1. leht 1-st

E21 315-323i millised erinevused?

Postitatud: 05 Apr 2006 10:14
Postitas juut
ehk huvitab siis kõik mis peaks vahetama ära seal all et saada asi 323iga vastavaks? plaanis väike conversion

Postitatud: 05 Apr 2006 10:42
Postitas Ruut
sillad, mootor, kast, toite- ja tõenäoliselt elektrisüsteem. mõistlik on leida doonorauto kõrvale ja sealt jupid ümber lapata.

Postitatud: 05 Apr 2006 10:57
Postitas juut
mootor jääks alguses 1.6 kuid kuidas on armatuuri erinevustega? kas piirdub näidikuplokiga?

Postitatud: 05 Apr 2006 11:02
Postitas Arvo
Ühest netist nähtud E21 335 projekti juurest lugesin, et M10 ja M20 mootoriga isenditel on poolraamid erinevad, keegi ehk oskab öelda kas see on õige jutt ja milles see erinevus seisneb.

Aga armatuurlaud on küll kõige väiksem mure, selle vahetus täies koosseisus võtab aega max paar tundi ja neid kelladeblokke ikka liigub suht palju.
Sildade, mootori, juhtmepuu paigaldus ja renoveerimine jms töö mis sellise projektiga kaasas käib paneks mind isiklikult rohkem kukalt kratsima :?

Postitatud: 05 Apr 2006 11:09
Postitas nuga
Näidikuplokk on peale tahhomeetri sama. Spidomeetrid on kah erineva kalibreeringuga, aga see sõitu ei takista :)

mõni tähelepanek veel erinevustest:
* 315'l pole bensiini tagasivoolu, selle pead juurde vedama. Seoses sellega tuleb vahetada ka bensiinitaseme andur (kuhu tagasivool jookseb)
* esipaneel on 4sil ja 6sil masinatel erinev. Kuna radikat ei saa ette viia (nagu on 6sil mudelil), siis pead viskosiduriga jahutuse asendama radika ette käiva elektrilise ventilaatoriga. Võid ka rellakaga esipaneeli kohendada, maitse asi :P
* elektrisüsteemis pead lisama el. bensiinipumba toite ja juhtimise. kõige lihtsam on seda teha 318i või 323i juhtmepuud kasutades.

Postitatud: 05 Apr 2006 11:10
Postitas nuga
Arvo kirjutas:Ühest netist nähtud E21 335 projekti juurest lugesin, et M10 ja M20 mootoriga isenditel on poolraamid erinevad, keegi ehk oskab öelda kas see on õige jutt ja milles see erinevus seisneb.
Poolraamid on samad, esisillatala on erinev.

Postitatud: 05 Apr 2006 11:57
Postitas Priit
* 315'l pole bensiini tagasivoolu, selle pead juurde vedama. Seoses sellega tuleb vahetada ka bensiinitaseme andur (kuhu tagasivool jookseb)
ei pea andurit vahetama, natuke nokitsemist ja on 315e anduril ka tagasivoolu koht olemas :wink:

Postitatud: 05 Apr 2006 22:16
Postitas nuga
Paisupaagi ja pritsekopsiku kinnitused pead samuti mootoriruumi keevitama.
Vahetamist vajavate asjade nimistusse lisa ka kardaan.