e28 spidoploki akud
e28 spidoploki akud
Jõudsin siis järjega nii kaugele , et suutsin tuvastada 3 erinevat tüüpi spidoplokke e28-l.
1 variant on siis u 83a , millel ilusti 2 x AA mõõdus 700ma akut
2 variant on 86a millel on sellises töntsakamad akud 2tk AA tüübi omadest lühemad ja 2x priskemad
3 variant, mis oli minu 86a 2,5e autol ja sellel on akud eemaldatud, kuid kinnitused alles ja sealt loen välja, et aku kuju võiks olla neljakandiline, nagu umbes koroona aku, aga poole õhem ja + ja - otsad on eri külgedel ja ühel pool ees ja teisel pool taga.
Nimelt otsikski mingit pilti, milline see aku seal võiks välja näha.
Pilte neist sisudest üritan homme siia lisaks riputada.
näituseks leidsin, siis variant 1 :
Variant 2 ja 3 asuvad akud hoopis ühisel suurel trükiplaadil, mitte nagu sedasi nagu pildil näha, see on eraldiseisev plokk.
1 variant on siis u 83a , millel ilusti 2 x AA mõõdus 700ma akut
2 variant on 86a millel on sellises töntsakamad akud 2tk AA tüübi omadest lühemad ja 2x priskemad
3 variant, mis oli minu 86a 2,5e autol ja sellel on akud eemaldatud, kuid kinnitused alles ja sealt loen välja, et aku kuju võiks olla neljakandiline, nagu umbes koroona aku, aga poole õhem ja + ja - otsad on eri külgedel ja ühel pool ees ja teisel pool taga.
Nimelt otsikski mingit pilti, milline see aku seal võiks välja näha.
Pilte neist sisudest üritan homme siia lisaks riputada.
näituseks leidsin, siis variant 1 :
Variant 2 ja 3 asuvad akud hoopis ühisel suurel trükiplaadil, mitte nagu sedasi nagu pildil näha, see on eraldiseisev plokk.
Viimati muutis Cardo, 27 Apr 2010 22:36, muudetud 1 kord kokku.
e28
Kuna ise olen umbes täpselt sama asja teinud siis ntx 85a autol on 2x AA akud sees, joodetud klemmide külge ja ka liimitud trükkplaadile. See oksüdatsioon mis sinna plaadile tekib ei ole tingitud sellest et akud haped vm sarnast välja ajavad, see tekib niiskusest ja materjalide erinevusest, joodetud pistikute ja trükkplaadi radade vahel.
Üldiselt ma enda auto spido bloki lahti kiskumise tulemusena avastasin et kui möni seier liigub siis akud töötavad st kontrollisin testeriga üle.
Üldjuhul piisab klemmide ja pistikute puhastamisest.
Ja nii palju kui mina olen neid blokkle laiali vötnud umbes 4-5tk köik on tolle eraldi seisva trükkplaadi osaga olnud. Cardo ehk mingite harva nähtavate spido lahenduste otsa sattunud
Üldiselt ma enda auto spido bloki lahti kiskumise tulemusena avastasin et kui möni seier liigub siis akud töötavad st kontrollisin testeriga üle.
Üldjuhul piisab klemmide ja pistikute puhastamisest.
Ja nii palju kui mina olen neid blokkle laiali vötnud umbes 4-5tk köik on tolle eraldi seisva trükkplaadi osaga olnud. Cardo ehk mingite harva nähtavate spido lahenduste otsa sattunud
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
lamp kirjutas:Kuna ise olen umbes täpselt sama asja teinud siis ntx 85a autol on 2x AA akud sees, joodetud klemmide külge ja ka liimitud trükkplaadile. See oksüdatsioon mis sinna plaadile tekib ei ole tingitud sellest et akud haped vm sarnast välja ajavad, see tekib niiskusest ja materjalide erinevusest, joodetud pistikute ja trükkplaadi radade vahel.
Üldiselt ma enda auto spido bloki lahti kiskumise tulemusena avastasin et kui möni seier liigub siis akud töötavad st kontrollisin testeriga üle.
Üldjuhul piisab klemmide ja pistikute puhastamisest.
Ja nii palju kui mina olen neid blokkle laiali vötnud umbes 4-5tk köik on tolle eraldi seisva trükkplaadi osaga olnud. Cardo ehk mingite harva nähtavate spido lahenduste otsa sattunud
Kas oled akude/patareide eemaldamisel need uuesti töökorda saanud ?
Endal sama mure, ei tööta aga võtan vist lahti ja teen puhtaks.
Ma endal ei ole viitsinud neid akusi eemaldama, möötsin lissalt testeriga et kas mingi pinge on sees vöi mitte. Aga nagu ma ütlesin et kui tahho ja a.la bensu seier töötavad siis akudes ei tohiks viga olla. Endal puhastasin köik ilusti ära ja nüüd töötab köik peale spido a selle viga vist anduris juba.
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
Läks tsipa kauem nende piltidega.
