Ilmselt mingit märgatavat jõu kadu ka 3,5 liitri juures ei märganud? Kuidas oli mootori kulumise poole pealt? (ilmselt polnud vajadust mootorit lahti võtta aga küsin igaks juhuks) Räägitakse sellest, et gaas pidi silindri seintelt õli maha pesema ning kiirendama kulumist... See 16 liitrit sajale on siis ilmselt keskmine kulu? (linn, mnt, jne kokku) Gaasi kulub rohkem igat pidi kui bensiini, küsimus on lõpp km hinnas.
Huvi on ajendatud järjest tõusvatest kütuse hindadest, hetkel maksab gaas eesti tanklates 0.77 eurosenti liiter, saksamaal 0.8 (tänase seisuga).
Mujal euroopas suuremalt jaolt alla euro (0.6-0.96) on ka mõned riigid kus üle euro. Seadme soetamine on suhtelist kallis: umbes 600-1200 euri, sõltuvalt tootjast, põlvkonnast ning lisa seadmetest(gaasi mahuti jne)
Eesmärk oleks siiski jätkata nii M20 kui M30 mootoriga liiklemist (alati võib diisliks teha, see rohkem maitse asi)
Minu arvutused näitavad, et asi tasub end ära juhul kui on pikamaa sõidud, a`la Tln-tartu, Narva-Pärnu jne, ühtlaselt 90 km/h

või tihedad sõidud välisriikidesse kus bensiini hinnad on kohutavad...
Ma jätaksin kõrvale komentaarid, et see seade hakkab end tasateenima alles krt teab millal jne. Seda räägiti ka õhksoojus-pumpadest
Ettetänades Andres