1. leht 2-st
mingi kala 2.5 motos
Postitatud: 15 Mär 2006 10:32
Postitas MARX
olex nati abi vaja. nimelt siis 525i ei taha mitte käivituda. oletatav viga oli bensupumbas, mõlemis pumbas, yx sai uus ostetud, paagi väline, ja teise sain töökorda, kuna korralikku paagisisest on suht võimatu leida.
aga masin käima ei lähe, korrax ainult lööb mingi paarix sekundix ja kohe kooleb ära:( milles kala on? bens on, syyte saab, õhk on.
kas võib olla et ainult kylm käivitus pihusti töötab ja teised pihustid ei hakka tööle? kas siis aju läbi või saab aju läbi bensurelee ka mingit infi, et äkki relee läbi? kui ilma releeta otse panna kas siis peax minema käima? ja kui ajus kala siis kuidas seda kontrollida?
tänud abi eest.
Re: mingi kala 2.5 motos
Postitatud: 15 Mär 2006 12:00
Postitas Arvo
Kui bensiinisurve kontrollitud siis jääb tõesti see variant, et avatakse ainult külmkäivituspihustit. Algatuseks vaata kas pihustid avanevad (lihtne meetod hoia käivitamisel pihustist kinni, avanemisel käib klõps mida on tunda) kui ei avane siis kontrolli kaitsmeid ja releed üle. Igasuguseid "aju kalasid" sa kodusel teel lihtsalt kontrollida ei saagi, see eeldab juba autoelektri head tundmist, vastavaid seadmeid ja skeeme. Kui tester on olemas siis võid nii palju vaadata kas kõik vajalikud toitepinged ja impulsid ajusse ja ajust välja jooksevad, siis võid mingeid järeldusi tegema hakata.
Aju üldjuhul iseenesest maha ei koole, kõik sisendid ja väljundid on nimelt kaitstud, usun, et viga on mujal.
Millest selline auto mittekäivitumine muidu alguse sai?
Postitatud: 15 Mär 2006 13:08
Postitas MARX
alguse sai kõik sellest et keset võõrast linna yhel hetkel auto lihtsalt enam ei käivitunud, või no käivitus aga paarikymne sekundi pärast kooles ära. siis sai ka kõik ära kontrollitud ja bens tuli, aga kuna ma ei teadnud et on kax pumpa, siis yx neist oligi õhtal ja teine mingil määral lõi.
a nyyd uus pump, surve on olemas, aga käima ei lähe
ainuke variant mida kahtlustan on et ajus kala.
aga kas bemmil võib bensurelee otse panna? sest kui sel midagi kokku sulanud siis kuida seda teada saab, ega ma nyyd proovix siis uusi juppe niisama ka ostma ei hakka, suht kallix läheb.
Postitatud: 15 Mär 2006 13:15
Postitas Arvo
Relee saab suht lihtsalt lahti võtta, siis saad ka veenduda selle seisukorras. Lihtsalt katsetamiseks võid muidugi pumbale otse toite peale anda aga pikemas perspektiivis niimoodi sõita küll ei soovitaks

Postitatud: 17 Mär 2006 20:07
Postitas Bronco
selle problöeemi lahendus, ning käik huvitaks mind ka.
MARX: palun anna teada kas probleem on lahenenud, ning kui mingit uut infi oled saanud:P
Postitatud: 18 Mär 2006 09:58
Postitas MARX
huvi pärast kyisx sellist asja et kas 2.5 motot võib proovida 2.8 ajuga? ja kas sobib?
lihtsalt olex võimalus yhe 2.8 ajuga proovida et kas hakkab tööl või ei, sest kohe nagu uut aju ka osta ei taha äkki viga mujal ja siis hulk pappi mõtetult kulutatud.
Postitatud: 18 Mär 2006 22:38
Postitas ErR
Võid proovida küll, mõlemal L-Jetronic ja samad ajud peaks olema.
Postitatud: 19 Mär 2006 09:07
Postitas Sander
marx pole ainus kes selle probleemiga jamab,ma olen siiamaani vahetanud pumba,pihustid,aju,juhtmestikku,6hulugeja,kyynla juhtmed,rootori,jagaja kaaane,ja ikka ei midagi....................
muide ajul ja ajul on ka vahe sai kunagi proovitud 82 aasta mootorile 85 aasta 525 aju panna ja ei k2ivitunud

Postitatud: 19 Mär 2006 11:11
Postitas Bronco
Krix20 kirjutas:bensiinipumba relee kleemid olid ära oksüdeerunud.. -ja fuseboxi pistik samuti. puhastasin ära ja kõik töötas nagu kellavärk

