1. leht 1-st

E28 pensiisni pump ja muu sellega seotud

Postitatud: 02 Juul 2006 11:44
Postitas remus
kuidas peaks olema originaalis pensu pumbal voolikute kinnitused, kas tavaliste klambritega või siis vaskseibid jne?
ja kus peaks olema tagasivooli voolik mootori juures?
autot ostes mäletan olevat seal tagasivooli klapi juures kaks voolikut ( üks neist tagasivool arvatavasti) aga kuskilt pealt lekkis ja järgmiseks päevaks ( kui autol järel käisin ) pidi omanik probleemi kõrvaldama ja seda tegi ta nii et 30 kildi sõitmiseks läks 15 liitrit pentsu......
samas küsiks kohe ka et millal tulid armatuurile ökonomeetrid? mul seda eu ole ja pole näinud kah ühtegi E28 ilma selleta

Postitatud: 03 Juul 2006 11:06
Postitas pisike528
ökonomeetrid on algusest saati olnud suurema mootori töömahuga autodel(1,8 ja vist 2.0 neid ei olnud) :roll:

Postitatud: 03 Juul 2006 16:15
Postitas remus
mis ma pean muretsema peale ökonomeetriga ploki et see asi toimima hakkaks ültse?

Postitatud: 08 Juul 2006 23:31
Postitas tmz
minu eelmisel 87 aasta 2.0 E28 oli ökonomeeter!

Postitatud: 16 Juul 2006 10:24
Postitas pisike528
vanadel 2.0 polnud uutel juba olid.väike võimaluset et juhtmed juba olemas

Postitatud: 16 Juul 2006 19:23
Postitas remus
minu hai jääb ikka sinna 85 aasta varju õrnalt niiet ökonomeiseriga on kõikk

Postitatud: 17 Juul 2006 12:13
Postitas pisike528
tark raamat ütleb et 82 lõpp kuni 86 algus oli nii analoog kella kui ka tahhomeetriga,siis sul vaja kellaplokki, digikella ja juhtmeid tahhomeetri taha :roll: