1. leht 2-st

Bmw e28 2,7 et ivojoeloo

Postitatud: 06 Veebr 2013 18:52
Postitas ivojoeloo
Kuna Haid sobiva hinna eest maha ei saand müüa otsustasin masina ikka alles jätta ja paremaid aegu ootama.
Tegu on 83 aasta 525 e 2,7 eta mootriga. Ostetud sai ta suvel Valgamaa kandist. Kohe autot vaatama minnes otsustasin ta koju ära vedada ,kuna kere tundus päris sile ning tehniline pool ka täitsa ok. Kuid koju sõites tuli ikka parajalt palju vigu ilmsik. Esimesed ja tagumised kettad kõverad,kokkujooks vale,klotse polnud ollagi ees ,kui taga lisaks elektri jamad. Kord ei töötanud signaal siis suunatuled ja kell. Tehtud eelnevalt nii värvi ,kui ka keretöid. Uued karbid ning tagumine põll väga heas seisundis.
Ise olen välja vahetanud
1-Klotsid nii ees,kui taga
2-Ketad nii ees,kui taga
3-Esimesed rooliotsad
4-Esimesed amordid
5-Filtrid,rihmad ja õlid
Tegemist vajab esinina. Kuna sõideti sisse. Õnneks õnnestus omanikuga kaubale saada ning hüvitus rahade eest otsustasin osta ühe hai kõrvale doonoriks. 2,4 td shadowline.
Lisadeks el aknad ees. Esimesed nahast istmed ja taha paigutatud shadowline poolkorv iste külgtugede ja käetoega.
Plaanis kriitilisemad kohad ära teha kerel ning uus värv peale tuisata.
Hetke seisuga on nina enam vähem kokku lappitud ,et sõita saaks. Parem tulede raami nurk vajab venitust või siis ültse välja vahetust. Ilmselt targem kogu nina vahetus ette võtta. Plaan mootril lasta teha täis hooldus ja remont. Üldiselt üle vaadata ,kuna tegu on ikkagi vana masinaga. Väänet jagub masinal piisavalt :)
Ostes
Pilt

Koju jõudes
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Avarii
Pilt
Hetkene seis
Pilt
Pilt

Postitatud: 06 Veebr 2013 19:38
Postitas meelis k
Milline see tagaiste välja näeb?


See masin oli hiljuti mingis jääraja videos kokkupuutes E30ga? :)

Postitatud: 06 Veebr 2013 20:05
Postitas ivojoeloo
meelis k kirjutas:Milline see tagaiste välja näeb?


See masin oli hiljuti mingis jääraja videos kokkupuutes E30ga? :)
Teen istmest mingi päev pildi. Originaal shadowline tagumine iste muidu.
Ei ole puudet olnud e30 nega. Hoopis fod K ga :D:D

Postitatud: 06 Veebr 2013 21:12
Postitas Helar1
No ma ei tea, ma vaatasin seda videot ikka mitu korda, kuulda oli, et kõks käis ära. Igatahes üsna õnnetu auto seljuhul. Üks pauk oli, siis sai jäärajal ka e30ga kokku ja siis nüüd sa räägid veel ford k-st ka nagu ma aru sain. See auto oleks nagu talveks hooramiseks ostetud...

Videot mõtlen seda, kuidas te selle e30-ga jäärajal "hullasite".

Postitatud: 06 Veebr 2013 23:43
Postitas meelis k
https://www.youtube.com/watch?v=5usdVsNfD_I

Otsisin selle video üles.

Minu viga. Mäletasin, et sarnane numbrimärk oli, aga on ikka veidi teine :). Vähemalt on süda nüüd rahulikum :D.

Postitatud: 07 Veebr 2013 10:11
Postitas kaido
Ma arvan et ei ole mõtet põdeda kõigi e28-te pärast sest mõni auto on oma olukorralt niikuinii selline mida pole mõtet taastada. Jääraja autost siis jutt. Ja et teil veel kurvem meel oleks siis see oli suht tühine kontakt, see auto on hullematki näinud. Muretsege autode pärast mille pärast on mõtet muretseda mitte ära roostetanud peldikute pärast.

Postitatud: 07 Veebr 2013 17:01
Postitas ivojoeloo
Helar1 kirjutas:No ma ei tea, ma vaatasin seda videot ikka mitu korda, kuulda oli, et kõks käis ära. Igatahes üsna õnnetu auto seljuhul. Üks pauk oli, siis sai jäärajal ka e30ga kokku ja siis nüüd sa räägid veel ford k-st ka nagu ma aru sain. See auto oleks nagu talveks hooramiseks ostetud...

Videot mõtlen seda, kuidas te selle e30-ga jäärajal "hullasite".
Helari see pole see sama masin mis e30 kokku põrkas.
Ajad midagu sassi. Õnnetu masin ta kohe kindlalt pole. Samas ega mina selles süüdi pole ,et vana papi oma fordikesega ette keeras.
Mainin ära kohe ,et vaevalt selliseid haisi eestis veel leidub mida pole peenestatud. On raudselt sellega ka lollusi tehtud.

Postitatud: 14 Veebr 2013 23:54
Postitas omega
kaido kirjutas:Ma arvan et ei ole mõtet põdeda kõigi e28-te pärast sest mõni auto on oma olukorralt niikuinii selline mida pole mõtet taastada. Jääraja autost siis jutt. Ja et teil veel kurvem meel oleks siis see oli suht tühine kontakt, see auto on hullematki näinud. Muretsege autode pärast mille pärast on mõtet muretseda mitte ära roostetanud peldikute pärast.
See seal videos ei olnud küll iga suvaline E28. Täitsa hooldatud ja 2.8 mootoriga Shadowline. Suht haruldane kombinatsioon ikka, mitte suvaline 2.0. Igatahes kahju, kuna paistab et see auto kaua enam ei sõida...

http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopi ... highlight=

Postitatud: 15 Veebr 2013 00:55
Postitas JanekEnde
Seda musta nägin isegi eelmisel kevadel seismas... Minu arust oli ikka päris nutuses seisus.

