1. leht 1-st

Probleem e28 520i ga

Postitatud: 18 Juul 2011 18:01
Postitas pets333
masin siis aastast 1983, mootor 2.0 92 kw.
viga siis selles et mootor puterdab nii hullult, et hommikul tööle sõites ei läinud pöörded vahepeal isegi üle 1500 rpm i, pidin ohutuledega tee äärde tõmbama. aga kummaline on see et teine päev on täiesti korras , puterdab ainult mõne korra. täna aga töölt tagasi sõites sama jama. ei saanud pööret kordagi üle 4000 rpmi. kui vabakäiguga gaas kohapeal põhja vajutada , siis läheb algul kuskil 2000 peale , siis poob kinni ja paugub kapoti alt ja siis kogub veits siis läheb kuskile 4 tuhande peale ja võibolla läheb peale korralikku puterdamist siis veel põhja.

ära olen vahetanud kütuse filtri, kütuse pumba, 4 vaakum voolikut mis olid katki, puhastasin õhulugeja ja trosseli, vaatasin küünlad üle ja nüüd on mõte otsas. äkki keegi oskab aidata, jube kopp on ees. blj*t, see pemm teeb nahka mulle

pets.

Postitatud: 18 Juul 2011 18:04
Postitas jossu
jagajakaas ja rootor vaheta välja

Postitatud: 22 Juul 2011 21:11
Postitas pets333
vahetasin jagaja kaane ja rootori, panin uued küünlad (NGK R) ja ikka sama jama, äkki keegi oskab veel aidata?

äkki keegi oskab teab , kuidas mõõta kas juhtmed toimivad või mitte , mingi varjant pidavat olema testeriga mõõtes takistust ?

Postitatud: 22 Juul 2011 21:48
Postitas Greger
mul oli pillil smaa jama vahetasin kõik ja ie saanudki korda käis truumu juures ja sada assja. Parim rohi oli see et müüsin maha. Iseig aju vahetus ei aidanud.

Postitatud: 23 Juul 2011 22:57
Postitas pets333
äkki mul ongi sinu vana auto :D

mul oli just sama mõte , et minna truumusse , aga krt äkki pole siis mõtet.

et peaks siis mootori vahetuse peale pigem mõtlema ?

Postitatud: 24 Juul 2011 11:41
Postitas Greger
kus kohast masina ostsid
ja võimalus on mootor vahetada. Mule on tulnud iasugu pakkumisi 2.5 kohalt. Võin sule jagada ühtteist. Ja kui soovid 2.0 siis vb annab nii kompunnida, et ostan rendale 2.5 ja müün oma vana süsteemi sule. Mul on veel kaasa anda uus plokikaane tihend koos uute plokikaane poltidega. Ning mootor ise on suht korralik ja tihe.

Postitatud: 24 Juul 2011 12:07
Postitas Cardo
pets333 kirjutas:äkki mul ongi sinu vana auto :D

mul oli just sama mõte , et minna truumusse , aga krt äkki pole siis mõtet.

et peaks siis mootori vahetuse peale pigem mõtlema ?
Kui kodus kraanist vett ei tule, siis mõtled uue kodu ostmise peale ?

Postitatud: 25 Juul 2011 09:25
Postitas pets333
cardo , sul päris huvitav lähenemine asjale. selles suhtes , et ega see 2.0 nagunii mingi kuldaväärt kompott pole, et kui leiaks midagi mõistliku hinna eest siis poleks paha küll. 2.5e oleks hea kui saaks super eta.
kütuse kulu jääks samaks umbes aga madalalt oleks jõudu rohkem.
greger , kas keegi 2.5e d pole pakkunud ?

aga cardo sa aidata ei oska , mis viga võiks olla ?

Postitatud: 25 Juul 2011 09:59
Postitas Cardo
nagu ma aru saan ei ole viga mootoris vaid selle juhtimises, elektriühendustes .....

Postitatud: 27 Juul 2011 20:05
Postitas Greger
pets333 kirjutas:cardo , sul päris huvitav lähenemine asjale. selles suhtes , et ega see 2.0 nagunii mingi kuldaväärt kompott pole, et kui leiaks midagi mõistliku hinna eest siis poleks paha küll. 2.5e oleks hea kui saaks super eta.
kütuse kulu jääks samaks umbes aga madalalt oleks jõudu rohkem.
greger , kas keegi 2.5e d pole pakkunud ?

aga cardo sa aidata ei oska , mis viga võiks olla ?
Kahjuks diislit pole jah pakutud.

