E28 madaldusvedrude valik
E28 madaldusvedrude valik
Kuna mul on pehmest vedrustusest kopp ees, tuleks tegutsema hakata
Mida härrased soovitavad vedrude valikuks?
Praeguseks olen leidnud, et Lesjöfors pakub -40mm, Kilen ka vist -40 ja H&R pakub -30...
Mis sobiks kõige paremini targemate arvates?
Kas -40 liiga palju pole?
Iseasi on veel Lesjö/Kileni vedrude kvaliteet?
Või teab keegi veel mõnda tootjat soovitada ehk?
Mida härrased soovitavad vedrude valikuks?
Praeguseks olen leidnud, et Lesjöfors pakub -40mm, Kilen ka vist -40 ja H&R pakub -30...
Mis sobiks kõige paremini targemate arvates?
Kas -40 liiga palju pole?
Iseasi on veel Lesjö/Kileni vedrude kvaliteet?
Või teab keegi veel mõnda tootjat soovitada ehk?
- Argo Allikmets
- Postitusi: 80
- Liitunud: 07 Apr 2008 17:13
Kilen on samajäik, vedrutraat ja keeru tihendus on nt E28-l küll sama, mis seeriavedrudel. Väiksem kõikumine ja kaldumine tuleb mitte jäikuse vahest, vaid madalamast raskuspunktist.
Minuteada Kilen ja Lesjöfors tulevad samast tehasest.
Need -90 jne vedrud ei ole päris kindlasti tänavakasutuseks sertifitseeritud. E28-l eeldab selliste normaalne kasutamine vedrustuse ümberehitamist, muidu on rataste seaded ikka väga metsas.
-30-40-l on tavaliselt vastav serdi paberi karbis kaasas ka, et ülevaatajal midagi köhida poleks.
Kileni vedrusid olen ise aastaid tarvitanud ja kvaliteedi osas ei oska küll kurta. Kunagi sai 520-le tagumised uued pandud ja läks ikka päris mitu aastat enne kui tagaots normaalsele kõrgusele ära vajus - st päris tainast need tehtud pole.
Minuteada Kilen ja Lesjöfors tulevad samast tehasest.
Need -90 jne vedrud ei ole päris kindlasti tänavakasutuseks sertifitseeritud. E28-l eeldab selliste normaalne kasutamine vedrustuse ümberehitamist, muidu on rataste seaded ikka väga metsas.
-30-40-l on tavaliselt vastav serdi paberi karbis kaasas ka, et ülevaatajal midagi köhida poleks.
Kileni vedrusid olen ise aastaid tarvitanud ja kvaliteedi osas ei oska küll kurta. Kunagi sai 520-le tagumised uued pandud ja läks ikka päris mitu aastat enne kui tagaots normaalsele kõrgusele ära vajus - st päris tainast need tehtud pole.
tean natuke bmw mootoritest
Maaletoojad neid edasi müüvad igatahes. Kilen on lihtsalt kaubamärk, mille omanik on Lesjöfors AB.
Mis kvaliteeti puudutab, siis on need sama kvaliteetsed kui iga teine järelturu vedru, küsimused teemal "HR on parem kui Kilen" on pigem kohalike tjuuningu kukkede märg fantaasia.
Need madaldusvedrud on konkreetselt ette nähtud tänavakasutuseks ja autole nats madalama oleku andmiseks, mingit sportikku teemat või selle puudumisest tulenevat kvaliteediprobleemi ei maksa uskuda. Lihtsalt tavaline vedru, natuke lühem. Mõeldud kasutamiseks seeria amortidega, sellest ka väikesed madaldused. Mingi 90 mm-ga võid ju seeria amordid põhja lasta ja ülemises olekus on vedru ilma eelpingeta.
Mis kvaliteeti puudutab, siis on need sama kvaliteetsed kui iga teine järelturu vedru, küsimused teemal "HR on parem kui Kilen" on pigem kohalike tjuuningu kukkede märg fantaasia.
Need madaldusvedrud on konkreetselt ette nähtud tänavakasutuseks ja autole nats madalama oleku andmiseks, mingit sportikku teemat või selle puudumisest tulenevat kvaliteediprobleemi ei maksa uskuda. Lihtsalt tavaline vedru, natuke lühem. Mõeldud kasutamiseks seeria amortidega, sellest ka väikesed madaldused. Mingi 90 mm-ga võid ju seeria amordid põhja lasta ja ülemises olekus on vedru ilma eelpingeta.
tean natuke bmw mootoritest
Lesjö -40 vedru ei ole kindlasti stock amordiga kasutatav, ära aja hülgemöla.