Postitatud: 16 Veebr 2013 14:38
Postitas kaido
Ma olen üsna kindel et see 28 on päris rääbakas, ega ta nendel müügipiltidel ka eriline prillikas pole. Kere on täitsa otsas omadega, kui shadowlinest rääkida siis stanged läbi roostetanud liistud paljud puudu (musta teibiga mustaks tehtud kroomid) kont ammugi ei tööta tükid ära mädanenud ja puudu, salong rääbakas ja mootor ka pole oma esimeses nooruses. On kellegil huvi seda taastama hakata?

Postitatud: 16 Veebr 2013 15:39
Postitas vahur73
Tänu tagasillaveole ongi enamus neist hooramiseks ideaalsed, kahju neist autodest. Mõni auto võiks ka õrna suhtumist näha. Aga looda sa.
Loodetavasti see kena sinine 5ne hainina selles teemas ei saa sama saatusega löödud.

Postitatud: 23 Veebr 2013 19:19
Postitas ivojoeloo
vahur73 kirjutas:Tänu tagasillaveole ongi enamus neist hooramiseks ideaalsed, kahju neist autodest. Mõni auto võiks ka õrna suhtumist näha. Aga looda sa.
Loodetavasti see kena sinine 5ne hainina selles teemas ei saa sama saatusega löödud.
Haist ka natuke. Märtsi keskel hakkan nokitsema vaikselt masina kallal.
Probleemid hetkel millest ise jagu ei saa.
Tulede raami on väga raske välja vahetada uue vastu.? Panin tähele ,et hail on kogu raamistik kokku keevitatud. Raam sai ikka korraliku kõksu. Ei tasu eriti välja löömist ja lappimist ,kuna auto läheb nii või naa värvimisse.
Kroom detailid pole samuti just esimeses nooruses. Tekkib küsimus ,kuidas pindmisest roostest lahti saada ning kroom uuesti ilusti läikima panna ?
Kere ja eeltööd teen ise ,kuid mootori lasen mõnel targemal spetsialistil üle vaadata.
Loodan suve keskel kambrist kätte saada auto.
Seni elustan ühte 2,0 84 aasta haid legaalseks ;)

Postitatud: 09 Apr 2013 06:58
Postitas ivojoeloo
Masin on käsile võetud ning töö käib !!
Pilt
Tegemist vajavad kohad !
Pilt
Pilt
Pilt
Aretus mis sugune :)
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 09 Apr 2013 16:45
Postitas ivojoeloo
Oskab mõni tark öelda mis nippiga tihendiga klaase eemaldada hail ? Niivis ,et tihend terveks jääks !
Põhi valmis ilusti tänaseks ! Õhtu poole lisan rohkem pilte .

Postitatud: 09 Apr 2013 17:59
Postitas ivojoeloo
Põhi !
Pilt
Pilt

Postitatud: 09 Apr 2013 20:28
Postitas ivojoeloo
Putka küll. Halbu uudiseid :S
Ajab vanduma selline asi ! :S Tulin väljast just klaase eemaldamast ja õnnestus esimene klaas ikka piiks keerata :S Oleks pidand ikka tihendi pooleks lõikama aga tagant-järgi kõik targad. Lootsin ikka klaasi ja tihendi tervelt kätte saada. Klaas oli pm käes juba aga välja tõmbamisel käis plaks ära ning tuju rikutud ka.
Kui kelelgil on pakkuda e28 esimest klaasi siis palun teada anda psi teel :)
Päeva lõpp!
Pilt
Pilt

Postitatud: 10 Apr 2013 07:55
Postitas rean
Karp on seest ikka korralikult lapitud , välimine osa on ka välja vahetatud ?
Keegi on pintsliga otse keevitusele tõrva ka peale ajanud . :)

Postitatud: 10 Apr 2013 09:34
Postitas ivojoeloo
rean kirjutas:Karp on seest ikka korralikult lapitud , välimine osa on ka välja vahetatud ?
Keegi on pintsliga otse keevitusele tõrva ka peale ajanud . :)
Välimine osa on välja vahetatud. Peasi ,et põhi ilma roosteta on ! Pm ega seda tõrva ja keevitust pole näha. Ise olen tulemusega rahul :) Tagumine klaas sai edukalt eemaldatud hommikul. Ma lasin muidu hammeriga veel omakorda põhja üle ning lõppetuseks musta spreyga üle.
Tööd jagub !

Postitatud: 14 Apr 2013 17:57
Postitas ivojoeloo
Sooviks abi ! Auto lakkas töötamast.
Alguses putterdas ning jäi seisma. Sai küttet juurde lisatud ,kudi ei midagi. Kapoti alt voolik lahti tõmmatud ei tulnud kütet peale. Homme võtan pumba maha proovin aku peal katsetada. Juhul,kui pump on korras mida edasi vaadata ? Kaitsmed vaatasin üle !

Postitatud: 14 Apr 2013 19:48
Postitas rean
Vool ei tule peale .
Mul oli selleks veaks kaitsmekarpi sisenevad juhtmed/pistik , mis ühendust ei andnud .
Mingil määral sai ühendust , peaaegu käis mootor starteri abiga , aga käima ei jäänud .
Pumba juurest testriga vool üle mõõta .
Bens filter umbes või andis pump saba .