Klassikaliste BMW'de rajapäev 19.05.2012
Külapealt kuulsin, et käib päris hoogne masinate ette valmistus rajale.
Ei tea kas mul ongi enam on tehase konditsioonis autoga midagi teha, sest kiiremad mehed slikidega rajal
Aga minul on auto komplekteeritud ja rajale valmis minema
Ei tea kas mul ongi enam on tehase konditsioonis autoga midagi teha, sest kiiremad mehed slikidega rajal
Aga minul on auto komplekteeritud ja rajale valmis minema
Viimati muutis Jaks, 18 Mai 2012 12:37, muudetud 1 kord kokku.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Rajapäeval käidud. Oli mõnus üritus. Ilm super, sõita sai. Vahepealne segadus aegadega natuke frustreeris, aga pärast toimis kõik jälle kenasti ja tip-top. Uus vedrustuse setup ja uued stabikad toimivad väga hästi, et sai ka parandatud oma aega natuke. Parim sai nüüd viidud siis 57,3 peale. Eelmise aasta 57,9 pealt. Sügiseks üritaks mingisugused mõistlikumad rehvid ka alla panna. Praegu jäi väga palju kinni just esirehvide taha, mis olid ca 2-3mm jäägiga (kulumismärgid väljas) mingid väga vanad Bridgestone Turanza ER30-d millega arvustused ei soovita niisama tänavalgi sõita, rääkimata rajast. Tagumised Nankang NS2-ed toimisid üllatavalt hästi, ei ühtegi paha sõna sellise odavrehvi kohta.
Mõnus üritus oli igaljuhul. Seekord olin siis E21-ga rajal, alguses ei läinud kohe üldse, kõik nipid ununenud. Õnneks sain lõpupoole jälle asja stabiilsemaks ja lõppkokkuvõttes sõidetud ka ühe alla minuti sõidu. (59,..) Ilmaga vedas ka ja otseloomulikult pidasid meie autod ka kõik vastu. Tänud korraldajatele ja ülejäänud seltskonnale, meeldiv elamus.
Kõige kiiremad poisid rajal olid siis vist Jaks, Rauno ja Ruut:) Niipalju, kui aegade tabelist meelde jäi.
Kõige kiiremad poisid rajal olid siis vist Jaks, Rauno ja Ruut:) Niipalju, kui aegade tabelist meelde jäi.
BMW E34 525i 125 kW & BMW E34 540i 210 kW & BMW E36 325i 141 kW Cabrio
BMW M5 & BMW E90 320d
BMW M5 & BMW E90 320d
Ühinen eelkõnelejatega ja kiidan korraldajaid ning tellitud ilma. Jaks sai oma konkurentsitult võimsaima/kiireima autoga ka päeva kiireima aja aga 57,1 ja 57,5 vahele sõitsid 6-7 autot. Seega Jaks, vaata et sa järmine kord jalgu ei jää
Vaataks heameelega paremaid ülesvõtteid papparazzode kaameratest. Videoga läheb kindlasti veidi aega.
Vaataks heameelega paremaid ülesvõtteid papparazzode kaameratest. Videoga läheb kindlasti veidi aega.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
No ehk saab mingi kokkuvõtva ajatabeli millalgi lähiajal siia ka üles. Saab vaadata mis need ajad olid ja kes kellele ära tegi
Uskumatult ühte auku sõitis väga suur hulk autosid tõesti, sest minuteada, nagu mulle meelde jäi siis keegi alla 57 ei sõitnud ja nagu ruut mainis siis 57,1 ja 57,5 vahele sõitis ikka terve posu autosid (peast võin öelda kohe: mina, ruut, punane E30 touring, Lauri, Jaks, punane E34, Rauno).
Et kui oleks tegu võistlusega olnud, siis oleks äärmiselt tihe konkurents poodiumile olnud
Aga ootame nüüd pilte, siis ma näen väljast poolt ka kuidas ja kas mu vedrustus toimis ootuspäraselt Saan võrrelda eelmise aasta kaldumist selle aastasega.
