1. leht 1-st

M30 roolivõimu pumba vahetus

Postitatud: 14 Juul 2006 10:00
Postitas Ihv
olen mõned korrad vahetand pumpa aga probleemid (undamine, raske rool) pole päris kadunud. Pommi kohal olev karbike oli umbes ja see on ilmselt pumbale häda teinud (pumpas tupikusse). kõige selle vahetamise juures aga olen hakanud kahtlema oma tegevuse õigususes. plaan nüüd panna peale korralik e28 pealt pärit pump (voolikuotsikud küll ei sobi aga ilmselt saab koos voolikutega siiski panna) ja tahaks natuke nõu sellega seoses:

milline õli panna? Siian olen pannud harilikku ATFi aga on see ehk liiga paks ja koormav?

kas süsteemi peab ka õhutama? olen teind nii, peale pumba vahetust lasknud avatud potsikuga käia ja rooli keerand kohapeal. karbi peal on ka mingi õhutusnippel..kas peaks sellega midagi tegema?

Postitatud: 14 Juul 2006 10:24
Postitas remus
ma olen lisanud sinna pärast läbipesu tavaliselt punast automaat kasti õli...meie kohalikus autopoes on nad seda pakkunud ja kurtma pole keegi tulnud ning kui talvel roolivõim lekkima peaks siis jõle hea kohe asjast aru saada :lol:

Re: M30 roolivõimu pumba vahetus

Postitatud: 14 Juul 2006 10:35
Postitas Ruut
Ihv kirjutas:Siian olen pannud harilikku ATFi aga on see ehk liiga paks ja koormav?
BMW roolivõimudes on tehase poolt ka muid õlisid, kui ATF, kasutatud. Kõige targem oleks sul UM-st järgi küsida.

Re: M30 roolivõimu pumba vahetus

Postitatud: 14 Juul 2006 16:50
Postitas Jaan
Ihv kirjutas: milline õli panna? Siian olen pannud harilikku ATFi aga on see ehk liiga paks ja koormav?

kas süsteemi peab ka õhutama? olen teind nii, peale pumba vahetust lasknud avatud potsikuga käia ja rooli keerand kohapeal. karbi peal on ka mingi õhutusnippel..kas peaks sellega midagi tegema?
ATF. Seesama mis automaatkastis käib. Töötava mootoriga keera rooli ühele-teisele poole, vaheldumisi sellele pumpa ka pidurit.

Postitatud: 14 Juul 2006 17:14
Postitas Ihv
siis olen ikkagi õigesti teinud aga lihtsalt õnnetute pumpade otsa sattunud (ei saa aru ka kui pump maas, et on ta korras või mitte)