M10 2002 ja e21 mootorite erinevus
M10 2002 ja e21 mootorite erinevus
On keegi sügavuti uurinud, kas ja milline on vahe 2L M10 mootoritel, mida pandi peale 2002 ja 2002ti -le? IIRC, tii on Kugelfischeri pritsega, ti topeltkarpadega ja 2002 tavalise karpaga. Aga kas mootor iseenesest (plokk, kaas) on neil samad? Nukkvõllid kindlasti erinevad? Kas e21 pandud mootor on põhimõtteliselt sama kui 2002? Sellekohast oskusteavet kindlasti eestis vähe aga ehk siiski keegi on uurinud.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Midagi on e21 tootmise ajal karu kõhus ümber tehtud, kuna dbilas'e leht ütleb nukkvõlli valikul - Please state year of construction, because before 9/80 distributor turned to the right and after 9/80 it turns to the left.
Tehase poolt on M10 vähemalt kahte erinevat nukkvõlli peale pandud - 264 ja 300. Viimast siis ti (ja tii?) mudelitele
Tehase poolt on M10 vähemalt kahte erinevat nukkvõlli peale pandud - 264 ja 300. Viimast siis ti (ja tii?) mudelitele
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Hmm....mis möttes vasakule ja paremale ( jäi aru saamatuks korduvatel lugemistel) aga kui vänt erinev siis loogiliselt peaks nagu kolvi majanduses ka midagi teist möötu olema a.la kepsud näiteks
Seega laupäeval peab enda moto lahti rebima kui aega leiab e21 körvalt siis saab üle vaadata mis seal 2.0 m10 see teisiti on

Seega laupäeval peab enda moto lahti rebima kui aega leiab e21 körvalt siis saab üle vaadata mis seal 2.0 m10 see teisiti on
e28 528i & e21 316
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
e21 315 & e6 2000
Saab 900c
tõstaks teemat veidi..
nimelt leidis tee, tänu kaashuviliste vihjetele, minuni sellise koodiga mootori alumine ots.

RealOem sisse toksides, selgub et tegemist peaks olema 12/74 aasta automaatkastiga varustatud 520 mootoriga. (ilus kood on ka pealekauba
)
Äkki kellegil on ikka enam-vähem täpselt teada mis on erinev võrreldes väiksema töömahuga mootoritega?
nimelt leidis tee, tänu kaashuviliste vihjetele, minuni sellise koodiga mootori alumine ots.

RealOem sisse toksides, selgub et tegemist peaks olema 12/74 aasta automaatkastiga varustatud 520 mootoriga. (ilus kood on ka pealekauba

Äkki kellegil on ikka enam-vähem täpselt teada mis on erinev võrreldes väiksema töömahuga mootoritega?
Tubli tegu et ära tõid, tundub et mu eelinfo pidas paika ja sisetunne ei valetanudBronco kirjutas:tõstaks teemat veidi..
nimelt leidis tee, tänu kaashuviliste vihjetele, minuni sellise koodiga mootori alumine ots.
RealOem sisse toksides, selgub et tegemist peaks olema 12/74 aasta automaatkastiga varustatud 520 mootoriga. (ilus kood on ka pealekauba)
Äkki kellegil on ikka enam-vähem täpselt teada mis on erinev võrreldes väiksema töömahuga mootoritega?

Carclassic OÜ