M10 karburaatorid
M10 karburaatorid
Kui palju erinevad 1,6 ja 1,8 karburaatorid? Eeldan, et mingid düüsid peaksid erinevat mõõtu olema. 1,6 mootorilt keerasin maha 2B4 karbussi. 1,8 pole veel kodus aga mul miskipärast silma ees, et seal oli peal veidi teistsugune. võibolla siis DIDTA. Aga võibolla hoopis midagi muud, sest mootor on ostetud 95a esindusest. 1,8 mootor hetkel ei tööta ja kahtlustan just karburaatorit - seal vist midagi umbes, sest bensiini ei saa kätte (pump korras). Kumb karbussidest, 2B4 või DIDTA on parem - töökindlam, reguleeritavam jne?
Enamus siinsest isikkoosseisust omab vist pritsungiga masinaid aga ehk on keegi ka karbussidega kursis.
Kas neile karbussidele remondikomplekte ka veel liigub?
Enamus siinsest isikkoosseisust omab vist pritsungiga masinaid aga ehk on keegi ka karbussidega kursis.
Kas neile karbussidele remondikomplekte ka veel liigub?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Mina sain rem komplekti 315-nele Karburaatoriks Pierburg Solex1B2 (1 lõõriga) hinnaks oli vist 300-400
mitte ei mäleta. Minu arust pole sellel Solex "seniit" 2B4-jal midagi viga, minu mäletamist mööda tuli ta ka E30-nel. samast karpast sai ka alguse nn "ecotronic". DIDTA 32/32 on lihtsalt vanem karpa, mis tuli 316-nel kuni 1980-nda aastani, 318-l ja 320-l lõpuni. 316-ne ja 318-ne düüside vahe on: esimesel lõõril on 22 ja teisel lõõril 25 (316)
esimesel lõõril on 23ja teisel lõõril 27 (318)
esimesel lõõril on 24 ja teisel lõõril 27 (320)
"Seniit" 2B4 tuli 316-nel alates aastast 1981 düüside mõõdud vastavalt: 24 ja 28
Töökindlus on neil mõlemal minu arust hea, kõik sõltub sellest kui kulunud nad on, kõik mis liigub kulub
aga jõudu edaspidiseks.

esimesel lõõril on 23ja teisel lõõril 27 (318)
esimesel lõõril on 24 ja teisel lõõril 27 (320)
"Seniit" 2B4 tuli 316-nel alates aastast 1981 düüside mõõdud vastavalt: 24 ja 28
Töökindlus on neil mõlemal minu arust hea, kõik sõltub sellest kui kulunud nad on, kõik mis liigub kulub

Nagu hiljem selgus ei olnud masinal peal mitte DIDTA vaid Solex DBP karburaator.

Kuigi mulle tundub, et niipalju kui ma piltidelt olen näinud on nad väliselt sarnased. Võibolla on ka sama ainult erinev tähistus. Tundub, et ujuki nõel oli kinni jäänud ja lihtsalt bensiini ei tulnud peale. Võtsin korraks karbussi kaane maha ja panin uuesti peale nüüd hakkas bensu liigagi palju peale andma ja tekkis uputus. Pole lihtsalt veel aega olnud, et asjaga tõsisemalt tegeleda.

Kuigi mulle tundub, et niipalju kui ma piltidelt olen näinud on nad väliselt sarnased. Võibolla on ka sama ainult erinev tähistus. Tundub, et ujuki nõel oli kinni jäänud ja lihtsalt bensiini ei tulnud peale. Võtsin korraks karbussi kaane maha ja panin uuesti peale nüüd hakkas bensu liigagi palju peale andma ja tekkis uputus. Pole lihtsalt veel aega olnud, et asjaga tõsisemalt tegeleda.

