reedel jõudis auto siis koduhoovi. Toomine oli korralik tripp.
toodud sai siis sleppis, ilma kindlustuse ja muuta, pluss ei põlenud tagumised ohutuled ja pidurituled. Viimases on arvatavasti süüdi hiired, kes autos elasid ja keda ma keset toomist nägin kõlariaugust sisse ronimas. Teele juhtus ka üks patrull, mis õnneks meid tähele ei pannudki, sest oli juba hõivatud protokolli tegemisega. Adrenaliin on suur aga rõõm veel suurem kui sai neist puhtalt mööda
Alguses kohapeal üritasime käivitada aga tulutult sest meile müüdav küte rikneb paari aastaga. Küttesüsteemis voolas siis värvilõhnaline punane vedelik, mis ei meenutanud mitte ühestki küljest bensiini+ pump oli ka kinni.
Kodus sai siis kohe pump alt võetud ja otse laadijalt voolu antud. Peale mida hakkas tööle. Vana küte välja lastud ning käivitatud. peale pikka jamamist saime käivitatud nii, et õhulugeja adapter lahti ning kui tööle läks külge tagasi pandud. Niiet õhulugeja pole enam kõlbulik, sest kui oli ühendatud siis tühikäigul olid pöörded üle 3000 aga ilma ei suutnud ka korralikult käia.
kere poolest siis nii palju, et põhi tundus viisakas aga on mäda eesistujate jalge eest. Parempoolne karp pooleldi mäda, juhiukse kinnituste juurest suhteliselt nutune, kapotti taastamisel arvatavasti pole mõtet, pigem kohe korralikum ja siledam soetada. Aga mis kõige koledam, amordikannude ümbrused on ligi pooleldi mõlemalt poolt mädad.
Hetkel olen positiivselt meelestatud ja näen, et kõik on tehtav aga nõuab tohutult tööd ja aega.
Originaalis oli värviks Alpinaweiß, mida tunnistab kleeps mootoriruumis. ja see on ka vist ainukene koht, kus on veel säilinud seda.
Salong oli iseenestest vaikne. Juhiiste on läbi ja katuseluuk vigane, puudub tagumine stange. Lisadeks on ´ainult el. peeglid.
Õnneks on ka doonor, mis seismas kodu lähedal, pole küll endale kuuluv doonor aga on antud vaba voli võtta nõnda palju kui vaja.
