1. leht 1-st
m20b27'le b25'e sisu
Postitatud: 26 Juun 2013 16:29
Postitas -Myyr-
Tervist.
Kuna ma leian strokerite kohapealt rohkem seda infot, et pannakse b27'le b25'e pea jne.. aga endal on võimalus panna b25'e väntvõll + kepsud ja kolvid b27'le.
Sellepärast,et b27'el on üks keps ja väntvõll puudu.
Kui panen b25'e ploki b27'e kaanele alla, on sealt midagi loota?
Täpsellt selline olukord, kus asjad on tagur pidi.
Postitatud: 28 Juun 2013 12:37
Postitas -Myyr-
Oskab keegi midagi öelda?
Postitatud: 28 Juun 2013 17:34
Postitas rallyiff
Loogiliselt võttes ei ole see tulutoov projekt, kuna mootori võimsus (peale kubatuuri) tuleb ikkagi kaanest. Kaane sees on ju klapid mille suurus on ülioluline, pihustid, kolled jne!! Mootori peas on ikka nimiosa mootori võimsusest kinni!!
Postitatud: 28 Juun 2013 17:52
Postitas -Myyr-
Sellest ei ootagi võimsuse kasu. ootan seda,et saaks töökorda.
Pole võtta kusagile b25'e kaant praegu
Postitatud: 29 Juun 2013 18:32
Postitas -Myyr-
Kuidas käigukastiga lood on ?
Kas m20b20'e oma istub otsa? Ei tea käigukastite erinevusi mootorite suhtes..
Pean veel leidma radika ka, sest b20'e om vast jääb väikseks
Postitatud: 29 Juun 2013 20:09
Postitas jx
m20 tüüpi kastid on vahetatavad nii nagu m30 ja m50 jne... radikas standardmootoril ei jää väikseks...
Postitatud: 29 Juun 2013 20:17
Postitas -Myyr-
Seda on hea teada.
Radika mure on sellepärast, et isegi m20b20'e oma oli väike.
Kui suviti oli natukene rohkem kuuma kui 25 kraadi siis asi kippus punase peale edukalt minema.
Aga ma tänan

Postitatud: 30 Juun 2013 00:23
Postitas kaido
Korras ventika visko, termostaat ja uus paisupaagi kork ja auto peaks ilusti temperatuuri normis hoidma ka palavate ilmadega. Kui ei hoia siis investeeri, paisupaagi kork UM-s oli odav ja termostaat ka palju ei maksa.