K: E28 käigukasti poldid.

Kõik tehnilised küsimused.
Vasta
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

K: E28 käigukasti poldid.

Postitus Postitas omega »

Selline lugu, et mu 525e-l on vaja käigukast maha võtta, sest hooratas läheb vahetusse. Aga kõigepealt on mul vaja teada, mis number padruneid on seal vaja, et käigukasti polte lahti saada. Poldid on need torx otsaga (6-tähik). Teab keegi?
Ja kui keeruline on kahe ülemise poldi kättesaamine, ma vaatasin, et päris kitsas seal ja nii lihtsalt võtmega ikka ligi ei pääse?
E34 & E32
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

remus

Postitus Postitas remus »

ülemised keerab lahti 11 võtmega, napilt mahud vahele sellega
Kasutaja avatar
enrico6655
Postitusi: 93
Liitunud: 20 Veebr 2007 00:04
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas enrico6655 »

ülemiste jaoks on vaja varsi ja kardaani narrele ja saab ideaalselt sest kui käikari patjadest lahti lased vajub ta allapoole!
Sander
Postitusi: 427
Liitunud: 11 Apr 2005 12:37
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Sander »

oma 525i sai vist lahti keeratud miski nr8 silmusega ylemised poldid.
...
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Kas keegi ütleks mulle nüüd konkreetselt selle suurema ja väiksema poldi torx võtme numbrid, et ma teaks täpselt millised kaks padrunit poest osta?

Ja sellest cardo antud pildist ja lingist küll midagi abi pole, seal kirjas ju ainult poldi keermeosa jämedus ja poldi pikkus :?: .
E34 & E32
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

mine poodi ja osta 10-14 torxid
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

suuremat just täna krudisin näpuvahel...
NR 11

ja väiksem, pakun et oli 8 või 9

soovitus. Osta endale korralik padrunikomplekt :)
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

mart154 kirjutas:suuremat just täna krudisin näpuvahel...
NR 11

ja väiksem, pakun et oli 8 või 9

soovitus. Osta endale korralik padrunikomplekt :)
Ehk on võimalik täpsemalt järgi uurida selle väiksema poldi kohta?
E34 & E32
mart154
Postitusi: 858
Liitunud: 27 Dets 2005 10:17

Postitus Postitas mart154 »

garaazi sõitmise benakulu on suurem, kui ühe lisapadruni ostmine :)
Kasutaja avatar
ErR
Postitusi: 107
Liitunud: 13 Dets 2005 18:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ErR »

Kui ma õigesti mäletan, siis oli see suuremast üks nr. väiksem - E10 markeering (nii olekski loogiline, kui suurem on M10 ja väiksem M8 keermega).
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Siin natuke kahemassilistest hooratastest juttu:
What individual's call a "dual" mass flywheel, BMW calls a "twin" mass flywheel. There has been confusion caused by this because diesels and some modern BMWs use something called a "dual" mass flywheel. The modern dual mass flywheel is actually comprised of more than one part, but the dual mass flywheels found on a 528e or 325e are actually a single piece.

These flywheels just weigh twice as much as the standard flywheel. BMW used these special flywheel to try to smooth out the idle of these models. This is because the idle of the long stroke M20 2.7L motor was considered ruff, and so to smooth it out, the dual mass flywheel was used. Many people have said that these flywheels can cause rattles. This is simply not true. The rattles that most people complain about are actually coming from the throw out or release bearing. This is because the dual mass flywheel uses a completely different throw out bearing which is more prone to rattling. Also many people wonder if you can replace a dual mass flywheel with a single mass. The answer is yes, but you have to use the proper clutch parts. All of the clutch parts for the single mass flywheel are different than the dual mass, so you will need to do a complete clutch job if you want to change the flywheels.
Oskab keegi öelda, mida tähendab kiri, mis on bold´is ?
E34 & E32
omega
Postitusi: 860
Liitunud: 28 Sept 2005 21:33
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas omega »

Sain teada, et väiksem polt on siis 8mm otsaga (E10 padrun) ja suurem polt 11mm otsaga (E14 padrun).
E34 & E32
Kasutaja avatar
v2ndag2nxter
Postitusi: 23
Liitunud: 09 Dets 2008 01:17

Postitus Postitas v2ndag2nxter »

vahetasin endal just sidurit...muidugi 2 ülemist polti oli päris lõbus lahti saada...käsi vahele ei mahu...pea meetrise pikendusega jamasin tagant otsast...lahti sain muidugi...aga edu
Ammy69
Klubiliige
Postitusi: 618
Liitunud: 02 Okt 2008 16:53

Postitus Postitas Ammy69 »

tavalise võttmega keerab ka millel tagumine ots on silmus ise keerasin maha sellega 11 ja 8 oli mul. ja ei olnud mingeid kardaane vaja. täiesti edukalt tuli
e28520
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Dets 2007 08:17

Postitus Postitas e28520 »

Kes tahab kabetab nii et higi pull otsa ees :lol: aga lihtne on kui lased käigukasti tagant lahti, otsid narele paar pikka pikendust ja keera mõnuga!
Vasta