Uskumatult ühte auku sõitis väga suur hulk autosid tõesti, sest minuteada, nagu mulle meelde jäi siis keegi alla 57 ei sõitnud ja nagu ruut mainis siis 57,1 ja 57,5 vahele sõitis ikka terve posu autosid (peast võin öelda kohe: mina, ruut, punane E30 touring, Lauri, Jaks, punane E34, Rauno).
Et kui oleks tegu võistlusega olnud, siis oleks äärmiselt tihe konkurents poodiumile olnud
Aga ootame nüüd pilte, siis ma näen väljast poolt ka kuidas ja kas mu vedrustus toimis ootuspäraselt Saan võrrelda eelmise aasta kaldumist selle aastasega.
Mõnus rajapäev. Palju bmw-sid ja toredaid inimesi. Klassikute konsentratsioon oli päris suur.
Minu jaoks oli meeldiv üllatus, et stock raske 525i e34 sõitis kergemate rullikate e21, e30, e36 võrreldes head aega 57,3 .
Muidugi rehvivilin ja driftipoognad(rauno).
Kahjuks e24 ja e23 ei märganud. Rasked autod küll, aga sobivad ülistiilselt asfalti neelama. Bmw sobib üldse autodest minu silmis kõige paremini rajale.
Ja mis seal salata, eriti seff on rajal hainina.
Nice.
Minu jaoks oli meeldiv üllatus, et stock raske 525i e34 sõitis kergemate rullikate e21, e30, e36 võrreldes head aega 57,3 .
Muidugi rehvivilin ja driftipoognad(rauno).
Kahjuks e24 ja e23 ei märganud. Rasked autod küll, aga sobivad ülistiilselt asfalti neelama. Bmw sobib üldse autodest minu silmis kõige paremini rajale.
Ja mis seal salata, eriti seff on rajal hainina.
Nice.
Tänud kõigile kes osalesid ja aitasid korraldada.
Üless panen siis 3 parimat ringi
Ajad olid siis sellised:
Lauri
062 AJU
e30 318iS
1. 57.6
2. 57.9
3. 57.4
Knoll
178 TFB
e30 318iS Touring
1. 57.5
2. 57.8
3. 57.6
Antti
229 THK
e36 318iS
1. 57.6
2. 57.4
3. 57.3
Gege
199 MLD
e36 325i
1. 1.00
2. 1.00
3. 59.7
Mask
267 TGL
e36 318i Touring
1. 1.00
2. 1.00
3. 1.00
Rauno
448 TEP
e36 328i
1. 57.6
2. 57.8
3. 57.6
Kristina
270 TBO
e21 (M50B25)
1. 1.00
2. 1.01
3. 59.6
Rauno
270 TBO
e21 (M50B25)
1. 1.02
2. 1.03
3. 1.03
Angelika
118 BBP
e36 318i cabrio
1. 1.05
2. 1.05
3. 1.06
Jaks
500 BDC
e34 M5
1. 57.3
2. 57.4
3. 57.1
Marek
448 AZA
e36 316i compact
1. 58.7
2. 58.7
3. 58.7
Roland
085 DGA
e30 325i cabrio
1. 59.1
2. 59.5
3. 59.2
Rainer
147 BCP
e30 318is
1. 1.02
2. 1.02
3. 1.02
Silver
111 BBE
e21 (m20b25)
1. 1.02
2. 1.01
3. 1.01
Argo
460 AMV
e21 318
1. 1.009
2. 1.008
3. 1.009
Rein
885 TEV
e30
1. 1.03
2. 1.02.4
3. 1.02.3
Ruut
460 TBX
e30 320i
1. 57.3
2. 57.6
3. 57.7
Indrek
326 MEF
e34 525i
1. 57.3
2. 57.4
3. 57.4
Üless panen siis 3 parimat ringi
Ajad olid siis sellised:
Lauri
062 AJU
e30 318iS
1. 57.6
2. 57.9
3. 57.4
Knoll
178 TFB
e30 318iS Touring
1. 57.5
2. 57.8
3. 57.6
