BMW E28 525i 86`a.
Postitatud: 06 Juul 2012 21:40
Tervist.
Sai soetatud puhas klassikaline hainina.
Kuna see on esimene nn. autoteema siin keskkonnas(ja üleüldse netimaailmas), siis lugeja ehk andestab, kui tekst pole nii "ilukirjanduslik".
Auto liigub igapäevaselt Tallinnas. Põhimarsruudid Kalamaja-Kristiine-Mustamäe-Pirita-Viimsi. Hetkel siis hainina nö. päästis suve ja saan nautida igapäevaselt puhta klassikuga sõitu. Teised autod garages ja vajavad rohkem hoolt ja aega. Sellel konkreetsel isendil siis kehtiv TÜV ja kindlustus. Seega võtit ja tuld.
Värvus suht haruldane platanen-grün metallic, googli tõlke järgi siis lennukiroheline metallik, ehk lihtsamalt öeldes heleroheline. Karbid ja ukse nurgad roostes. NB nn. kuumad kohad ümber amordikannude ja tagapaneel terved, roosteta. Pealt poolt enam vähem.
Mis põhiline-auto ajalugu. Ostetud 98`a. Tartust nn. otse Saksast ja seal ka arvele võetud, seega numbrimärk tollele ajastule kohaselt algab T tähega.
Eestis ainuke auto omanik enne mind(1998-2012) ja mina nüüd siis teine.
Omal ajal siis Tartu oli autokeskus. Sai isegi Saksast läbi Poola-Leedu-Läti Eesti tuldud müügiautodega.
Tuhinas jäi silma veel originaal kassetikas koos hoidjatega, orig. jalamatid(kinnitustüüblitega põhjamati külge, ja BMW logoga), kaks jooksu plekkvelgi 14", koos rehvidega, suht hästi säilinud salong. Minu autode kogus haruldaselt esinev katuseluuk ja ABS puudumine.
Samas küljes mulle nii vajalik kärukonks, jällegi nn. tehases paigaldatud-propelleri logoga ja puha. Voolud toimivad, tuled põlevad ja juba treilat testitud.
Pildid tehtud ja varsti siin teemas üleval.
Hetkel kõik. Kell juba hiline ja homme tööl.
Sai soetatud puhas klassikaline hainina.
Kuna see on esimene nn. autoteema siin keskkonnas(ja üleüldse netimaailmas), siis lugeja ehk andestab, kui tekst pole nii "ilukirjanduslik".
Auto liigub igapäevaselt Tallinnas. Põhimarsruudid Kalamaja-Kristiine-Mustamäe-Pirita-Viimsi. Hetkel siis hainina nö. päästis suve ja saan nautida igapäevaselt puhta klassikuga sõitu. Teised autod garages ja vajavad rohkem hoolt ja aega. Sellel konkreetsel isendil siis kehtiv TÜV ja kindlustus. Seega võtit ja tuld.
Värvus suht haruldane platanen-grün metallic, googli tõlke järgi siis lennukiroheline metallik, ehk lihtsamalt öeldes heleroheline. Karbid ja ukse nurgad roostes. NB nn. kuumad kohad ümber amordikannude ja tagapaneel terved, roosteta. Pealt poolt enam vähem.
Mis põhiline-auto ajalugu. Ostetud 98`a. Tartust nn. otse Saksast ja seal ka arvele võetud, seega numbrimärk tollele ajastule kohaselt algab T tähega.
Eestis ainuke auto omanik enne mind(1998-2012) ja mina nüüd siis teine.
Omal ajal siis Tartu oli autokeskus. Sai isegi Saksast läbi Poola-Leedu-Läti Eesti tuldud müügiautodega.
Tuhinas jäi silma veel originaal kassetikas koos hoidjatega, orig. jalamatid(kinnitustüüblitega põhjamati külge, ja BMW logoga), kaks jooksu plekkvelgi 14", koos rehvidega, suht hästi säilinud salong. Minu autode kogus haruldaselt esinev katuseluuk ja ABS puudumine.
Samas küljes mulle nii vajalik kärukonks, jällegi nn. tehases paigaldatud-propelleri logoga ja puha. Voolud toimivad, tuled põlevad ja juba treilat testitud.
Pildid tehtud ja varsti siin teemas üleval.
Hetkel kõik. Kell juba hiline ja homme tööl.