Selle teema võib nüüd lukku panna.
Postitatud: 12 Mai 2006 16:18
Auto sai toodud saksast 2005a. mais.Värviks on Achatgrün metallic.
160kw variant(DC71) manuaal.LSD 3.07.
Parem külg on kergema paugu saanud.
Kroom liistud parema külje uste ja tiiva peal asendatud shadowline liistudega
Siia tuues kaotati tee peal üks esipampri konksu kate ka ära 545.-jälle raha vähem.
Lisadest oli peal ainult tuledekorrektor(mis ei tööta,üks mootor ka puudu) ja must sportnahksisu,mille müüsin maha,sest oli vana ja praguline,praegu sees must riidest M sportsisu.Mingi el.antenn on ka paremaesitiiva all peidus aga seda asja uuritakse kas töötab,kust töötab.
Vaja paigaldada el.aknad,klaasist el.luuk ja kompuuter(OBCII).
Vahetatud veermikus pea kõik detailid.Kasutasin E34 ülemisi õõtshoobasi ja E28 M5 õõtsapukse ja roolivarras on ka E34 oma.Alla sai pandud Koni kollased amordid,ette E28,taha E34 omad(5mm jämedam,10mm pikem ja 20mm pikem varras aga sobib),sest e28-le enam ei toodeta.
Punased vedrud(Kilen) madaldusega 35/40.
Mootor ei töödanud korralikult,põhjuseks rikutud süüteanduri otsad.
Otsustasin üldse teha natuke asjad ringi.Sai hangitud E34 kaas,koos kolle ja pritsega.Miks?Sellepärast,et E34/E32 3,5 kaanes on suuremad sisselaskeklapid 47mm(E28 3,5-sel on 46mm)ja kanalid parema voolavusega ja pihustid on ka suuremad 220cc v. E28 3,5 185cc.Et siis vaadata mis välja tuleb.
Surveaste küll langeb e34 kaane tõttu(10 ja 9 vahel)aga see on väike vahe.
Mootoris siis viimases remontmõõdus kõrged kolvid 92,47mm.
Paar nädalat tagasi sai mootor kokku ja töötab,klapid vaja sisse sõita ja uuesti ära regullida.Nukk,nookurid jäid vanad.
Saksas autot tuunitud 2,8i hoorattaga,jätsin külge.
2,8i hooratas kaalub 6,7 kg ja 3,5i hooratas kaalub 10,0 kg,keegi võiks 2,5i hooratta ka ära kaaluda huvitav teada palju kaalub.
Kui midagi meelde tuleb täiendan.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318
160kw variant(DC71) manuaal.LSD 3.07.
Parem külg on kergema paugu saanud.
Kroom liistud parema külje uste ja tiiva peal asendatud shadowline liistudega
Siia tuues kaotati tee peal üks esipampri konksu kate ka ära 545.-jälle raha vähem.
Lisadest oli peal ainult tuledekorrektor(mis ei tööta,üks mootor ka puudu) ja must sportnahksisu,mille müüsin maha,sest oli vana ja praguline,praegu sees must riidest M sportsisu.Mingi el.antenn on ka paremaesitiiva all peidus aga seda asja uuritakse kas töötab,kust töötab.
Vaja paigaldada el.aknad,klaasist el.luuk ja kompuuter(OBCII).
Vahetatud veermikus pea kõik detailid.Kasutasin E34 ülemisi õõtshoobasi ja E28 M5 õõtsapukse ja roolivarras on ka E34 oma.Alla sai pandud Koni kollased amordid,ette E28,taha E34 omad(5mm jämedam,10mm pikem ja 20mm pikem varras aga sobib),sest e28-le enam ei toodeta.
Punased vedrud(Kilen) madaldusega 35/40.
Mootor ei töödanud korralikult,põhjuseks rikutud süüteanduri otsad.
Otsustasin üldse teha natuke asjad ringi.Sai hangitud E34 kaas,koos kolle ja pritsega.Miks?Sellepärast,et E34/E32 3,5 kaanes on suuremad sisselaskeklapid 47mm(E28 3,5-sel on 46mm)ja kanalid parema voolavusega ja pihustid on ka suuremad 220cc v. E28 3,5 185cc.Et siis vaadata mis välja tuleb.
Surveaste küll langeb e34 kaane tõttu(10 ja 9 vahel)aga see on väike vahe.
Mootoris siis viimases remontmõõdus kõrged kolvid 92,47mm.
Paar nädalat tagasi sai mootor kokku ja töötab,klapid vaja sisse sõita ja uuesti ära regullida.Nukk,nookurid jäid vanad.
Saksas autot tuunitud 2,8i hoorattaga,jätsin külge.
2,8i hooratas kaalub 6,7 kg ja 3,5i hooratas kaalub 10,0 kg,keegi võiks 2,5i hooratta ka ära kaaluda huvitav teada palju kaalub.
Kui midagi meelde tuleb täiendan.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album318