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Nojah Janekil, kel suht lai varuosade ampluaa, selliseid remondikomplekte valikus pole. Kuidas siinsetel jupimüüjatel selliste komplektidega lood on? Lamp?tõnis kirjutas:Ma olen karburaatoritele rem. komplekte tavalisest autovaruosade poest ostnud.
On sul tõnis selle (pärnu?) poe tel nr olemas, et ma saaks neilt järgi küsida?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ütlen ausalt et ei ole selle Pärnu poe tel. numbrit. Ja kui olekski, ei ole sellest eriti kasu. Seal alati selline hullumaja et keegi ei hakka telefoni vastu võtma. Ainuke võimalus kohale minna ja küsida. Pmst. kui järgmine kord sinna jälle asja on, võin järgi küsida. See ei tohiks eriti kallis ka olla, suure solexi komplekt maksis mingi 300.- tuuris.
Carclassic OÜ
Mina varuosade poodi ei lähe enam
koguaeg on mingi jama, poest ostan ainult mõne pirni ja mõne ülipisikese nipsasja nagu ratta ventiili kork
asi nimelt selles et poes on esiteks: ebapädevad teenindajad ja teiseks ei huvitu eriti poe omanike nuumamisest
Mina võtan oma jupid Baltiosadest, mul seal üks käpp sees
ma parem ootan päev kauem kui maksan neile, see 315 komplekt tuli ka sealt, eestis ei olnud, tuli soomest 3-e päevaga. põhimõtteliselt saan sealt kõik mida tahan väljaarvatud originaal jupid mida saab ainult UM-ist. kui hinnad huvitavad siis näiteks E21 taga amort KYB maksis poes 490.- siis mina võtsin ta 405.- krooniga, põhja mastiks (king) poes 75.- siis sealt saan ta 45.- krooniga. autokeemiaga on nii et saab ka motipit ja ml-i kui tahad....E21 323i keskminepütt tuleb varsti 1400-ga (tehase eritellimus) ja esimene tugilaager lemförder tuleb tehase eritellimusena
Kas sellele karpale rem komplekti saab ei oska lubada, kui sul on võimalus siis anna karpa täpne markeering(mootori töömaht, aasta ja karburaatori tüüp) äkki leiab midagi, kuid peab tõdema et E21 juppe hakkab järjest vähemaks jääma ja paljud asjad tulevadki eri tellimusena, mis võib omakorda aega võtta...
Aeg on küll hiline aga ehk saad hommikuks ära saata, jõuan numbrid ära näha enne kui kodust lahkun 





Kas sellele karpale rem komplekti saab ei oska lubada, kui sul on võimalus siis anna karpa täpne markeering(mootori töömaht, aasta ja karburaatori tüüp) äkki leiab midagi, kuid peab tõdema et E21 juppe hakkab järjest vähemaks jääma ja paljud asjad tulevadki eri tellimusena, mis võib omakorda aega võtta...


Nojah, selle mootoriga on asjad veidi segased. Põhimõteliselt M10B18. Sakslase jutu järgi vahetatud 95a uus (tehase) mootor aga plokikaanelt loen 84.akuula kirjutas: Kas sellele karpale rem komplekti saab ei oska lubada, kui sul on võimalus siis anna karpa täpne markeering(mootori töömaht, aasta ja karburaatori tüüp) äkki leiab midagi,

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Omalt poolt vöi öelda et 2.0 m10 motol on sama karpa originaalis peal, kruttisin enda oma pealt maha ja 1.8 motole külge. Vöib öelda et see töötab paremini kui 1.8 moto orig karpa mille regull on suhteliselt vöimatu. Soleks see vastu suht hästi timmitav. Sain soleksiga 1.8 motost müstilise 6-6.5L sajale keskmise kütusekulu 
http://www.bmwclassic.ee/galerii/mootor/aad
pilt kah siis karpast

http://www.bmwclassic.ee/galerii/mootor/aad
pilt kah siis karpast

e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
to ruut DIDTA-le on komplekt saada aga Dpb-le mitte
ja DIDTA karbussi komplekti peab nädal ootama aga küsige muid juppe
tegelikult annaks teile numbri et suhtleksite selle tüübiga ise, juhul kui mingeid juppe tahate, nr siis 56 62 60 99 ja küsige Herkit ja öelge et Andres andis numbri, küsida võite kõike
ja kui kokkuleppele saate siis võib ta teile jupid kätte ka toimetada 
peab vist eraldi teem tegema, ma usun et paljud tahaks mingeid juppe natukene odavamalt kui poes




peab vist eraldi teem tegema, ma usun et paljud tahaks mingeid juppe natukene odavamalt kui poes

Olen järjega sinnamaani jõudnud, et tuleks veidi karpat kruvida. Tühikäigupöörded veidi kõrged. On keegi leidnud kusagilt netist karpade reguleerimise juhendeid? Või on kellelgi neid paberkandjal. Esialgu huvitab inf DIDTA regulli kohta aga põhimõtteliselt pakub huvi ka 2B4 kohta.
Tihendisaaga lõpetuseks tuleb tõdeda, et kusagilt remontkomplekti ei saanud. akuula antud numbril küll suhtlesin ja lubati vaadata aga lõpuks ei olnud tüübil aega ja siis tlfn välja lülitatud jne. Ma rohkem ei viitsinud. Tellisin UM-st ühe tihendi (75.-) selle asemele, mis oli kolmest kohast katki. Esialgu puhastasin/õlitasin karpa ja tundub, et töötab
Tihendisaaga lõpetuseks tuleb tõdeda, et kusagilt remontkomplekti ei saanud. akuula antud numbril küll suhtlesin ja lubati vaadata aga lõpuks ei olnud tüübil aega ja siis tlfn välja lülitatud jne. Ma rohkem ei viitsinud. Tellisin UM-st ühe tihendi (75.-) selle asemele, mis oli kolmest kohast katki. Esialgu puhastasin/õlitasin karpa ja tundub, et töötab
CSi, ti, i, RT, TC1, D
- enrico6655
- Postitusi: 93
- Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
- Asukoht: tallinn