Rauno E21 323i
Enamus autoaudioga tegelevad firmad vast müüvad, Tallinnas olen kindlasti "Noores tehnikus" näinud. Üks 50x50 matt maksis vist sinna 10 eur tuuri. Kõige soodsamat olen näinud Tartus Sepa turu hoones asuvas autopoes, vist 6 euri oli tk.raunz kirjutas:Oskad äkki öelda, kus seda fooliumiga kuumakaitset osta saaks ja mis umbkaudne hind on? Oleks seda vaja küll iseenesest siia-sinna.
Ma küll ei tea kus sa seda veel kasutada tahad, aga see matt päris hõõguva summuti juurde paigaldada ei kõlba, ta pigem ikkagi mürasummutuseks ja kindlasti alla 100 C temperatuuride peegeldamiseks mõeldud.
Torukollektori juurde ostsin ma Ebayst spets klaasriidest hõbedast kangast mis sinna 500 C kanti temperatuuri kannatab.
E24 635CSi | E10 2002
Hmm....kas sellise mootoriga tuleb nii peeneks minna?Omast kogemusest küll ei mäleta,et see kuumus kerele liiga teeks kui just ainult rinkat ei sõida.Kas selle sisse mähkimisega mootorile kuumaga liiga ei tee?
Selline lahendus peaks küll eest hästi õhku peale saama mudu läheb vist veits kuumaks seal?
Selline lahendus peaks küll eest hästi õhku peale saama mudu läheb vist veits kuumaks seal?
BMW 318 is -80;Saab 9-5 2.2TID -04;Chraysler G Voyager 3.3 -02;Opel Frontera 2.3D-93
Hetkel oleks vaja paigaldada isolatsiooni tulemüürile, sest seal pole hetkel mitte midagi ning ühele kohale põhja peal, kus tuletoru on kere lähedal. Sealt on natukene pigimatti sulatanud. Iseenesest saab kenasti ka ilma hakkama nagu olen tõestanud aga olemas võiks ta ikka olla. Originaal tulemüüri matt kah ei kõlba, sest mul natuke rohkem auke tulemüüri sees ja matti on tülikas sobivaks lõigata.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Eile keevitasin ümber parempoolse tagapüti toru, varem oli ta liiga maadligi ning käis suurematest lohkudest läbi sõites vastu teed. Nüüd näeb auto tagantvaatest kah normaalne välja
Samuti alustasin tööd karterikaitsme ehitusega, ilma selleta on ikka väga riskantne ringi sõita. Suvel suutsin karteri päris siledaks lihvida ning isegi väikse mõra sisse saada.
Samuti alustasin tööd karterikaitsme ehitusega, ilma selleta on ikka väga riskantne ringi sõita. Suvel suutsin karteri päris siledaks lihvida ning isegi väikse mõra sisse saada.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Alustasin vaikselt ettevalmistustega tulevaks hooajaks.
Kuna mul on vanast elektrilisest ventikast ja selle undamisest kopp ees siis ostsin bmw kliimaventilaatori, mis on vanast isegi suurem. Nüüd muidugi uued kinnitused vaja teha ning samuti korralik juhtmestik.
Samuti võtsin täna käigukasti maha, vaja väike remont teha. Sisse lähevad uued laagrid ja simmerid ning teise käigu sünkronisaator.
Kuna mul on vanast elektrilisest ventikast ja selle undamisest kopp ees siis ostsin bmw kliimaventilaatori, mis on vanast isegi suurem. Nüüd muidugi uued kinnitused vaja teha ning samuti korralik juhtmestik.
Samuti võtsin täna käigukasti maha, vaja väike remont teha. Sisse lähevad uued laagrid ja simmerid ning teise käigu sünkronisaator.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kisub natuke OT'ks, aga mulle meenub aastatetagune lugu, E21 323i kroomitud summutiotste hankimine UM'ist. Nimelt öeldi, et neid ei saa tellida, aga tooted jäid mingisse järeltellimise süsteemi. Mõni aeg hiljem (ca aasta) UMi külastades tuli välja, et kõik 4 vajalikku summutiotsa on vahepeal kohale jõudud - 2 mulle, 2 Nugale.
Ehk siis ka UMi puhul võivad mitte-tellitavad tooted lõpuks osutuda ikkagi tellitavaks, Nugal oli minu mäletamist mööda mingi teise varuosaga ka veel samamoodi.
Tasub tähelepanelik olla ja vahest uurida.
Ehk siis ka UMi puhul võivad mitte-tellitavad tooted lõpuks osutuda ikkagi tellitavaks, Nugal oli minu mäletamist mööda mingi teise varuosaga ka veel samamoodi.
Tasub tähelepanelik olla ja vahest uurida.
Huvi pärast sai uuritud mingeid tooteid E21-le ja nii ta välja tuli. Üks asi, mille suhtes lootuse olen kaotanud on gaasitross...kataloogides on ta igalpool olemas aga tellida enam ei saa. Peab selle W&N-st tellima millalgi. E21-le varuosade saamine on üleüldse huumor omaette, reeglina kui sellise auto andmed varuosamüüjale öelda lähevad müüjal silmad suureks
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Ma olen viimastel nädalatelt täheldanud, et võrreldes eelmise aastaga on sel aastal juba ka E28 osadega olukord tuntavalt nukram
Pildid Sinu autost - http://ardoholts.com/