Nendega on samamoodi vabas olekus vedru ilma eelpingeta.
Ja enne lahmimist võiksid sa guuglisse vaadata, sellist kaubamärki, nagu Kilen enam ei eksisteeri. See et laojääke veel on, ei tähenda, et kõike saada oleks.
Lisaks, Lesjö -40mm vedru on ikka tunduvalt jäigem, kui stock kraam. Olen võrrelnud, ja erinevate automarkide puhul. Jah, muuhulgas ka BMW
Ja lõpeta oma -90mm jutt nüüd ära palun, keegi ei ole seda soovinudki, ja minuteada ükski korralik tootja(ära hakka siia mingit hiina solki linkima) ei paku seda ka e21/28-le.
Ainuke reaalne lahendus selle saavutamiseks on coiloverid.
PS, GAZ-i kite on saada...
Nendega on samamoodi vabas olekus vedru ilma eelpingeta.
Ja enne lahmimist võiksid sa guuglisse vaadata, sellist kaubamärki, nagu Kilen enam ei eksisteeri. See et laojääke veel on, ei tähenda, et kõike saada oleks.
Lisaks, Lesjö -40mm vedru on ikka tunduvalt jäigem, kui stock kraam. Olen võrrelnud, ja erinevate automarkide puhul. Jah, muuhulgas ka BMW
Ja lõpeta oma -90mm jutt nüüd ära palun, keegi ei ole seda soovinudki, ja minuteada ükski korralik tootja(ära hakka siia mingit hiina solki linkima) ei paku seda ka e21/28-le.
Ainuke reaalne lahendus selle saavutamiseks on coiloverid.
PS, GAZ-i kite on saada...
On.mart154 kirjutas:Lesjö -40 vedru ei ole kindlasti stock amordiga kasutatav
Kuule poja, pea end vähe viisakamalt üleval.ära aja hülgemöla.
Mitte kõikidega. 535 esiamortidega läheb igatahes pingega. E30 M-tech vedrustusega läks hästi kerge eelpingega. Kuid veel 10 mm lühem jääks juba lahti. Vedru oli kinni piisavalt, et sõita.Nendega on samamoodi vabas olekus vedru ilma eelpingeta.
Ma ei vaatagi googlesse, seevastu olen tihe külaline maaletooja juures ja neilt on kogu kompott siiani saadaval, kataloog on ka Kileni oma. Kui keegi uued kataloogid saab, siis on esimene saaja maaletooja. Vedru kui selline, on üks ja seesama ja laos on endiselt vaid Kileni karbid. Ega mind ausalt öelda eriti koti ka, mis guugl kirjutab.Ja enne lahmimist võiksid sa guuglisse vaadata, sellist kaubamärki, nagu Kilen enam ei eksisteeri. See et laojääke veel on, ei tähenda, et kõike saada oleks.
E28 komplektil on vedrutraat täpselt samajäme kui 528 seeriavedrul, lihtsalt üks keerd vähem. Mis imeväest see "jäikus, mida ise oled proovinud" tuleb? Võrdlesid omavahel väsinud vana seeriavedrut ja uut madaldusvedrut? Või arvad?Lisaks, Lesjö -40mm vedru on ikka tunduvalt jäigem, kui stock kraam. Olen võrrelnud, ja erinevate automarkide puhul. Jah, muuhulgas ka BMW
tean natuke bmw mootoritest
Vaidleme siis edasi...
E30 318, vedru loksub.
E30 325, vedru loksub.
R4-le oli r4 komplekt, r6-le r6 oma. Mõlemad masinad prefaceliftid, mitte et see midagi määraks
Nb, E30 kohapealt võiksid sa ikkagi teada, et mtech on juba -20mm.
Seega oli sul reaalset madaldust -20mm, mitte -40.
Suure tõenäosusega arvan ka, et su e28-l oli mingi lühema käiguga amort, mitte stock!
Otsi siit, leiad äkki mu vana 528i teema kah. Selle alla jäigi Lesjö komplekt panemata, sest vedru logises samamoodi edasi tagasi.
Ok, viimasel ei olnud amordid ka enam kõige uuemad, a see ei muuda asja...
Jäikuse kohapealt. Otsi veel foorumis, müün siin e28 tutikaid esivedrusid... Miks ma pidin vana essuga võrdlema, kui mul riiulis uued olid?
