Rauno E21 316(318i)

Foorumiliikmete autod.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Rauno E21 316(318i)

Postitus Postitas raunz »

Sai täna siis järjekordne bemm soetatud 8)
Müügikuulutus siin:
http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1517

Auto tõesti korralik, näeb sile ja viisakas välja ja täiesti sõidukorras(müüja sõitis teisest Eesti otsast Tallinna sellega). Kriime ja mõlke ikka leidub, roostet on kergelt ühe aknatihendi juures, karbil ning tagumisel tiivaäärel. Juhiuks tahaks värvimist saada, kuna on üle värvitud ja värv koorub :(

Tehnika poole pealt siis hetkel 1,6. Külmalt ei taha käia ja õli pidi võtma aga muidu sellise mootori kohta vägagi hea. Veermik ja põhjaalune on korras, pidurid vajavad ainult näppimist.

Sisu originaal sinine. Istmed pole isegi katki :shock:

Lähiajal vaja siis: kelladeplokk ära vahetada(spido ei tööta), salongipuhur(teeb jubedat häält), pagassist keevitada ja kõik üle värvida ning poolraam ära lappida. Aga kuna sellest vähe ikkagi, panen hetkel oma rohelise 2,3 mootori koos viiese kastiga vahele ning tõenäoliselt panen ka tumeda sisu.

Üritan lähiajal uued pildid kah teha, seniks vaadake müügikuulutuses olevaid :)
Viimati muutis raunz, 22 Aug 2007 17:24, muudetud 1 kord kokku.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mootor peaks sellise aastakäigu 316'l ikkagi 1,8 liitrit olema.
Aga selle auto väärtus seisneb originaalseisukorras ja isegi selles paljuvihatud sinises sisus :) Mina jätaks ta nii nagu on :wink:
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

oih, muidugi...1,8 :oops:

Eks plaanin originaalseisukorda tulevikus jättagi. Kuni enda rohelisega sõita ei saa sõidan sellega, niikaua tahaks korralikku ilusat sisu ja 2,3 mootorit nautida :P
Tulevikus, kui roheline sisu ja mootorit tagasi tahab saada, läheb suure tõenäosusega sinine sisu tagasi ja mootor kah enam 2,3 ei jää.

Selle autoga tüüningut plaanis pole :D
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
rean
Postitusi: 585
Liitunud: 25 Nov 2005 20:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rean »

...sellest tahaks isegi ampsu! :lol:
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kelladeploki vahetasin ära, nüüd töötab spido kah. Muide kui kellelgi on pakkuda, tahaks korralikku esimest kroomstanget, saaks auto täiesti komplektseks.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

no kui sul see kodus siis ma saan ka seda varsti näha :)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mõned õhtused pildid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Konditsioon on põhimõtteliselt selline, nagu ta ostes oli.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

päris asjalik asi paistab olevat :wink:
kas võtad selle ka nii ette nagu selle mida hetkel ehitad?
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

vähemalt esialgu küll mitte. tahan sõita kah vahelduseks :D
tegelikult vaatasingi igapäevaautot rohelise e21 kõrvale ja kui seda pakuti mõtlesin miks ka mitte, sõidukorras ja korralik e21 on täiesti piisav ja kui endal veel garaaz juppe täis on üleval pidamine samuti odav.

seda autot remondin ja hoian sõidukorras, põhjalikku taastamist ja ehitamist nagu rohelisega ei plaani.

küll aga läheb mootor vist vahetusse ja asemele tuleb kap remonditud 1,8 pritse.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Lisasin mõned uued pildid, neid saab näha:
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album417

Ühtlasi tahaks teada mis variant sobib rohkem, kas 2 suurt või siis hella kit-iga variant, võrdlusmoment kah:
Pilt
Pilt

