ma püüan ennast parandada. asi selles, et ma satun arvuti ligi suht harva ja siis ka miljon asja korraga käsil, sellest ka see pudru ja kapsad, et kõik segamini.Kui aega leian siis muudan oma postitusi vähe kasutaja sõbralikumaks. Vabandused ka pr117 ees ma juba jõudsin ära unustada,et sul on laskevalmis 318i K-Jettronic (rohelise peal) Aga kui tohib küsida, siis miks sa sealt mootorit maha tahad võtta? Tuleb sinna midagi ägedamat? Viimati kui pilte nägin siis tundus üsna kobe....
akuula kirjutas:ma püüan ennast parandada. asi selles, et ma satun arvuti ligi suht harva ja siis ka miljon asja korraga käsil, sellest ka see pudru ja kapsad, et kõik segamini.Kui aega leian siis muudan oma postitusi vähe kasutaja sõbralikumaks. Vabandused ka pr117 ees ma juba jõudsin ära unustada,et sul on laskevalmis 318i K-Jettronic (rohelise peal) Aga kui tohib küsida, siis miks sa sealt mootorit maha tahad võtta? Tuleb sinna midagi ägedamat? Viimati kui pilte nägin siis tundus üsna kobe....
Jällegi ei teadnud Varsti ehk saab paremaid pilte Baurist? Väga vinge masin minuarust Jõudu igatahes!
Ps. Tegin parandused eelmistel postitustel e. on kergem lugeda ja võrrelda
Viimati muutis akuula, 19 Mär 2007 14:15, muudetud 1 kord kokku.
Otsustatud, läheb plokk rohelise pealt. Saalesid ja rõngaid vahetama esialgu ei kiirusta. Küll võtan korraks alumise poole laiali ning viskan ploki pesusse. Tihendid juba tellitud, samuti vajalikud jupid plokikaanele.
pr117 kirjutas:Otsustatud, läheb plokk rohelise pealt. Saalesid ja rõngaid vahetama esialgu ei kiirusta. Küll võtan korraks alumise poole laiali ning viskan ploki pesusse. Tihendid juba tellitud, samuti vajalikud jupid plokikaanele.
Öeldakse et ei ole mõtet toimivat asja näppida. Seega ma soovitan sul hästi enne järele mõelda, kui niisama pesu eesmärgil ploki sisu laiali kiskuma hakkad
pr117 kirjutas:Otsustatud, läheb plokk rohelise pealt. Saalesid ja rõngaid vahetama esialgu ei kiirusta. Küll võtan korraks alumise poole laiali ning viskan ploki pesusse. Tihendid juba tellitud, samuti vajalikud jupid plokikaanele.
Öeldakse et ei ole mõtet toimivat asja näppida. Seega ma soovitan sul hästi enne järele mõelda, kui niisama pesu eesmärgil ploki sisu laiali kiskuma hakkad
esimese kaane pean nii ehk naa maha võtma kuna keti stabilisaator/suunaja on murdunud! ja karteri põhja kuna sinna vaja uus tihend vahele panna.
Aga vänta ja kolve te ei soovita siis välja võtta?
pr117 kirjutas:Otsustatud, läheb plokk rohelise pealt. Saalesid ja rõngaid vahetama esialgu ei kiirusta. Küll võtan korraks alumise poole laiali ning viskan ploki pesusse. Tihendid juba tellitud, samuti vajalikud jupid plokikaanele.
Öeldakse et ei ole mõtet toimivat asja näppida. Seega ma soovitan sul hästi enne järele mõelda, kui niisama pesu eesmärgil ploki sisu laiali kiskuma hakkad
esimese kaane pean nii ehk naa maha võtma kuna keti stabilisaator/suunaja on murdunud! ja karteri põhja kuna sinna vaja uus tihend vahele panna.
Aga vänta ja kolve te ei soovita siis välja võtta?
Kui asi töötab ja kap rem tehtud mingi aeg tagasi siis pole mingit põhjust selleks. Karteri võib jah maha võtta ja tihendi vahetada, aga sisu pole küll mõtet maha võtta kui uus kap remont kindlalt plaanis pole.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tänase tulemusena on selge, et tuleb mootori kap. remont
Juba esimene kontrolliks välja võetud saale oli sügavate kulumisjälgedega, osadel oli hiljem ka vasepuna näha.
Kui keegi teab kus tasuks ja oleks hea teha ploki ja kaanetööd andku märku, kõik pakkumised oodatud!
Vänta ei tea kas lihvima peab. Kolvirõngad ilmselt tasuks nüüd juba ka vahetada? Aga seda võiks keegi meister oma silmaga vaadata. Huupi enam ei pakuks.