Loodetavasti oled ka dünamomeetrist kuulnud?
Kui vedru "venitada" dünamomeetriga 1cm kokku, tutika stock vedru korral näitab atribuut näitu n ja tutika lesjöforsi vedru puhul näitu n+3, siis ikka on jäigem küll.
NB! Kogu see teema oli mingi julge 3a tagasi, ära palun oota korrektseid numbreid.
Ja guugli kohapealt. Ära otsi siis, aga leia mulle palun selle kaubamärgi koduleht siis.. Või kontaktnumber? Veel paar aastat tagasi oli see olemas. Jah, vedrusid saab, sõbergi ostis uued mõni nädal tagasi. Fakt on see, et müüakse laojääke ja minu varuosakanalid E28-le sobivaid ei näita. Võimalik, et kusagil laonurgas neid tõesti veel on...
Sa võid ju juppe tihti osta, aga ma müün kah neid
Eniveis, see vaidlus ei vii kuhugi, tahtsin teada, kas mõni vedrupakkuja on mul kahe silma vahele jäänud... Kahjuks ei ole turul midagi targemat leida.
E30 318, vedru loksub.
E30 325, vedru loksub.
R4-le oli r4 komplekt, r6-le r6 oma. Mõlemad masinad prefaceliftid, mitte et see midagi määraks
Nb, E30 kohapealt võiksid sa ikkagi teada, et mtech on juba -20mm.
Seega oli sul reaalset madaldust -20mm, mitte -40.
Suure tõenäosusega arvan ka, et su e28-l oli mingi lühema käiguga amort, mitte stock!
Otsi siit, leiad äkki mu vana 528i teema kah. Selle alla jäigi Lesjö komplekt panemata, sest vedru logises samamoodi edasi tagasi.
Ok, viimasel ei olnud amordid ka enam kõige uuemad, a see ei muuda asja...
Jäikuse kohapealt. Otsi veel foorumis, müün siin e28 tutikaid esivedrusid... Miks ma pidin vana essuga võrdlema, kui mul riiulis uued olid?
Loodetavasti oled ka dünamomeetrist kuulnud?
Kui vedru "venitada" dünamomeetriga 1cm kokku, tutika stock vedru korral näitab atribuut näitu n ja tutika lesjöforsi vedru puhul näitu n+3, siis ikka on jäigem küll.
NB! Kogu see teema oli mingi julge 3a tagasi, ära palun oota korrektseid numbreid.
Ja guugli kohapealt. Ära otsi siis, aga leia mulle palun selle kaubamärgi koduleht siis.. Või kontaktnumber? Veel paar aastat tagasi oli see olemas. Jah, vedrusid saab, sõbergi ostis uued mõni nädal tagasi. Fakt on see, et müüakse laojääke ja minu varuosakanalid E28-le sobivaid ei näita. Võimalik, et kusagil laonurgas neid tõesti veel on...
Sa võid ju juppe tihti osta, aga ma müün kah neid
Eniveis, see vaidlus ei vii kuhugi, tahtsin teada, kas mõni vedrupakkuja on mul kahe silma vahele jäänud... Kahjuks ei ole turul midagi targemat leida.
Teemale jätkuks küsiks teadjamate käest infot. Sai kunagi suure hurraaga tellitud mu kuuesele originaalkõrgusega vedrud, sest ma tahtsin et ta natukene kõrgem saaks kui varem.
Tulemust võite aga ise vaadata:
Nüüd on küsimus selles, et kas -40 kileni vedrud oleks normaalne lahendus asjale? Või peaks veel suurema madalduse võtma? Ja kas näiteks originaalkõrgusga vedrule mõeldud bilsteini b6-d sobivad sellise madaldusega.
Vanade vedrude võrdlus siis nendega mis eelmisel pildil all on:
P.S kui keegi soovib uusi originaalkõrgusega vedrusid osta siis minuomad tulevad mingi hetk müüki
Tulemust võite aga ise vaadata:
Nüüd on küsimus selles, et kas -40 kileni vedrud oleks normaalne lahendus asjale? Või peaks veel suurema madalduse võtma? Ja kas näiteks originaalkõrgusga vedrule mõeldud bilsteini b6-d sobivad sellise madaldusega.
Vanade vedrude võrdlus siis nendega mis eelmisel pildil all on:
P.S kui keegi soovib uusi originaalkõrgusega vedrusid osta siis minuomad tulevad mingi hetk müüki
635csi