e21 kella asemel tahhomeeter
e21 kella asemel tahhomeeter
Paneks olemasoleva kella asemel näidikuteblokki tahhomeetri sisse. Oskab keegi juhendada, kas ja millised uued juhtmed tuleb vedada, et asi tööle saada. Tahhoka tagaküljel on nummerdatud kolm klemmi rivis. Armatuuri pole veel lahti kiskunud. Töö käib varu kelladeblokiga.
Mootoriks M10, kui see peaks oluline olema
Millisest aastast tuli piduri kulumise andur e21-le? Ühtedel kelladel on vastav tuluke olemas ja teistel pole.
Mootoriks M10, kui see peaks oluline olema
Millisest aastast tuli piduri kulumise andur e21-le? Ühtedel kelladel on vastav tuluke olemas ja teistel pole.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: e21 kella asemel tahhomeeter
Minu meelest ei tule mingeid juhtmeid vedada, tahhokaga ja kellaga mudelid on identse juhtmepuuga.
Kulumisandur peaks kõigil olema olenemata aastast. Minu 11/78 320'l oli see igatahes olemas. Kelladel on see erinevus, et facelifti eelsel mudelil pole udutule märgutuld, facelifti järgsel on:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album350/aph.sized.jpg
Kulumisandur peaks kõigil olema olenemata aastast. Minu 11/78 320'l oli see igatahes olemas. Kelladel on see erinevus, et facelifti eelsel mudelil pole udutule märgutuld, facelifti järgsel on:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album350/aph.sized.jpg
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Re: e21 kella asemel tahhomeeter
hmm.. minu kelladel hoopis teitsuguse paigutusega märgutuled. Pilti praegu ei saa teha aga ülemine vasak (ÜV) on tühi. ÜP bensiin, AV suund ja AP on selline imelik pidurimärk, kus väiksem ring suurema sees ja siis klotsid ümber. Klotside kulumise märgutuld ei ole. Pean minema vaatama, millised kellad on praegu autos aga igatahes veidi erinevad.nuga kirjutas:Kulumisandur peaks kõigil olema olenemata aastast. Minu 11/78 320'l oli see igatahes olemas. Kelladel on see erinevus, et facelifti eelsel mudelil pole udutule märgutuld, facelifti järgsel on:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album350/aph.sized.jpg
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Leidsin galeriist esimese variandi märgutuled:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album244/aao.jpg
Vaat siis, jälle targem
Seega sai e21 piduriklotside kulumise märgutule 08/78 uuenduskuuriga
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album244/aao.jpg
Vaat siis, jälle targem

Seega sai e21 piduriklotside kulumise märgutule 08/78 uuenduskuuriga

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Paberite järgi 04.79, VIN koodi järgi 11.78 aga hiljem tehtud facelift. Sain osaliselt teise bauri jupid kaasa ja need kellad pärinevad sealt komplektist. Juppideks võetud masin võis olla gen1. Tegelikult, eks see paras kompott ole. Kahtlustan, et kahest masinast on üks kokku lapatud. Kaasas olev serviceraamat on esimese sissekandega 28.04.81nuga kirjutas:Mis aasta masin sul on?

CSi, ti, i, RT, TC1, D
Saad Sa täpsustada või mingi pildi ülesse riputada. Milliselt klemmilt kuhu süütepooli külge ja milline neist massi.pr117 kirjutas:vaatasin oma rohelise tahho juhtmeid, juhtmepuust eraldi olid veetud.
ja klemmide kohta niipalju, et kaks neist jooksid süütepooli klemmidele ja kolmas massi. Ning nii lihtsalt ta toimiski!
Kiskusin täna oma vanad kellad välja ja seal armatuuri all mingit vaba pistikut küll ei olnud, mida oleks võinud tahho töölepanekuks kasutada.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
kui laupäeval tulemas oled saad ise üle vaadata, üritan mõne pildi ka teha kui peaksin valges auto ligidale sattumaRuut kirjutas:Saad Sa täpsustada või mingi pildi ülesse riputada. Milliselt klemmilt kuhu süütepooli külge ja milline neist massi.pr117 kirjutas:vaatasin oma rohelise tahho juhtmeid, juhtmepuust eraldi olid veetud.
ja klemmide kohta niipalju, et kaks neist jooksid süütepooli klemmidele ja kolmas massi. Ning nii lihtsalt ta toimiski!
Kiskusin täna oma vanad kellad välja ja seal armatuuri all mingit vaba pistikut küll ei olnud, mida oleks võinud tahho töölepanekuks kasutada.

e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
IIRC olid numbrid klemmidel 1, 2, 3. On ka number 4 aga seal ei ole klemmi. Tahhokas on mul 4pütase oma. Valmistamisaasta 75akuula kirjutas:Tahhoka taga on sul numbrid: 15 , 1, - . 15 on pluss, - on mass ja 1 on impulss mis ühendad süütepooli number 1-ga (must juhe) 6 ja 4 pütise tahhokad on erninevad st. kui nad oma vahel ära vahetad, siis hakkavad nad valetama
EDIT: vaatasin järgi ja mälu ei petnud. Tagakaanel figureerivad numbrid 1-4
Viimati muutis Ruut, 11 Mai 2007 09:27, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D