BMW 323i Edition S, Nuga

Foorumiliikmete autod.
Vasta
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

k6veric kirjutas:Kõige nõrgem lüli on nedel pihustid mis kippuvad sodi täis minema.
Pihusteid peaks mul mingi 4-5 mootori jagu olema. Iseenesest annaks sealt parimad välja sorteerida, kui mingi testimismeetod selleks tekitada.
Samas vaatasin ka, et uued pihustid on suhteliselt normaalse hinnaga (ca 650 eeku/tk), et need kannataks perspektiivis ka uued osta.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kristo
Postitusi: 25
Liitunud: 30 Mär 2005 18:43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristo »

Paistab, et plokikaane vastu (õigemini põlemiskambri osa vastu) on mingi võõrkeha käinud ja täkked sisse löönud? Kavatsed lasta ikka kaane ära lihvida?
Ootan juba põnevusega, millal seda autot sõitmas näeb. Edu!
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Kristo kirjutas:Paistab, et plokikaane vastu (õigemini põlemiskambri osa vastu) on mingi võõrkeha käinud ja täkked sisse löönud? Kavatsed lasta ikka kaane ära lihvida?
Ühes silindris oli jah mingi jamadus toimunud, aga kahjustused on nii väikesed, et lähevad lihvimisega välja. Eks ma peangi kaane nüüd lähiajal Windorfi ära viima :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Puhastasin plokikaant veel pealtpoolt:
Pilt
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Mismoodi selle plokikaane NII puhtaks said? :shock:
Näeb välja parem kui uus igatahes.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
Priit
Klubiliige
Postitusi: 2601
Liitunud: 29 Mär 2005 11:13
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas Priit »

tal on kas väga õiged töövõtted/vahendid, või metsik kannatus! :lol:
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Alumiiniumi puhastamiseks olen kasutanud erinevad võtteid, kõik oleneb konkreetsest juhtumist.
Detailid, mida on võimalik täiesti lahti võtta ja hiljem klaaskuulipurust puhastada, olen saatnud kõigepealt klaaskuulipritsi. Enne seda peaks vidinad survepesuriga puhtaks uhama, sest õlilögaseid juppe seal näha ei taheta. Peale klaaskuuli olen pinnad veel pehme nailonharjaga üle lasknud. Selle tulemusena saab pind parema läike ja ka mustus ei hakka enam nii hästi külge. Harjatud ja harjamata detaili vahet näeb siit.

Detailid, mida ei ole võimalik või otstarbekas klaaskuulipritsi viia (nt. käigukast, plokikaas jms.) olen puhastanud ainult survepesu ja pöörlevate harjadega. Suurema mustuse olen traatharjaga maha võtnud ja peale seda nailonharjaga viimane lihv. Ise kasutan selliseid harjasid.
Näiteks: käigukast, plokikaas

Kolmandaks detailid, mida ei saa klaaskuulipritsi alla viia ega pöörlevate harjadega puhastada. Näiteks plokikaas pealtpoolt. Sellisel juhul kasutasin ma korduvalt survepesu ning pesuvahendit, antud juhul grillipuhastusvahendit :P Mammuti kannatust vaja pole, mul läks kaane pealtpoolt puhastamisele võib-olla kokku tund aega :)
... ja tulemus selline.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raimo
Postitusi: 207
Liitunud: 18 Aug 2005 09:49
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas raimo »

Lisan oma poolt sellise asja:
http://www.t-puhtax.ee/turbo.pdf

väga hästi toimib. viskad jupi paariks päevaks lahusesse ja läheb ise puhtaks kui just mõnesentimeetrine mudakiht peal pole. aine on tugevalt leeliseline - ph 11,5, seega plokikaasi ja kolbe-kepse pikalt ligunema ei jätaks.
Arvo
Postitusi: 1412
Liitunud: 09 Sept 2004 08:41
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Arvo »

Ja mina leotasin plokikaant atsetoonis ning vist sai ka pigieemaldiga veidi töödeldud, lõpptulemus oli samaväärne nagu nuga-l.
E10 2002
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Auto sai oma näo tagasi :D
Pilt
Viimati muutis nuga, 22 Mai 2007 07:38, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
kustas
Postitusi: 992
Liitunud: 18 Sept 2004 14:01
Asukoht: MI

Postitus Postitas kustas »

Ilus

EDIT: liiga ilus
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Tegelesime eile mootoriploki ettevalmistamisega. Põhiline ülesanne oli plokk korralikult puhtaks saada. Ploki puhastamise ja puurimisega oli sinna kõvasti igasugu sodi sisse läinud. Põhiline mure oli õlikanalite puhtuse pärast. Kuna oli näha, et seal võib sodi sees olla, siis otsustasime kanalid põhjalikult puhastada. Selleks tuli esimese asjana võtta lahti magistraalkanal, eemaldades selleks ploki esi- ja tagaküljel olevad korgid. Avanenud vaatepilt ei tõotanud head :shock: :shock: :shock:
Pilt
Oleks mootori ilma kanaleid puhastamata kokku pannud, poleks arvatavasti saaledega pikka pidu olnud :?
Nii siis saigi kõik kanalid korralikult puhastatud kõigepealt pesuaine, siis survepesu ja lõpuks isegi kaltsuga läbi nühitud.
Kuidas me ora läbi mootori ajasime :P
Pilt

Teine suurem töö oli nn. külmakorkide vahetus.
Vanad korgid sai hõlpsasti kummiheebli ja haamri abil välja:
Pilt

Veepumba pool asunud korgid olid suhteliselt heas korras, kõige tagumised see-eest olid kohe-kohe läbi minemas:
Pilt

Uued punnid paigas:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mootori osas käib vaikselt töö - iga jupp tuleb piinlikult puhtaks teha :P
Pilt

Väntvõll paigalduseks valmis:
Pilt

Plokk vänta ootamas :lol:
Pilt

Väntvõll paigas. Õnneks läks see ilma igasuguste viperusteta - vänt oli õigesti lihvitud ja saaled istusid täpselt:
Pilt

Keps enne:
Pilt

...ja pärast:
Pilt

Vana versus uus kolb:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Impsionu
Klubiliige EBK
Postitusi: 463
Liitunud: 08 Apr 2006 22:06
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Impsionu »

Peale esimest käivitamist võiksid "uue" mootori hääle jäädvustada. Kuulaks heameelega nii põhjalikult taastatud r6 häält :P kui see pole palju palutud :D
Aitäh!
BMW E91 320D 07/2010
remus

Postitus Postitas remus »

ma vaataks sellist asja isegi hea meelega telekast otseülekandena
hawi

Postitus Postitas hawi »

Ega garaažis internetti ei ole, saaks pildi saata internetti ;) ?
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Garaažis on läpakas + gprs :lol: aga sellega ei kannata eriti videot saata :P
Üritan kindlasti asja kaameraga üles võtta :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

Mõned pildid ka vahepealsest progressist... mida on vähem kui võiks olla.

Mootori alumine osa on enam-vähem koos:
Pilt
Pilt
Pilt

Käiguvahetuse jupid:
Pilt
Pilt

Summuti paigalduseks vajalik:
Pilt
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

Käigukasti hoovastiku jupid pildil kõik uued? Paistavad küll nii igatahes :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

raunz kirjutas:Käigukasti hoovastiku jupid pildil kõik uued? Paistavad küll nii igatahes :)
Üldiselt on mustad asjad pulbervärvitud ja kollased galvaanikas käinud, nii et uusi juppe on seal tegelikult vähem, kui võib paista :P
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vasta