BMW M535i e12, Nuga
Me hoidsime isegi 2 pitskruviga vahepeal kinni kõige paremini liikuvat kolbi, aga pitskruvid andsid järgi
Auto all võtsime ikka piiripeale välja kõik kolvid, üks vasakpoolne oli nii kinni, et peale seda kui õnnestus kõik teised kolvid tugeva metallkonstruktsiooniga (justnimelt!) fikseerida, tuli 2 jalaga piduripedaali tallata
Auto all võtsime ikka piiripeale välja kõik kolvid, üks vasakpoolne oli nii kinni, et peale seda kui õnnestus kõik teised kolvid tugeva metallkonstruktsiooniga (justnimelt!) fikseerida, tuli 2 jalaga piduripedaali tallata
Nüüd siis esipidurid korras Said väga head tugevad ja ühtlased
Lõpuks sai ka põhjalikumalt auto sõiduomadustega tutvutud ja esmamulje on väga hea. Veermikus ei tundu ühtegi kolksu olema ja kogu tehnika toimib nii nagu peab
Kaks hetke kõige häirivamat asja on summuti lekkiv keskmine pütt ja kulunud käiguhaavastiku puksid. Summutiga tuleb esmajärjekorras midagi ette võtta.
Lõpuks sai ka põhjalikumalt auto sõiduomadustega tutvutud ja esmamulje on väga hea. Veermikus ei tundu ühtegi kolksu olema ja kogu tehnika toimib nii nagu peab
Kaks hetke kõige häirivamat asja on summuti lekkiv keskmine pütt ja kulunud käiguhaavastiku puksid. Summutiga tuleb esmajärjekorras midagi ette võtta.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Esimeste jupiostudega on ka selgeks saanud, millised on haruldase auto omamise rõõmud
Enamikes b-osi müüvates kauplustes pole kataloogides isegi sellist mudelit nagu m535i sees. Peab enne kodutööd tegema ja realoem'st vaatama, millisele masinale veel sama juppi pandi.
Uurisin summuti kesmkmise püti kohta ja tuleb välja, et ainuke koht, kust seda eestis saab on UM ja sealt öeldi hinnaks 7000 kopikatega Õnneks leidsin ebay'st inimese, kes pakub sama asja (uus bmw originaal) 80 euriga (1250 eek). Vaatab, ehk õnnestub see asjake saksast saada
Enamikes b-osi müüvates kauplustes pole kataloogides isegi sellist mudelit nagu m535i sees. Peab enne kodutööd tegema ja realoem'st vaatama, millisele masinale veel sama juppi pandi.
Uurisin summuti kesmkmise püti kohta ja tuleb välja, et ainuke koht, kust seda eestis saab on UM ja sealt öeldi hinnaks 7000 kopikatega Õnneks leidsin ebay'st inimese, kes pakub sama asja (uus bmw originaal) 80 euriga (1250 eek). Vaatab, ehk õnnestub see asjake saksast saada
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
just nii ja seespoolne õhutusnippel esimesena.remus kirjutas:ma ise oma loogikaga teeks nii et enne kaks alumist ja siis pealmine
Hobiautol soovitaks kasutada pidurikolbide vahele vastavat pidurivaseliini, vastasel juhul on suur tõenäosus, et need aasta pärast jälle kinni jäävad.
Lisaks veel takkajärgi tarkus aga nendel kahest poolest kokku käivatel ssupportitel pingutatakse poldid nagu plokikaanel kindlas järjekorras 40Nm pingsusega.
edit: praegu piltidelt vaatan, et sa neid päris laiali vist ei võtnudki
E24 635CSi | E10 2002
Jah, uurisin selle kohta ja sinna pidavat ka universaalne silikoonmääre sobima ja seda ma montaažil ohtralt kasutasingi. Kolvid läksid küll väga kergelt sisseArvo kirjutas:Hobiautol soovitaks kasutada pidurikolbide vahele vastavat pidurivaseliini, vastasel juhul on suur tõenäosus, et need aasta pärast jälle kinni jäävad.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
huvi pärast uuriks, milline see pakend välja näeb? ma kasutasin mingit spets toodet ja ütleks, et kolvid läksid pigem raskelt sissenuga kirjutas: Jah, uurisin selle kohta ja sinna pidavat ka universaalne silikoonmääre sobima ja seda ma montaažil ohtralt kasutasingi. Kolvid läksid küll väga kergelt sisse
E24 635CSi | E10 2002
Saab seisma ka orginaal piduritega ja sellise auto puhul oleks suur patt mingeid x juppe kasutada nii vähe ju e12 M535te tehtud.nuga kirjutas:Ei oleks. Selle auto väärtus on tema originaalseisund. E34 piduritega võib suvalist e28't tuunida.Tom kirjutas:Ainult, et kas e34 540 pidurid ei oleks olnud mõttekam lahendus?
Vähemalt e28'l on need bolt on ja siis sa saad selle auto ka seisma kui vaja.
E28 525e & E28 535i