Antti
229 THK
e36 318iS
1. 57.6
2. 57.4
3. 57.3
Gege
199 MLD
e36 325i
1. 1.00
2. 1.00
3. 59.7
Mask
267 TGL
e36 318i Touring
1. 1.00
2. 1.00
3. 1.00
Rauno
448 TEP
e36 328i
1. 57.6
2. 57.8
3. 57.6
Kristina
270 TBO
e21 (M50B25)
1. 1.00
2. 1.01
3. 59.6
Rauno
270 TBO
e21 (M50B25)
1. 1.02
2. 1.03
3. 1.03
Angelika
118 BBP
e36 318i cabrio
1. 1.05
2. 1.05
3. 1.06
Jaks
500 BDC
e34 M5
1. 57.3
2. 57.4
3. 57.1
Marek
448 AZA
e36 316i compact
1. 58.7
2. 58.7
3. 58.7
Roland
085 DGA
e30 325i cabrio
1. 59.1
2. 59.5
3. 59.2
Rainer
147 BCP
e30 318is
1. 1.02
2. 1.02
3. 1.02
Silver
111 BBE
e21 (m20b25)
1. 1.02
2. 1.01
3. 1.01
Argo
460 AMV
e21 318
1. 1.009
2. 1.008
3. 1.009
Rein
885 TEV
e30
1. 1.03
2. 1.02.4
3. 1.02.3
Ruut
460 TBX
e30 320i
1. 57.3
2. 57.6
3. 57.7
Indrek
326 MEF
e34 525i
1. 57.3
2. 57.4
3. 57.4
E28 525e & E28 535i
Ma arvan, et lisaks ka konkurentsitult kõige raskem auto
Tühikaal ju kõigest ca 1700kg
Aga jah kindlasti saab selle autoga kiiremini sõita kui rattad vähem tühja käiks.
Aga kuna tegu suht fan üritusega siis on hea ka rehve kulutada
Tühikaal ju kõigest ca 1700kg
Aga jah kindlasti saab selle autoga kiiremini sõita kui rattad vähem tühja käiks.
Aga kuna tegu suht fan üritusega siis on hea ka rehve kulutada
Ruut kirjutas:Ühinen eelkõnelejatega ja kiidan korraldajaid ning tellitud ilma. Jaks sai oma konkurentsitult võimsaima/kiireima autoga ka päeva kiireima aja aga 57,1 ja 57,5 vahele sõitsid 6-7 autot. Seega Jaks, vaata et sa järmine kord jalgu ei jää
Vaataks heameelega paremaid ülesvõtteid papparazzode kaameratest. Videoga läheb kindlasti veidi aega.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Arvestades ikkagi auto kaalu siis seda, et sellisel kurvilisel rajal pidamine puudub peaks sellise raja jaoks slikid hannkima.tanele28 kirjutas:Ma aravan, et kui järgmisele rajapäevale tuleb Jaks värskema rehviga võib ka 57 piir alistuda
Aga eks vaatame tasa ja targu.
F25 ja E63
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Varuosadeks E24 628 ja E23 osasi.
Õhtust. Veljed siis puhtad vanakoolid. Tootjaks teada-tuntud valuvelgede tootja RIAL(minu teada siis mersule, bemmile tegi). Taga laia äärega 9,5" ja ees vist 7" oli laiuseks. Diag. 16".Soovi korral saan auto juures mõõte täpsustada.
Ehk saab keegi mõne pildi veel lisada. Originaalvideo ei teeks ka paha. Kus kõik rajaga kaasnev rehvivilin ja mõnus bemmi reas6 hääled peal on. Värvidest rääkimata.
Ehk saab keegi mõne pildi veel lisada. Originaalvideo ei teeks ka paha. Kus kõik rajaga kaasnev rehvivilin ja mõnus bemmi reas6 hääled peal on. Värvidest rääkimata.