Sama probleemi puhul oli selline asi aidanud, proovida tasub.
tsitaat siis bmw klubi foorumist
Postitatud: 19 Mär 2006 15:45
Postitas Sander
Bronco kirjutas:Krix20 kirjutas:bensiinipumba relee kleemid olid ära oksüdeerunud.. -ja fuseboxi pistik samuti. puhastasin ära ja kõik töötas nagu kellavärk

fusebox,et siis eesti keeli millega tegu?????
Postitatud: 19 Mär 2006 15:53
Postitas nuga
Kaitsmekarp.
Postitatud: 19 Mär 2006 21:53
Postitas MARX
nii nyyd siis nii palju selgunud et aju vahetusest oli kasu
sai proovitud yhe 2.5-se ajuga ja hakkas tööle ning jäi ka
kontrolli mõttes sai ka vana uuesti katsetatud aga sellega ei töödanud. samas on releel vist ka midagi kokku sulanud, kuna peale syyte välja võtmist jäi pump tööle.
samas vanal ajul on pistikus kõik 25 kohta täis aga teisel on ylemine, pikem, rivi täis aga alumises rivis ainult 3 esimest täis, ylejäänud tyhjad. muidu koodi poolest on vana aju (kõik 25 pesa täis) 0 280 001 310 (lisax veel mingi nr 1 706 418.9 ??) ja see teine aju (ainult 16 pesa täis) on 0 280 001 300 . Oskab keegi midagi tarka öelda, mida sellest järeldama peaxin?
Yldiselt siis probleem oligi vist ikkagi mitte toimivas ajus. kuidas või mix aju läbi läx seda kyll ei tea.
Postitatud: 19 Mär 2006 22:31
Postitas MARX
häh loll mina

kood googelisse ja vastusex -
http://www.aet-tendahl.de/luftmassenmes ... er-bmw.php
ehk siis mõlemad 2.5i ajud ainult yx 81-84a ja teine 84-86a, ehk siis yx m30 ja teine m20.
Nyyd veel lollim mina

kysib, kas sel on mingi vahe ka või võib neid vabalt asendada

Postitatud: 20 Mär 2006 22:06
Postitas MARX
nyyd sai siis uus aju, õiget tyypi, ostetud. panin peale, andsin võtit ja natukese aja pärast masin töötas

yhtlaselt töötas, ei puterdanud, võttis korralikult pöördeid yles ja tundus et kõik on OK.
aga kui mootor oli paar minutit töötanud, suri välja ja enam käima ei läinud, korra lubas ja kõik

mõtlesin et ok äkki bena vähe paagis, käisin tanklast juurde toomas, tagasi tulles panin kanku täie sisse ja proovisin, ning läx käima

arvasin et ju siis oli bensu viga, aga jälle sama teema paari minuti pärast suri välja ja enam tööle ei läinud

no kõik on järgi proovitud, mõistus juba otsas
kas võib mõni andur läbi olla või et kui soojax läheb siis kooleb ära?
Postitatud: 21 Mär 2006 08:54
Postitas raimo
hmm, paned mootori käima, läheb soojaks, siis hakkab puterdama ja sureb välja ? ootad kuni mootor maha jahtub ja siis toimub kõik samamoodi ?
Postitatud: 21 Mär 2006 09:29
Postitas MARX
hetkel tundub kyll et kylmalt läheb käima aga niikui soojax saab sureb välja, kusjuures ei puterda vaid lihtsalt sureb välja. ja kui uuesti proovid siis korrax nagu lubab ja kui veel proovid edasi siis ei luba ka. ning kui mingi aja seista lased siis kõik jälle kordub.
Postitatud: 21 Mär 2006 09:33
Postitas raimo
kontrolli kütusesurvet, st sebi omale kolmikuga manomeeter ja pane kütuse tagasivoolu vahele. ise kahtlustan kütusesurveregulaatorit. endal olid samasugused sümptomid ja probleeme lahenes selle vahetusega. romulast otsides soovitan ettevaatlik olla, võid samasuguse "poolper??es" saada, sisu koitab neil lihtsalt ära vanadusega.
Postitatud: 21 Mär 2006 09:39
Postitas MARX
ex järgmise asjana see plaanis ongi, sest no peab mingi toite kala olema. kas mõtled seda surveregulaatorit mis selle pildi peal nr 3 ??
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
kolmiku saax vist kõige lihtsamalt panna sinna vahele kus pildi peal yhendus koht ehk siis asi nr 13 ja yldse olex vist mõtekas mano vahele jättagi.
Postitatud: 21 Mär 2006 09:49
Postitas raimo
jah
Postitatud: 21 Mär 2006 13:20
Postitas MARX
aga äkki oskab keegi nõu anda kust sellist asja saada võix, peale romula ja UM-i ?? uuena siis.
