BMW e10 1502, '75 krad

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
Arvo
Postitusi: 1175
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Arvo » 20 Mär 2020 20:08

Propeller ka ebays olemas, juhuslikult jäi silma:
https://www.ebay.de/itm/BMW-02-E10-1502 ... SwVsJeadsY
hind just odav ei ole sellise plekitüki eest aga kui mujalt ei leia siis vast käib ka.
E24 635CSi | E10 2002 | K100 rs

Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 96
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad » 04 Juun 2020 21:53

Arvo kirjutas:
20 Mär 2020 20:08
Propeller ka ebays olemas, juhuslikult jäi silma:
https://www.ebay.de/itm/BMW-02-E10-1502 ... SwVsJeadsY
hind just odav ei ole sellise plekitüki eest aga kui mujalt ei leia siis vast käib ka.
Krt selle magasin ma maha. Ehk otsin seda endiselt.
BMW e10, 1502

Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 96
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad » 04 Juun 2020 22:01

Nüüd jälle tagasi auto juures ja saab edasi ehitada.
Vahepeal lasin kardaani ära taastada. Ning leidsin pool kogemata endale ka uued karpad.
Dellorto DHLA40 "H"
Kolle piltidel ei on vale. Kuid leidsin inglismaalt juba koha kust saab seda tellida ja hind ei ole ka ulmeline.
https://classiccarbs.co.uk/
Kuna eelnev kokkupuude karpadega puudub siis saab see mulle parajalt huvitav väljakutse olema. :D
Pilt
Pilt
Pilt
BMW e10, 1502

Kasutaja avatar
Arvo
Postitusi: 1175
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Arvo » 05 Juun 2020 07:13

Mul sama tee ees. KArpade puhul on algatuseks oluline teada, mis mootori (kubatuur, kas sportnukk vms) pealt need tulid, siis saad veidi juba ette planeerida millises koguses düüse, kõrisid, trompeteid jne kokku pead ostma. Õigesse seadesse saamiseks vajalike juppide hind võib vabalt kasutatud karpade hinna ületada, nii palju olen jõudnud endale selgeks teha :)
Mis nende uute kollede hind on, M10 kasutatud kollesid ebays ikka liigub, hinnad enamasti vahemikus 100-200 euri.

Paar linki ka BMW 02 karpade seadistamisest:

https://www.bmw2002faq.com/forums/topic ... -40-or-45/

https://www.bmw2002faq.com/forums/topic ... /#comments
E24 635CSi | E10 2002 | K100 rs

Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 96
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad » 07 Juul 2020 23:03

Kui ükskord karpade juurde jõuan siis saan seal ilmselt kurja vaeva näha, sest pole nendega varem üldse tegelenud :D
Aga, mootori panin peale ilusti ära kuid ajastamise peale ei mõelnud üldse. Nüüd tegelesin sellega, kuid kas keegi saaks kinnitada, et panin õiged märgid õigesse asendisse?
Pilt
Pilt
BMW e10, 1502

Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2460
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Priit » 08 Juul 2020 08:04

Jah, nii peaks kirjanduse järgi olema.

Kontrolli üle et kaanealune õlituspolt ka õige tugevusega kinni on!
e21 316 1.8i '80 Baur TC1; e12 518 '80; Skif M1 '83

Kasutaja avatar
krad
Postitusi: 96
Liitunud: 04 Mai 2015 12:13

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas krad » 08 Juul 2020 11:31

Priit kirjutas:
08 Juul 2020 08:04
Jah, nii peaks kirjanduse järgi olema.

Kontrolli üle et kaanealune õlituspolt ka õige tugevusega kinni on!
Õlituspolt?
BMW e10, 1502

Kasutaja avatar
Arvo
Postitusi: 1175
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Arvo » 08 Juul 2020 15:03

Õõnes nukkvõlli õlitustoru kinnituspolt, nn banjo polt. Kui seda liiga tugevasti kinni keerata jääb nukaõlitus kehvaks ja edasi on juba metallitükid õlis, nuka vahetus ja võibolla midagi veel boonuseks. Kontrolli, ega keegi varasematest omanikest õlitustorule juba kurja teinud ei ole.

Võta ikka mõni remondimanual kõrvale kui mootorit kokku laod (nt E30 Bentley või Haynese manualis M10 mootor sees), siis sa ei saa eksida. Ma pole kindel, kuidas sinu mootoril on aga näiteks mõnel kõrgemate kolbidega M10 mootoril ei tohi sedasi suvaliselt vänt- või nukvõlli ilma ketita ringi keerutada, võib mõne klapi kõveraks või halvemal juhul lausa pooleks teha. Klapisüvendeid nendel mootoritel kolbides ei ole.
E24 635CSi | E10 2002 | K100 rs

Kasutaja avatar
Ruut
Klubiliige
Postitusi: 2515
Liitunud: 15 Okt 2004 09:54
Asukoht: Harju

Re: BMW e10 1502, '75 krad

Postitus Postitas Ruut » 08 Juul 2020 21:19

Märkide paika sättimisel tuleb meeles pidada, et väntvõll teeb 2 pööret nukkvõlli ühe kohta. Pahatihti rakenduvad sellistel juhtudel Murphy seadused.
Priit pidas vist silmas, et polt tuleb pigem kõvasti kinni keerata.
CSi, ti, i, RT, TC1, D

Vasta