BMW 323i Edition S, Nuga
E21'e pisikesse mootoriruumi on komplektset 6-sil. mootorit koos käigukastiga siiski suhteliselt keeruline paigaldada. Ilma plokikaaneta annab mootorit oluliselt rohkem kallutada.pisike528 kirjutas:Komplektset mootorit pole ju keeruline peale pannaPärast auto ümber(kohal) aeledes kriibid rohkem
Usu mind, seda on korduvalt tehtud
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Mootoriruumi komplekteerimine seisab nüüd pihustite ja termostaadikorpuse puudumise taga. Pihusteid on mul küll lademetes, aga mul ei ole erilist usku neisse 25 aasta vanustesse pihustitesse, liiatigi kui nad on viimased aastad kuivalt seisnud. Neid saaks muidu stendida ja valida paremad välja aga õnneks on uute hind enam kui normaalne, seega lähevad rahaliste võimaluste tekkimisel uued pihustid peale 
Termostaadikorpus nägi peale klaaskuulipritsi suhteliselt õnnetu välja - voolikute ühenduspinnad olid nagu kuumaastik. Sellist asja parandatakse üldiselt pealejootmisega ja pinna siledakslihvimisega, aga jällegi - uue asja hind tuleb odavam kui vana taastamine ning uus asi on ikkagi uus asi


Termostaadikorpus nägi peale klaaskuulipritsi suhteliselt õnnetu välja - voolikute ühenduspinnad olid nagu kuumaastik. Sellist asja parandatakse üldiselt pealejootmisega ja pinna siledakslihvimisega, aga jällegi - uue asja hind tuleb odavam kui vana taastamine ning uus asi on ikkagi uus asi


323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Kui Bmw insenerid arvasid et see on turvaline koht, siis ma eriti ei kahtleks selles.rean kirjutas:Aku on aus , aga aku asukoht ? Millegi pärast meenuvad mulle õnnetusjuhtumi läbi elanud autod, mis maha põlesidMul on vist foobia, punast kukke nähes
Ainuke asi mis silma jäi, kas aku klemmid ei peaks mootori poole olema?
Värv on selline: http://www.bmwclassic.ee/galerii/album350/awe
Kirjade järgi kannatab 1100 kraadi kuumust
Pr117 värvis sama värviga enda bauri kollektori ja siiamaani püsib värv kenasti peal
Kirjade järgi kannatab 1100 kraadi kuumust
Pr117 värvis sama värviga enda bauri kollektori ja siiamaani püsib värv kenasti peal
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Vaatasin eile tükk aega klapikambrikaanega tõtt ja mõtlesin mis seal kaanealuse alumiiniumpleki taga võiks olla. Variandid olid plekk lahti puurida ja teada saada või siis võtta kaas heas usus kasutusele. Eelistasin ikkagi kindlapeale minna ja asja lahti võtta.
Pealt näeb asi igati viisakas välja:

Puurime lahti!


Siit moraal - ära usalda, kontrolli!
Pealt näeb asi igati viisakas välja:

Puurime lahti!


Siit moraal - ära usalda, kontrolli!
323i, 320 Baur & 750iAL Highline








