1. leht 1-st

K: k2igukast

Postitatud: 22 Jaan 2006 18:36
Postitas maxx_520
et kuna see kang seal liigub igas suunas nagu tallesaba, siis kas seal millegi vahetamisega saab assja parandada v6i on asi selline suht lootusetu? algul oli suht raske aru saada kas k2ik sees v6i mitte, nyyd juba harjunud a siiski tahax asja korda saada...

Postitatud: 22 Jaan 2006 18:51
Postitas Ruut
eeldatavalt tuleks vahetada enamus kulu(nud) detaile sellelt jooniselt
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05

Postitatud: 22 Jaan 2006 18:56
Postitas nuga
Odavam variant on lasta need plastpuksid mõnel kohalikul meistril treida. UM'st vist ainult pukse ei saagi.
Eelmine suvi me sysiga lasime selle töö ära teha ja raha läks vist 150 krooni kanti ühe auto kohta. Hoovastik oli eelnevalt maha võetud.

Postitatud: 22 Jaan 2006 19:01
Postitas Ruut
odavam on kindlasti lasta teha, kui sellise mehe leiab. kui detailil on oma nr ja hind realOEM-s siis reeglina saab selle ka UM-st tellida.

Postitatud: 23 Jaan 2006 11:00
Postitas maxx_520
nu t2nud info eest, igatahes kui kevad peax saabuma siis ilmselt l2heb lammutamisex seal salongis ja vast saab selle k2igukangi ka enamv2hem siis :) hetkel ootan juba pikkisilmi suve :P

Postitatud: 23 Jaan 2006 11:06
Postitas nuga
Ruut kirjutas:odavam on kindlasti lasta teha, kui sellise mehe leiab. kui detailil on oma nr ja hind realOEM-s siis reeglina saab selle ka UM-st tellida.
Üks puks on kangi enda allosas, seda vist realoem'i järgi ilma kangita osta ei saa. Teine on detaili nr. 13 sees, jällegi peab kogu kupatuse ostma.
Need 2 puksi on põhilised, aga üle võiks vaadata ka puksid nr. 2 ja 6.

Postitatud: 23 Jaan 2006 15:05
Postitas hanzvonkazak
seal on kaks pukis, mis on tehtud tekstoliidist vist. ja on ka üks munakas, mis kipub loksuma. jama on see, käimari kangi on paras jebla ära saada sealt põhja alt. mul endal valju kang sinna 5 käigu poole ära.

Postitatud: 09 Mai 2007 22:49
Postitas Ruut
nuga kirjutas:Odavam variant on lasta need plastpuksid mõnel kohalikul meistril treida. UM'st vist ainult pukse ei saagi.
Eelmine suvi me sysiga lasime selle töö ära teha ja raha läks vist 150 krooni kanti ühe auto kohta. Hoovastik oli eelnevalt maha võetud.
Kergitan siis vana teemat. Kuna bauri kang käib meeletu amplituudiga, tuleks hakata pukse vahetama. Ega te mõnda komplekti tagavaraks ei lasknud teha, mis nüüd üle on? Või leiad sa vanad kontaktid ülesse? Millisest materjalist puksid treiti?

Postitatud: 09 Mai 2007 22:55
Postitas nuga
Ruut kirjutas:Kuna bauri kang käib meeletu amplituudiga, tuleks hakata pukse vahetama. Ega te mõnda komplekti tagavaraks ei lasknud teha, mis nüüd üle on? Või leiad sa vanad kontaktid ülesse? Millisest materjalist puksid treiti?
Tagavaraks ei lasknud teha, aga kontakti ikka saab, ainult et seda tehakse tartus, mis Sulle vist eriti ei sobi.
Materjalidest kasutatakse plasti või pronksi. Viimasest materjalist puksidega sai Tõnis aidata, kui ma nüüd õigesti mäletan :)

Postitatud: 10 Mai 2007 05:59
Postitas tõnis
Oleme siin jah mõne komplekti taastanud. Uued puksid on siis pronksist tehtud. Neid munaka alust ja pealset taldrikut ei ole mõtet uut teha, need peavad vastavalt kulumisele ise kokku minema. Tavaliselt on see munaka ümbrus, kuiv, sodi täis ja verdu (mis kogu seda kompotti kokku surub)väsinud. Piisab lahti võtmisest, puhastamisest, vedru värskendada ja uue määrdega kokku.

Postitatud: 10 Mai 2007 07:50
Postitas Cardo
tõnis kirjutas:... ja uue määrdega kokku.
Mina sinna määret ei panekski, kui siis ainult veetõkkemääret, mida kasutatakse näiteks pesumasinate simmeritel, määre kahhab kangesti seal sodi koguma kuna altpoolt kaitset ei ole.

Postitatud: 10 Mai 2007 08:31
Postitas tõnis
Cardo kirjutas:
tõnis kirjutas:... ja uue määrdega kokku.
Mina sinna määret ei panekski, kui siis ainult veetõkkemääret, mida kasutatakse näiteks pesumasinate simmeritel, määre kahhab kangesti seal sodi koguma kuna altpoolt kaitset ei ole.
Ma olen kasutanud sellist määret mida kasutatakse rasketehnika liigendite määrimiseks. See tundub ka kuidagi raskesti eemaldatav ja vett ei karda.