Ning suur soov oleks esimese kroomstange järgi :(
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Vahepeal autot kah nokitsenud. Võtsin kogu sisu välja, peseb-puhastab kõik ära ja siis tagasi sisse. Enne seda mõtekas mõned asjad teha. Seetõttu saigi täna põhi pigimatiga üle kaetud ning mõned detailid värvitud.
Elektrili poole pealt ei tööta enamus armatuurivalgustuspirnidest, klaasipesuvedeliku prits ja üks numbrituli. Salongi laevalgustuse sain tööle, samuti tegin vasakpoolse el peegli korda. Salongiventika vahetasin kah ära, tuli välja et olenemata aastaarvust võib mootor olla erinev. Katkine mootor oli suurem ja üks klemm oli teine.
Kõige rohkem peavalu valmistab hetkel armatuurivalgustus, olen pea kõike juba proovinud. Arvan et viga mingi(te)s juhtme(te)s. :?

Kuidas kõige õigem oleks istmeid pesta, kas riie pealt maha võtta ja siis eraldi puhtaks pesta või iste tervena ära puhastada?
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raunz kirjutas:Salongiventika vahetasin kah ära, tuli välja et olenemata aastaarvust võib mootor olla erinev. Katkine mootor oli suurem ja üks klemm oli teine.
E21'l kasutati kahe tootja salongiahjusid - sofica ja behr'i omi.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
killer666
Postitusi: 508
Liitunud: 28 Nov 2006 12:11
Asukoht: Ida-viru , AVINURME

Postitus Postitas killer666 »

raunz kirjutas:Lisasin mõned uued pildid, neid saab näha:
Ühtlasi tahaks teada mis variant sobib rohkem, kas 2 suurt või siis hella kit-iga variant
Minu arust vahet pole , kas hella kit , v6i 4 päris tuld, peasi ikka et 4 tuld oleks..
Kahe tulega kuidagi näotu...nagu kadett c v6i kopikas... a see minu arvamus ainult..
Tulihingeline bmw fänn:)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Nüüdseks siis elekter kõik korda tehtud, salong ära puhastatud ja sisse tagasi pandud. Igasugu pisivigu kah eemaldatud. ÜV olemas ja auto täiesti tänavalegaalne 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Autol praegu all rial valuveljed.
Pilt
Pilt
Pilt

Üritab see nädal doonorautolt mootori vahele saada ja tööle. Samuti tahhoga kelladeploki ja muid vidinaid :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

1,8 pritse mootor nüüdseks vahel ja töötab. Päris probleemivabalt asi ei läinud muidugi aga sai vigadest lahti ja praegu töötab mootor väga hästi. Vana karpa mootoriga võrrelda ei anna eriti. Tahho ja spidokas nüüdseks kah peal ja töökorras. 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Bronco
Postitusi: 547
Liitunud: 07 Sept 2004 18:19
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas Bronco »

2,3 motot ei pane siis vahele?

esistange leia ka ette, ning siis tahaks uusi pilte :)
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

2,3 ei pane jah. Viimase 3 päevaga olen uue mootoriga ca 300 kilti maha sõitnud. Peaks osad süütesüsteemi osad uute vastu välja vahetama ja siis diagnostis käima, peaks mootori saama väga heaks. Sõita ikka hoopis teine asi kui karpamootoriga 8)

Esistanget tahaks ette küll :cry:
Viimati muutis raunz, 11 Nov 2007 14:45, muudetud 1 kord kokku.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Kuna ei tahtnud et üks e21 täna põlema pannakse ja kuusakoski läheb siis ostsin ta ära. Jutt siis enrico 315-st. Tahtsin ainult juppe aga sain terve auto :( Tolle auto saatus hetkeseisuga selline, et panen ta komplektsena müüki.
Enne seda võtan muidugi endale vajalikud jupid küljest. Enamus nendest läheb 316(318i) peale.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Vahepeal tagant amordipüstakud vahetatud, stabikas taha lisatud(puksid uued) ja väiksemaid nokitsemisi teinud. Nüüd kauaotsitud stange kah käes, lähiajal läheb külge. Suurem jupitellimus tehtud, teeb põhimõtteliselt esisilla kap remondi, lisaks veel õlivahetus ja taha uued rehvid 8)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Suletud