1. leht 1-st
E28 528i 1985
Postitatud: 12 Veebr 2006 20:01
Postitas aftermatch
Tervist! Sai ka siis endale soetatud selline masin. Algselt oli 525i aga sai teine mootor ostetud, kuna esimene suutis esimese nädalaga kokku minna(põhjus siiani teadmata). 2.8i mootor veel peal ei ole, nädalavahetusel hakkan tegelema peale tõstmisega. Auto ise tumesinine, lisasid suurt ei ole...katuseluuk, pardakompuuter, eletrilised akende tõstukid, muud midagi. Siin-seal mõni väike roostekoht on...suvel tahaks kere käsile võtta. Auto ise väga mugav. Pilte hetkel pole veel teinud, eks millalgi teen
Postitatud: 14 Mär 2006 21:25
Postitas aftermatch
http://www.zone.ee/taavitin
seal siis pildid minu omast
On küll pimedas tehtud aga võimaluse korral teen ka valges
pikemalt siis autost:
Type code DA31
Type 525 I (ECE)
Dev. series E28 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M30
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour LAPISBLAU (173)
Upholstery PACIFIC (0130)
Prod. date 1985-12-09
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
520 FOGLIGHTS
551 ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL
662 BMW Bav. CR Digital
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
sain selle informatsiooni kuna isa töötab UMis
Postitatud: 14 Mär 2006 22:12
Postitas kustas
aftermatch kirjutas:ON-BOARD COMPUTER II W REMOTE CONTROL
Kaugjuhtimine? Kuidas siis selline asi välja näeb?
Postitatud: 14 Mär 2006 22:24
Postitas aftermatch
ei kaugjuhtimist küll ei ole

ma arvan et seal on mõeldud seda pardakompuutrit.....pardaarvutit saab näppida ka suunatule kangi peal nupule vajutades...ehk on seda mõeldud
Postitatud: 15 Mär 2006 15:17
Postitas Jaan
Suunatule hooval on lisafunktsioon pardakompuutri juhtimiseks.
Tee mõni pilt valges ka!
Postitatud: 15 Mär 2006 15:33
Postitas aftermatch
kui saan nüüd naabri käest digikat siis teen täna
Postitatud: 15 Mär 2006 16:06
Postitas aftermatch
nüüd siis samal aadressil pilte ka valges>
http://www.zone.ee/taavitin
välimus siis selline...midagi kiita pole küll....kui ilmad soojenevad, võtaks kere ka käsile
Postitatud: 18 Mär 2006 12:36
Postitas kiire-lauri
mina viskas need sebrad sealt seest minema ja toonkile katkuks ka maha ning paneks mingi stock valuvelje alla.
Postitatud: 18 Mär 2006 20:52
Postitas aftermatch
teisi velgi oleks tõesti vaja...aga sebrdest küll lahti saada ei taha
nagu öeldakse et kellele meeldib ema, kellele tütar

Postitatud: 15 Apr 2006 14:25
Postitas aftermatch
täna sain siis õnnetu juhtumi osaliseks
läksin tegema kindlustust ja tuleb välja et minu poolt esitatud autodokumendid on kehtetud.
see siis tähendab et arvelt maha võetud omaniku poolt....ise sõitsin volikirjaga, kuid A ja B pool on dokumentidel olemas minu käes.
Äkki keegi oskab nüüd öelda, palju läheb maksma uuesti arvele võtmine?
Postitatud: 15 Apr 2006 14:35
Postitas raunz
kui auto on ajutiselt arvelt maas peaks uuesti arvele võtmine tasuta olema. kui jäädavalt maas siis vist uuesti auto registreerimine. riigilõivu suurused ark lehel olemas
Postitatud: 15 Apr 2006 15:15
Postitas Ruut
aftermatch kirjutas:Äkki keegi oskab nüüd öelda, palju läheb maksma uuesti arvele võtmine?
Sõltub sellest, palju auto omanik selle eest küsib.
Aru ma ei saa, milleks üldse nii autot osta/müüa, et jätta ost ümber vormistamata. Kuidagi oleks asi mõistetav lähisugulaste vahel aga võhivõõraste inimeste vahel.

Müüja katab sellisel juhul kõik kindlustuse riskid, kuna sõidetakse tema nime all ja ostja ei või kunagi kindel olla, et müüja üks hetk autot tagasi ei taha ja selle ärandatuks kuulutab.
Postitatud: 15 Apr 2006 15:40
Postitas aftermatch
seda küll jah aga ostu-müügi leping on olemas.Paar kuud sai sõidetud volitusega ning oli plaanis lähi kuu aja jooksul dok. ümber teha.
Postitatud: 29 Apr 2006 21:42
Postitas aftermatch
täna sai siis kompressioon ära mõõtetud ja tulemused on järgmised:
1sil.> 9.5 bar
2.sil.> 11.1 bar
3sil.> 11.0 bar
4sil.> 11.3 bar
5sil.> 10.8 bar
6sil.> 10.9bar
esimese silindri surveaste on veidike nigelavõitu
aga kas sellised näitajad on muidu normaalsed??
Postitatud: 29 Apr 2006 22:50
Postitas Mart
Norm. oleks mingi 12-13bari, kui pikemalt sõita plaanis siis tahaks remonti saada
Postitatud: 30 Apr 2006 11:12
Postitas indrek
Mul 3,5-sel oli kompressioon 14,5-15,5.
Postitatud: 30 Apr 2006 18:07
Postitas aftermatch
nii et kas siis võib öelda et mootor hõre?
siis on küll pahasti
Postitatud: 30 Apr 2006 19:33
Postitas tõnis
Plokk ei puugi veel hõre olla, väga vabalt võivad klapid lihtsalt läbi lasta. Võta plokikaas maha, soovelda klapid, pane uued klapisääre tihendid, uued juhtpuksid kui vaja, siis uued tihendid ja kokku.
Postitatud: 30 Apr 2006 20:51
Postitas Ruut
Kui kompressiooni mõõtmisel valad küünla august veidi õli sisse ja tulemus muutub paremaks siis rõngad läbi, kui tulemus oluliselt ei muutu siis klapid.
Nii on mul kunagistest mosseaegadest meelde jäänud
Postitatud: 30 Apr 2006 21:46
Postitas aftermatch
klapid just hooveldatud ja klapisääretihendid vahetatud
aga peab selle õliga variandi ära proovima
oeh, auto pidamine ikka raske ülesanne
aga seda ka et kui kellegil 525/528-t varuosadeks pakkuda, oleks huvitatud, seisukord pole oluline...hea oleks kui hinnaks kuni 2000kr