M10 meh pritse 1,8i
M10 meh pritse 1,8i
Mure siis nimelt selles, et auto hakkab jõnksutama umbes 2000 pöörde juures nii ühtlaselt sõites kui ka ühtlaselt kiirendades, kui pedaali põhja surud, siis ei jõnksuta midagi probleem tekkis järsku iseenesest. mõtlesin et viga äkki bensu filtris, vahetasin ära ei midagi, süüte panin stroboga paika ja käisin co-d mõõtmas - kõik tundub korras olema Lisa infoks veel, et pump ja torustik on uute vastu vahetatud samuti ka kõik õhu voolikud koos kõriga....samuti käivitub auto halvasti: külmast peast läheb poolest pöördest käima aga käib seni kaua kuni käivitus pihusti sulgub (umbes 8 sek ) siis sureb lihtsalt välja ja kui uuesti proovid samalugu, nii umbes 4-5 korraga jääb alles käima, kui aga gaasi vajutad sureb kohe välja..... soojast peast käivitub aga läheb mingi 5-6 sek kui võtab kõik pütid järgi. nii soojast kui külmast peast käib nagu kell tühikäigul ei kõiguta pöördeid ega midagi, külmalt siis hoiab umbes 150 pööret kõrgemal soojast peast laseb pöörded ilusti alla.... Kiirendamisel on huvitav asi, et tõeline minek tuleb alles mingi 3500-4000 vahel, madalamatel pööretel kuidagi väga uimane....
Äkki keegi oskab aidata? ausalt öeldes mul juba isu otsas selle otsimisega
Äkki keegi oskab aidata? ausalt öeldes mul juba isu otsas selle otsimisega
Ma lootsin oma jõududega hakkama saada Surved mõõtsin silindrites ära, kõik tundub hea olema, süüde sai paika, co on paigas kõik voolikud ja lõdvikud on vahetatud, pump ja torustik uus..... Pihustite katse sai ka ära tehtud: otsisin neli Salvesti tervise salati purki kuhu puurisin pihusti suurused augud kaantesse, torkasin pihustid sinna aukudesse ja panin pumba tööle. Siis tõstsin käega õhuketast, tegin nii nagu raamatus räägitakse, et teatud aja jooksul peavad pihustid välja andma teatud koguse bensiini ja kõik pihustid täpselt ühe palju (kahtlustasin, et ämbliku membraanid pehkind) aga bensu kogused on paigas.Samal hetkel on ka hea vaadata kuidas pihustid pihustavad, 2 tagumist (3 ja 4 sil) pihustavad ilusti, uduna nagu peab aga kaks esimest nii ilusat tööd ei teinud, riiulis oli veel 2 jooksu pihusteid ning neist valisin paremad välja.Huvitav on aga see, et kui auto käima jääb siis käib nii ilusti, et nuta või naera kõrval kui pihusti täitsa peetis peaks olema siis teoreetilist peaks ta vahele jätma jne.... Lisaõhu klappe olen kolme erinevat proovind, vahet ei midagi.... Samuti proovisin ka seda kui bensu survet tõsta kas midagi muutub(saab neid seibikesi sinna tagasi voolu klapi vedru taha sättida) ikka ei mõhkugi
peale 140 km(tln - S-Jaani) sõitu olid nad sellised ilusad pruunid, ei liiga heledad ega ka tahmased. peale seda kui jagajat viimane kord vahetasin siis hakkas auto ka paremini kiirendama, arvatavasti oli viga siis vaakum korrektoris/regulatoris, tundus kui ise vooliku otsast imesin siis liikus kuidagi vaevaliselt aga see viga on nüüd kõrvaldatud.Kui mootor on soojenenud siis töötab ideaalselt, küsimus siis ainult käivitamises ning külma mootoriga sõites, siis jätab vahele ja tõrgub ma ise siin arvasin et viga arvatavasti plokikaanes, selline tunne et kakub külmalt kuskilt lisaõhku rämedalt.Surveid mõõtsin töösooja mootori puhul.Äkki siiski klapid ebatihedad või kisub külmalt salamisi sisselaske kolektori tihendite vahelt? Soojenedes ju asjad ikka paisuvad. Õli ta ei söö ja õli püsib suht kaua puhtana
Selle dignostika koha pealt, olen paaris kohas käinud rääkimas, et ehk keegi oskab seda katki hammustada, üks neist kohtadest oli näiteks soo tänaval(endine laki diagnostika) seal öeldi mulle kohe, et esiteks see on nii vana sissepritse tüüp ja neil ei ole seadmeid selle kontrollimiseks ega ka andmeid võrdluseks ja teiseks polevat neil sellist meest kes seda päriselt teha oskaks...Teises töökojas tuli mees vähemalt auto juurde ja tegi kapoti lahti aga pani sama targalt ka ta kinni, sest ei oskand isegi co-d kuskilt otsast reguleerida UM? jah, pole nii palju peesosid taskus,et oma käru sinna lükata Mesale vist kuskil tehakse kaa,peale selle tärniga maja, sest neil ju vähe moditud süsteem peal KE-jet, aga seal diagnostika lihtsam, tänu elektroonikale...
Muidu diagnostika asjus, Nõmmel tegutseb väikeses garaazis üks tore vanamees, kes bemmidest ja eriti just vanadest jagab väga palju. Viisin enda oma ta juurde diagnosti, kõik sai ilusasti korda ja m20b23 motot jagas väga hästi, rääkis isegi kuidas omal ajal sai E21-ga paarutatud
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
segu keerasin ülevaatus punktis ise paika nii nagu raamat käsib.100 kr ja sain seda co aparaati kasutada Kusjuures Sysi õpetus e. nn "kodusättimine" töötas ka väga hästi.Sooja mootori puhul keerad segu nii lahjaks, et hakkab juba välja surema ja siis keerad 180 kraadi rikkamaks.aparaati kasutades tuli segu vaid 2mm lahjemaks keerata Ma arvan, et konkreetselt minu auto puhul langevad lihtsalt kõik pisikesed asjad kokku, siiski tegemist ju vana autoga, et arvatavasti ei ole pihustid enam kõige paremad, v-b on ämbliku membraanid ka väsinud, ehk ka klapid tahaksid ülevaatamist.