kokkuvõttes on... ma siin 5 aastat sõitsin ühe non-BMW R4'ga, millel õnnestus jahutusventikas (el.) tööle saada vaid palaval suvepäeval kohapeal seistes ja iga talv ehitasin papist tuuletamme radika ette, et üldse sooja saaks... (oli 90'C termostaat).

M20 puhul jääks siiski 80'C termostaadi juurde... seda enam, et minu meelest on nii M10, M20 kui M30 mootoriga haidel vägagi hea salongiküte.

Postitatud: 20 Jaan 2006 11:55
Postitas Priit Peljo
Ostsin 80°C -se.

Postitatud: 20 Jaan 2006 12:10
Postitas Jaan
Mul 728-l 88-kraadine termostaat pandud sai. Ei ole probleeme ei suvel ega talvel. Teisest küljest sai ka veepump, jahutusradikas, salongiradikas, vendika sidur ja rihmad tutikad pandud... vaatamata kõigele peaks asi kontrolli all olema (jahutab ja soojendab).

Postitatud: 13 Veebr 2006 11:53
Postitas ilmari
mul kodus tark bmw raamat ja see räägib termostaadist 80-84.C`(jutt M30 mootoritest)