Niisiis, siin on siis 2,5e spidopokk tagant :
korpus lahti kruvitult:
Ühest servast leidsin mingit moodustist, see ei olnud hape, miskine nagu svammi puru, pesin lakibensiiniga puhtaks :
Et trükkplaati kätte saada, oli kütusenäidiku alt vaja trükiplaat ja valge raam lahti kruttida :
Ja jõudsin siis sinna kus miskit ei olnud ??!!!
Nagu näha mingid kõrvad seal on ja nagu oleks akud sellelt maha kangutatud :
Siin siis 2,5e ja 524td spidud kõrvuti, akud asetsevad erinevates kohtades :
Lähemalt uurides muidugi tundus, et vastaspoole jalad on välja joodetud, kuid algselt ei saanud suures hämmingus küll aru, kuid nüüd jääb küsimus, kas sinna ikka lähevad 1,2v akud või miskit muud ?
2,4d-l ja ka uuemal 2,0- .... spidoplokkidel jne on siis kasutusel sellist tüüpi akud ja nad asetsevad ka ühel küljel:
--------------------------------------------------------
Nii nüüd võtame siis ette selle vana hea spidoploki, kus see leemendavate ja koolnud akude probleem on laialdasem.
Siin siis üks 83a 525i spidoplokk: Tagant on juba näha erinevus uuemaga :
Pisut lammutamist ja välja ilmub kellegi kätetöö ja üsnagi korralik häving :
Miskit on juba sinna tinaga sisse plötserdatud
Tester näitab paremal juhul 0,8 teisel 0,6 volti alles olevat, plokk oli töötaval autol, seega akud enam voolu ei talletanud. Muideks lammutasin ka varuosade pärast lahti oma vana 2,0-i spido kuhu olin u 6-7a tagasi uued akud ostnud ja auto läks ennem 2,5e ostmist hingusele. Üks neist akudest näitas 0,9v ja teine 1,2v , see viis pisut alalõua allapoole, nii pikka aega ei osanud ma mitte mõista, kuda see vool seal püsib.
Seega musta auto spidoplokki läksid uued akud sisse ja sai parimatest juppidest teine kokku sobitatud.
Seega, kui kellelgi on sellist tüüpi spidoplokki nagu 2,5e- variandil mul kasutuses võiks julgelt teada anda, lihtsalt kasvõi huvi pärast, kuna sinna üritan ühe olemasolevate akudega plaadi hetkel sisse monteerida.
Niisiis, siin on siis 2,5e spidopokk tagant :
korpus lahti kruvitult:
Ühest servast leidsin mingit moodustist, see ei olnud hape, miskine nagu svammi puru, pesin lakibensiiniga puhtaks :
Et trükkplaati kätte saada, oli kütusenäidiku alt vaja trükiplaat ja valge raam lahti kruttida :
Ja jõudsin siis sinna kus miskit ei olnud ??!!!
Nagu näha mingid kõrvad seal on ja nagu oleks akud sellelt maha kangutatud :
Siin siis 2,5e ja 524td spidud kõrvuti, akud asetsevad erinevates kohtades :
Lähemalt uurides muidugi tundus, et vastaspoole jalad on välja joodetud, kuid algselt ei saanud suures hämmingus küll aru, kuid nüüd jääb küsimus, kas sinna ikka lähevad 1,2v akud või miskit muud ?
2,4d-l ja ka uuemal 2,0- .... spidoplokkidel jne on siis kasutusel sellist tüüpi akud ja nad asetsevad ka ühel küljel:
--------------------------------------------------------
Nii nüüd võtame siis ette selle vana hea spidoploki, kus see leemendavate ja koolnud akude probleem on laialdasem.
Siin siis üks 83a 525i spidoplokk: Tagant on juba näha erinevus uuemaga :
Pisut lammutamist ja välja ilmub kellegi kätetöö ja üsnagi korralik häving :
Miskit on juba sinna tinaga sisse plötserdatud
Tester näitab paremal juhul 0,8 teisel 0,6 volti alles olevat, plokk oli töötaval autol, seega akud enam voolu ei talletanud. Muideks lammutasin ka varuosade pärast lahti oma vana 2,0-i spido kuhu olin u 6-7a tagasi uued akud ostnud ja auto läks ennem 2,5e ostmist hingusele. Üks neist akudest näitas 0,9v ja teine 1,2v , see viis pisut alalõua allapoole, nii pikka aega ei osanud ma mitte mõista, kuda see vool seal püsib.
Seega musta auto spidoplokki läksid uued akud sisse ja sai parimatest juppidest teine kokku sobitatud.
Seega, kui kellelgi on sellist tüüpi spidoplokki nagu 2,5e- variandil mul kasutuses võiks julgelt teada anda, lihtsalt kasvõi huvi pärast, kuna sinna üritan ühe olemasolevate akudega plaadi hetkel sisse monteerida.
e28
Mul samasugune mis Cardol 525i 83 a. Küsimus kus sa said uued akud? Mul ei tahtnud tester midagi näidata akude seisust.
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Vaatasin oma akusid ja seal pole mingeid märke sellest kui mitu volti peaks olema. Või on see mingi standard?
http://www.CarRestoration.ee" onclick="window.open(this.href);return false;