Postitatud: 28 Juul 2011 09:13
Postitas pets333
aga tekkis sellinne mõte et kas paagi tuulutusest ei võiks olla selline probleem. ma ei tea kuidas see olema peaks sellel autol , või on korgis mingi väike auk mis peaks õhku läbi laskma ?

Postitatud: 04 Aug 2011 09:20
Postitas pets333
käisin ka truumu juures diagnostis, öeldi et kommutaator õhtal , vahetasin ära, ikka sama jama. nii on kift , paned kõik oma raha auto alla ja mitte sittagi ei muutu , kõva.

mu masinal sama saatus nagu gregeri omal

kellegil pole rohkem mõtteid milles viga võiks olla ?

Postitatud: 04 Aug 2011 14:15
Postitas Greger
ma hakkasin ükspäev sele jama peale mõtlema. Ja arvan, et asi jagajas ikkagi. Kuna mul hakkas ta peale jagaja vahetust tööle ning kui hakkasin süüdet sättima siis peale seda see jama tekkis. Nii, et ma arvan, et asi on ikkagi jagajas see tuleks kuskilt korralik sebida.

Postitatud: 13 Aug 2011 20:55
Postitas ArdoH
Selle konkreetse auto jagajat on paar korda juba vahetatud.

Vaata jagajakaas üle, minu ajal oli seal mõra.

Ajuvahetust oled proovinud? Mul peaks üks alles olema.

Olen oma vana kaunitari mitu korda linnapeal märganud, kuid kordagi pole olnud hetke ligiastumiseks.

Postitatud: 21 Aug 2011 14:06
Postitas pets333
jagaja kaas ja rootor mõlemad tutikad,

aga ajuga võiks proovida ilmselt küll

ja kuidas/kust süüdet saab regullida?

Postitatud: 30 Apr 2012 23:43
Postitas metsaelanik
Tõstatan vana teema....sama probleem on taas tekkinud. Vahepeal mootor puterdab, ei lähe pöördesse. Tühikäigul gaasi andes läheb 3-4000 pööret, ja siis oleks nagu piirikus. Kiirendades kaob jõud, (mõnikord korraks ja siis lajatab nagu lauaga selga) on raskusi normaalselt liiklemisega.

Proovisin teist aju, muutusi ei ole.
Aga mõnikord toimib kõik normaalselt, saaks pm kõik käigud ilusti peeneks lasta.

Imelik on see, et sügisel ei olnud mul kordagi sellist probleemi, kevadel kui olin paar päeva sõitnud, hakkas sellinne pull pihta.

Kellelgi veel ideid, milles probleem võiks olla?
Kahjuks pole mul eriti palju aega, et väga põhjalikult viga otsida.

Postitatud: 02 Mai 2012 21:21
Postitas rean
92 kw mootoriga isenditele , võite proovida aga alati ei pruugi kõigil üks ja sama viga olla aga proovida/uurida tasuks siiski :wink:
Olen ka mujalt lugenud , antud koht peaks e28 murepunktide nimekirja käima .
Pistik mis läheb kaitsme karppi sisse , kontrolli üle klemmid ja ka sisu , mille külge see läheb . Või asenda teisega .
Puterdamise käigus võid proovida liigutada seda pistikut .
Mina alustasin bens pumbast , kohati ei tulnud korralik vool sinna peale , lõpuks jõudsin välja kaitsmekarbini jõudva pistikuga ..ühendus oli kehv , testriga on hästi näha , samal ajal pistikut liigutades . Mootor käis kohapeal põta/põta ja ei läinud pöördesse , vahest tegi ka kõvema paugu , bensukat oli õhus tunda rohkem kui liiter :lol:

Postitatud: 03 Mai 2012 20:49
Postitas metsaelanik
Tänud vihje eest.Hakkas endalegi tunduma, et asi on vigases küttesüsteemis. Endal oli juba pm mõistus otsas, vea otsingutel avastasin ka mõned lahti oleva vooliku, mille ühendamisest aga probleem ei lahenenud ega vähenenud.

Postitatud: 04 Mai 2012 14:57
Postitas metsaelanik
Võib-olla hõiskan liiga vara, aga täna panin ühe teise õhulugeja. Vähemalt esimene proovisõit pärast seda oli edukas, mootor läks päris kenast pöördesse ja liigutas erksalt seda vana väsinud bemmi.