Tõnis 320 1981a (e21)
Jaa. Nugal on õigus
, see amordikoopa sisene tugiplekk on tavalisest paksem ( muidugi vanal oli tugiplekk täielikult ära pudenenud ja koobas ise veel mingil määral alles ). Mina tegin selle tugipleki 1,5 mm plekist, arvan et sellest täitsa piisab. Amordikann toetub nii tugiplekile kui ka koopaplekile. Sinna kannu ümber tekib selline seest tühi karp, mis on küllaltki tugev (vähemalt minuarvates) ja kui kusagilt järgi peaks andma siis kõige nõrgem koht on üldsegi tugipleki ja koopa ühendus koht
(koopaplekk on kõigest ädine 1 mm või isegi vähem
).
Carclassic OÜ
Tänane päev möödus mõõdistamise ja sobitamise täheall. Kõigepealt siis punktisin kõik detailid mõõtude järgi oma kohtadele ja sobitasin lõpuks omavahel kokku istuma. Vana kere, teise vana kere küljest võetud pagasniku põhi, uued porikoopad ja uus tagumise paneeli alumine serv istusid lõpuks päris hästi kokku
.
Mõned pildid ka. Praegu siis ainult kokku punktituna:



Nüüd siis kõik korralikult kokku keevitada, mõned kõrvalised roostes kohad välja vahetada ja ongi tagumine ots tibens
Mõned pildid ka. Praegu siis ainult kokku punktituna:



Nüüd siis kõik korralikult kokku keevitada, mõned kõrvalised roostes kohad välja vahetada ja ongi tagumine ots tibens
Carclassic OÜ
Neljapäeval keevitasin siis natuke parempoolset koobast ja pagasniku põhja:


Reedel käisin Pärnus oma tööriista varusid ja kaitsevahendeid täiendamas
. Nüüd siis võib rõõmsasti uue hooga autokallal edasi majandada
Natuke statistilist poolt ka. Kuna mul käib pidevalt täpne autole kulutatava raha ja aja arvestamine, siis tegin väikse vahekokkuvõtte. Sai ületatud 200 töötunni piir, täpsemalt siis 215 töötundi on kulunud auto ehitusele (aega arvestan 15 min. täpsusega). Ei julgegi kohe ennustada kas 1000 töötunni piir saab selle auto juures ületatud või mitte, tegemist on veel vääga palju


Reedel käisin Pärnus oma tööriista varusid ja kaitsevahendeid täiendamas
Natuke statistilist poolt ka. Kuna mul käib pidevalt täpne autole kulutatava raha ja aja arvestamine, siis tegin väikse vahekokkuvõtte. Sai ületatud 200 töötunni piir, täpsemalt siis 215 töötundi on kulunud auto ehitusele (aega arvestan 15 min. täpsusega). Ei julgegi kohe ennustada kas 1000 töötunni piir saab selle auto juures ületatud või mitte, tegemist on veel vääga palju
Carclassic OÜ
Tere Tõnis, kas sa siis seda pole kuulnud, et auto on nagu Tallinna linn, mis kunagi valmis ei saa, seega peab sulle jõudu ja jaksu soovima kuni selle 1000nda töötunnini ja ka edasi 
Näen, et oled rattakoopa keevitusega kenasti joonele saanud. Aga jah, tuletan meelde, et võrreldes viimase sinu külastusega on auto muutunud märgatavalt, ikka paremuse poole
,
Rahulikku meelt ja kindlat närvi sulle,
Varsti tulen ja külastan sind jälle ning küsin - mis auto see veel on
?
Näen, et oled rattakoopa keevitusega kenasti joonele saanud. Aga jah, tuletan meelde, et võrreldes viimase sinu külastusega on auto muutunud märgatavalt, ikka paremuse poole
Rahulikku meelt ja kindlat närvi sulle,
Varsti tulen ja külastan sind jälle ning küsin - mis auto see veel on
Nüüd tagumine ots põhimõtteliselt keevitatud
(peaaegu, ainult üks väike plekitükike veel vaja tellida). Täna võtsin autol esisilla ka alt ära ja hakkasin grillima
. Hea autot keerata igasugusesse asendisse ja üldiselt kõik kere ja keevitused veelkord üle vaadata, kuhu vaja veel mõni keevitus punkt ja lapike peale. Seejärel põhi ja keevitused üle puhastada ning zink krunt peale
Mõned pildikesed praegusest olukorrast ka:





Mõned pildikesed praegusest olukorrast ka:





Carclassic OÜ
Vahepeal käisin natuke shoppamas
, ostsin natuke põhjakatte materjale:

Ja sain oma viimase plekitüki ka kätte
:

Väike pildike vanast nurgast:

Vana nurk välja lõigatud:

Ja uus nurk küljes:

Natuke jõudsin kere üldiselt ka puhastada:




Ja sain oma viimase plekitüki ka kätte

Väike pildike vanast nurgast:

Vana nurk välja lõigatud:

Ja uus nurk küljes:

Natuke jõudsin kere üldiselt ka puhastada:



Viimati muutis tõnis, 01 Mär 2005 20:12, muudetud 1 kord kokku.
Carclassic OÜ
Ei see ei ole loll küsimus, minu käsi on siin 100% mängus olnudsiim528 kirjutas:ma ei tea kas see on loll küsmus ...aga kui palju on sinu käsi mängus olnud selle töö vältel???
Carclassic OÜ
See asi pole kahjuks päris nii ühene - minul näiteks puudub vastav kvalifikatsioon ning puuduvad võimalused sellisteks töödeks. Seega tegid minu auto keretööd selles valdkonnas pädevad inimesed.au ja kiitus sulle Tõnis sel juhul... narr oleks ju lasta töö kellegil teisel ära teha ja siis eputada tulemusega.
Sysi.
Eks selle isetegemisega on nagu on. Kindlasti oleks mõtekas mõningad tööd lasta omaalaspetsialistidel ära teha, niimoodi saab ka kvaliteetse lõpptulemuse. Aga kuna olen vaene inimene, teha lasta ei jõua ning tööriistad ja aeg olemas, siis katsetangi ise
. Kui midagi nahka keeran siis ainult omale ja teinekord tuleb ehk paremini. Mulle ei ole lõpuks tähtis mis teised minu tööst arvavad, ise olen rahul ja see teeb ka hea enesetunde
.
Carclassic OÜ
Isetegemisega on jah nii nagu on, kui endal vajalikke tööriistasid ja garaazi ei ole ei tasu ära. Kindlasti on vaja suurt kahekohalist kanaliga garaazi + veel mingit pinda kuhu projektiautoga paratamatult kaasaskäiv lisakola paigutada. Endal on auto tavalises garaazis laiali kistud ja vaevu on ruumi ümber auto käia, mingitest keretöödest või mootori remondist sellistes tingimustes ei ole juttugi. Kõigele lisaks on vaja palju vaba aega mida enamasti ei kipu olema.
Nüüd siis asi niikaugel et kere keevitatud ning puhastatud
. Alustasin katmisega.
Kõigepealt zink krunt ja liitekohad liitmikuhermeetikuga üle:


Seejärel hall emailvärv:

Ja kivikaitse:





Kivikaitsega lasin korralikult terve põhja, pagasniku ja salongipoolt koopad üle. Muidu esteetiline oleks küll vaadata ilusat ja läikivat pagasnikut, kuid otsustasin müra vähendamiseks kivikaitse kihiga üle lasta.
Salongi katan pigimatiga, siis peaks päris vaikseks auto minema
.
Kõigepealt zink krunt ja liitekohad liitmikuhermeetikuga üle:


Seejärel hall emailvärv:

Ja kivikaitse:





Kivikaitsega lasin korralikult terve põhja, pagasniku ja salongipoolt koopad üle. Muidu esteetiline oleks küll vaadata ilusat ja läikivat pagasnikut, kuid otsustasin müra vähendamiseks kivikaitse kihiga üle lasta.
Salongi katan pigimatiga, siis peaks päris vaikseks auto minema
Carclassic OÜ




