1. leht 1-st

e28 2,0 mootori vahetus 2,5 vastu

Postitatud: 25 Mai 2006 14:02
Postitas dpb
tere
autol 2,0 mootor tahaks panna siis 2,5 se.on olemas ka juhtmestik ja aju ,kardaan,differ.kast vist sobib sama mis 2.0 sel. Põhimõtteliselt peaks saama või väidab keegi vastupidist ?mis probleem võib tekkida?
mootoril on aju pistiku küljes kolm juhet mis on eraldi must,valge ja roheline-kollane.
aga autol on must,roheline,roheline-punane,roheline-kollane ja valge -must. nagu aru saan siis osad jäävad lahtiseks.

Postitatud: 25 Mai 2006 15:54
Postitas tanele28
Kas paned 2.5i või 2.5e sinna peale?
Kui tahad panna 2.5i siis vaja palju asju ringiteha kuna, 2.5i on m30 plokkiga ja 2.0 on m20 kui 2.5e peaks asi veidi lihtsam olema.

Postitatud: 25 Mai 2006 18:44
Postitas dpb
mootor on 2,5i 85 a e28 pealt.ketiga.sama nagu 2,8 mootor välimuselt.mis peab siis ümber tegema ?

Postitatud: 25 Mai 2006 19:44
Postitas dpb
2.5 se õhulugeja ja bens pump on ka veel mul olemas

Postitatud: 25 Mai 2006 20:09
Postitas mart154
Nii...
Juhtmestik ei sobi,
Käigukast tuleb vahetada,
Kardaan on teise pikkusega.

Diffri kohta ei tea öelda...

kindlasti veel palju :)

Postitatud: 25 Mai 2006 22:17
Postitas Silwer
Kas sinna siis M20B25 ei istuks vahele?

Postitatud: 26 Mai 2006 08:14
Postitas jaant
Diffrid on ka erinevad, samuti radika suurus.

Postitatud: 26 Mai 2006 08:56
Postitas dpb
mis juhtmestikku mõtled ?mootoril on juhtmestik küljes ja kardaan on ka olemas mul.kast pidi sobima ja diffri jätaks esialgu sama ,radikas on mul ees mosse oma vesi püsib õige temp juures ka ilma difuuserita,arvan et seda ei pea vahetama.

Postitatud: 26 Mai 2006 14:33
Postitas Mart
Nii, kellad võivad hakata segast panema, mosse radikas ei jahuta isegi m10 1.8-t ära, eta differ on mingi 2.9 ülekandega, mis tapaks su siduri suht kiiresti. Kiirendus oleks kah pea olematu

Postitatud: 31 Mai 2006 22:01
Postitas akuula
kas sa ISE oled proovinud 2,8 kasti 2,0 ploki otsa vägistada? tead ma tuleks kohe vaatama seda asja :lol: juhtmesti võib sul olla, aga kas sa pistikut oled uurinud? kunagi ei ole mingeid otsasid üle. kuna m30 plokki peaks vett juba päris tublisti minema siis tõesti võid mokitsa radika vana metalli viia.Kas mootor on sul käppadega? kas kasti tugi on sul? kas käigu vahetus hoovastik on sul m30 ploki kastiga sobiv?sõit võib ka gaasi trossi taha seisma jääda :roll: siit väike vihje.kuna sul oli 2,0 siis ma arvan et differ jääb tsipa aeglaseks, röögib aiste vahel aga ei liigu, kiirendus saab hea aga kütuse kulu tõuseb trigonomeetriliselt (kogemus sellega et 323-le sai 315 differ :oops: ) ning pealegi kas sa poolassi tugevuses oled veendunud?2,3 asemel sai kunagi pandud 3,2 ja poolassid läksid krõps ja krõps :wink: kardaani ma ei hakka enam eriti mainima :wink: Jõudu külamees!

Postitatud: 01 Juun 2006 15:14
Postitas Sass9
Olen ise ka mõelnud selle peale, kuna endal e28 ja sama 520i, asi jäi sooritamatta kuna vahetada tuleb väga väga palju osi :( , lihtsam on osta kere ja mootor 528, 525, ja sinna peale tõsta enda istmed ja sisu näiteks...--Ja odavam ka...
Ise tegin mootoris kõik korda enamvähem ja olen rahul nüüd. Ma ka ei soovita sul enda autole ümber tõsta mootorit. Ja veel on see asi et arkis võib ka jama olla.. Ühesõnaga see asi ei tasu end ära..

http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=910 Nagu näha, siis 520 to 525 ei muuda midagi, Kunagi pole palju, osta kas või 535- ikka jääb mootor nõrgaks.... :D

tere

Postitatud: 02 Juun 2006 23:22
Postitas dpb
mul on kõik vajalikud asjad olemas et panna 2,5 mootor selle pärast küsisingi kas keegi enne pannud.aga ma loobun sellest mõttest.kui kellegil vaja 2,5i juppe siiis mul oleks pakkuda!
võib teema lukku panna .