1. leht 1-st

92kw ja 95kw mootori erinevus

Postitatud: 13 Sept 2012 16:04
Postitas -Myyr-
Kuna pole kursis mis on nendes erinevat..
Oskab keegi midagi öelda?

Juhtmestik peaks ikka sama olema jU? Ikkagi m20'ga tegemist

Postitatud: 13 Sept 2012 17:01
Postitas Ruut
M20B20 pandi masinatele 70'te teisest poolest kuni 90'te alguseni. Loomulikult ei ole seal juhtmestik sama.

Peaks vist nii olema, et L-Jetronicud olid 92kW, alates 85a tuli LE-Jetronic 95kW, kui jagaja nukkvõlli otsa kolis 87a siis tuli Motronic ning ikka jäi 95kW.

Postitatud: 13 Sept 2012 17:29
Postitas -Myyr-
Üks tahab osta 92kw variandi..aga jäime mõtlema.. kas juhtmestik sobib peale.

Eks siis peab vaatama kui mootori vahetuseks läheb..et juhtmestiku kaasa andma

Postitatud: 13 Sept 2012 21:00
Postitas akuula
Nagu Ruut juba mainis siis juhtmestik on jah pisut erinev. L-jettronicul on külmkäivitus pihusti, teine kommutaator(üks pikk pistik), teine pistik jagajal, kaitsmekarpi läheb kandiline pistik ning aju number on teine( erinev arv klemme, kui võrdled) LE-jettoricul aga puudub külmkäivitus pihusti, kaitsmekarbi pistik on ümmargune, kommutaator kahe juhtmega ning jagaja pistik kinnitub pisikese kruviga jagaja külge. :wink:

Postitatud: 14 Sept 2012 16:21
Postitas -Myyr-
Endal on jällegi punasel süütepoole küljest ka üks mingi pistik :S
Ja uuel hail ei ole jällegi..2a vahet ainult