Niisiis enda kuuesel oli kah järsu pidurdamisega probleeme, mitte ei läinud alla see pedaal, aga vaikselt ja rahulikult pidurdades polnud vigagi. Armatuuris vilgutas punast tuld pidurdamise ajal, omast tarkusest pidasin seda klotside anduriks Ok nüüd siis kadusid nii rooli kui pidurivõim koos õliga, leke tundus olevat piduripommi juures. Küsimus kas vigane ehk siis piduripomm on see alumine pall ja kuidas see ülemisest detailist eralduma peaks? Ja ülemises detailis (kuhu voolikud kinnituvad) on selle nn. palli ühenduse kõrval veel mingi ava kust paistab mingi haljas pulk ja rõngastihend. Tundub et sealt on midagi ära pudenenud ja ajab õli välja . Palun tugevamate tehnikute nõuandeid mis selle kupatusega peale hakata. PS otsingut kasutasin ja lugesin teemad läbi aga mõni asi jäi pisut ähmaseks
Sain jupid eraldatud, (akumulaatori ja regulaatori) akumulaator on otsas omadega selles pole kahtlust. Segadust tekitab regulaator ning joonisel puudub altvaade, seega küsimus mis jubin/kork asetseb selle ava kõrval kuhu keermega kinnitub akumulaator, minu detailil on seal lahtine ava, paistab selline vase või pronksikarva ja kahtlaselt haljas. Mis sealt siis plehku pani?
Vaatasin aga ei näinud midagi. Lisaks muule kolale istus veel ka strutbar põigiti ees ja peeglit ei viitsinud otsima minna. Kompamise tulemusena pakuks, et seal on lihtsalt mingi "pime" ees. Umbes nagu mootori "külmakorgid". Ei oska arvata, kas ülerõhu kaitseks või niisama. Näpu all tundus selline plekine punn olema.
Tänud, seesama junn ongi irdunud ja allesjäänud äärikus paistsid mõrad. Uuel regulaatoril on päris kole hind aga need vist kestavad vanadena kah (erinevalt akumulaatorist), seega peaks foorumi turgu lappama. Haininadel need jubinad vist ühesugused silma järgi vähemalt e24 28& 23
Jah need akumulaatori "ülemised asjad" on ühesugused - e23, e24, e28 (2,5, 2,8 ja 3,5) ning tavaliselt on need töökorras. Töölepingu lõpetab "tavaliselt" akumulaator (eluiga ~15-20 aastat). Ülemist osa tasub kasutatuna otsida, neid peaks vedelema igal pool kus haininasid lammutatakse. Ära lase endale hinnaga kirvest selga lüüa.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
Tänud kõigile vastanutele, eks ma siis otsin ja neid lammutusele minevaid on tõesti palju Aga ehk jäävad siis korralikud järgi ja kaovad romumad tänavapildist
Sain nüüd tänu Tõnisele selge pildi milline antud "jubin" tervena välja näeb. Eraldunud oli umbes 20- ne sendise suurune seib alt pommi kinnituse kõrvalt. Arusaamatuks jääb lagunemise põhjus, mis pagan talle sellise surve sisse ajas et selle seibi sealt valtsist välja pressis. Valtside servas isegi kaks mõra Lugesin siit kellegi teemast et ummistus võib õli keema ajada kui pump seda pidevalt tupikusse pressib. Pole täheldanud õli kuumenemist ega rõvedaid hääli kapoti alt lihtsalt polnud enam korraga võimu rooli ja pidurite üle. Tekkinud ava iseenesest piisavalt suur et pump mõne sekundiga sealt mahlad väljutaks. Ise loodan et vea põhjuseks mittetöötav akumulaator sest pump vist otse nii võimast survet ei tooda et kokkuvaltsitud metalli laiali kangutada, enne annab vast mõni voolik järgi (peavad suurt survet taluma aga aeg teeb oma töö) eks siis peale kokkuladumist näha ole. Huvitaval kombel suutis piduripommi Elva kohalik varuosakauplus esmase küsimise peale järgmise päeva pärastlõunaks kohale toimetada UM- is minimaalselt 2 nädalat kui hästi läheb. El. antenni teleskoopi ootan juba üle poole aasta
Cardo kirjutas:mul jällegi vajus piduripedaal läbi, pomm on maha võetud, huvitav kas selle võiks relakaga pooleks lõigata ja soolikad väljanäituseks exponeerida
lihtsalt hoiatuseks, töökorras piduripommil on sees kõrge rõhu all lämmastik, relakaga lähenemine võib lõppeda kurvalt
Korras! Uued jupid külge kruvitud, regulaator Tõniselt ja pomm Febi`lt, 2 liitrit punast ATF`i. Igasugu märgutuled kadusid armatuurist ja pidur reageerib esimesele puutele