too auto. Ostetud sai niiöelda ralliautoks, ei taha enda E21-te ruunata. Juppe siiski saan sealt kõvasti
E21 ümberehitus
E21 ümberehitus
Sai sõpradega mitme peale ostetud ka http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1869
too auto. Ostetud sai niiöelda ralliautoks, ei taha enda E21-te ruunata. Juppe siiski saan sealt kõvasti
Mõned haruldasemad asjad nagu kroomrõngad plekkvelgedel, originaalantenn, BBS esispoiler, lisaks veel korralik esistange, pragudeta armatuur ja väga hea keskkonsool jne. Suurim üllatus selle auto juures oli, et tööriistasahtlis olid pooled võtmed olemas
Need nüüdseks sujuvalt minu autole ümber tõstetud juba, üritaks ülejäänud kah leida või asendada.
too auto. Ostetud sai niiöelda ralliautoks, ei taha enda E21-te ruunata. Juppe siiski saan sealt kõvasti
Viimati muutis raunz, 08 Sept 2007 10:16, muudetud 1 kord kokku.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Inetu tegu sinust et selle auto lõhkumiseks ostsidraunz kirjutas:Signa jamast saab vist üle, jõudsin järele kus viga võib olla. Sai sõpradega mitme peale ostetud ka http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1869
too auto. Ostetud sai niiöelda ralliautoks, ei taha enda E21-te lõhkuda ega ruunata. Juppe siiski saan sealt kõvastiMõned haruldasemad asjad nagu kroomrõngad plekkvelgedel, originaalantenn, BBS esispoiler, lisaks veel korralik esistange, pragudeta armatuur ja väga hea keskkonsool jne. Suurim üllatus selle auto juures oli, et tööriistasahtlis olid pooled võtmed olemas
Need nüüdseks sujuvalt minu autole ümber tõstetud juba, üritaks ülejäänud kah leida või asendada.
Carclassic OÜ
Second that - kauge asukoht sai määravaks, et mitte vaatama minna ja ehk ka ostmatõnis kirjutas:Inetu tegu sinust et selle auto lõhkumiseks ostsidraunz kirjutas:Signa jamast saab vist üle, jõudsin järele kus viga võib olla. Sai sõpradega mitme peale ostetud ka http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t=1869
too auto. Ostetud sai niiöelda ralliautoks, ei taha enda E21-te lõhkuda ega ruunata. Juppe siiski saan sealt kõvastiMõned haruldasemad asjad nagu kroomrõngad plekkvelgedel, originaalantenn, BBS esispoiler, lisaks veel korralik esistange, pragudeta armatuur ja väga hea keskkonsool jne. Suurim üllatus selle auto juures oli, et tööriistasahtlis olid pooled võtmed olemas
Need nüüdseks sujuvalt minu autole ümber tõstetud juba, üritaks ülejäänud kah leida või asendada.
. Ma jäin paar tundi hiljaks, oleks originaali hakanud seda taastama
.
Proovigem autost ikka asja saada, tegemist ju veel ka R6'ga
Ei mitte mingiks põllurallikaks, valesti olete aru saanud. Kere on tal läbi sellepärast otsustasingi et ei tasu teha toda, täna tuli tagumine vedrupüstak "tuppa". lisaks auto igast otsast roostes, välja vahetada tuleks pool autost. Niiet jah ehitamiseks natuke vale auto. Aga teeb temaga sellise eksperimendi et paneb m50b25 mootori vahele. Ja mu plaan pole seda autot ära lõhkuda ja ära ruunata vaid mootorivahetus ära teha ja siis proovida kui hea on.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
ahoi,
mina siis üks nendest inimestest kes raunoga selle 320 ostsime.
esiteks kere seisukord on selline et hoia ja keela. Noh, koos püsib, ja otseseid auke pole, kuid mingi vana on teinud/lasknud teha kunagi seal juba keretöid ja tõenäoliselt seal ka põhjus miks taga vedrupüstak "tuppa" tuli. Eniveis hetkel peal olev 2.0 on täitsa hea, st alumine ots väga tihe kuid karpa vajab timmimist tühikäigu osas ja nagu rauno ütles siis sellega me jamada ei viitsi, lahja ka, ja istutame sinna m50b25 vahele, millelel rauno täna järgi läheb. Loota on et järgmise/ülejärgmise nädala lõpuks asi juba sõidab uue konega. Eks siis teeb ka teema.
Mis puutub veel keresse, siis tuleb sinna natuke vabaaega investeerida, nimelt turvakaar ja "mõned" tugevdused keevitada, et julgeks ka m50-nest viimast võtta.
Mittemingiks taastamiseks selle autopuhul raudselt ei lähe, healjuhul sprey värviga katab välised iluvead ära sest põhi suunad on võimsus (sõidumõnu) ja iseenda turvalisus st. nii palju peab siiski kere tugedama.
PS! kellele meie teguviis ei meeldi see võib vabalt ka klotsi letti visata ja masina lihtsalt ära osta
terv,
Allar
mina siis üks nendest inimestest kes raunoga selle 320 ostsime.
esiteks kere seisukord on selline et hoia ja keela. Noh, koos püsib, ja otseseid auke pole, kuid mingi vana on teinud/lasknud teha kunagi seal juba keretöid ja tõenäoliselt seal ka põhjus miks taga vedrupüstak "tuppa" tuli. Eniveis hetkel peal olev 2.0 on täitsa hea, st alumine ots väga tihe kuid karpa vajab timmimist tühikäigu osas ja nagu rauno ütles siis sellega me jamada ei viitsi, lahja ka, ja istutame sinna m50b25 vahele, millelel rauno täna järgi läheb. Loota on et järgmise/ülejärgmise nädala lõpuks asi juba sõidab uue konega. Eks siis teeb ka teema.
Mis puutub veel keresse, siis tuleb sinna natuke vabaaega investeerida, nimelt turvakaar ja "mõned" tugevdused keevitada, et julgeks ka m50-nest viimast võtta.
Mittemingiks taastamiseks selle autopuhul raudselt ei lähe, healjuhul sprey värviga katab välised iluvead ära sest põhi suunad on võimsus (sõidumõnu) ja iseenda turvalisus st. nii palju peab siiski kere tugedama.
PS! kellele meie teguviis ei meeldi see võib vabalt ka klotsi letti visata ja masina lihtsalt ära osta
terv,
Allar
Audi UrS4q 4.2 40V v8 ehituses....
A6 2.5TDI quattro igakspäevaks
e21 320 m50b25
A6 2.5TDI quattro igakspäevaks
e21 320 m50b25
Ühesõnaga midagi asjalikku sealt ei tule, võtate siis autost viimase. Ma ei saa aru mis mõte üldse sellel "projektil" on kui ei taha korralikult teha. Kõik käib ah pohhui meetodil, peaasi et kummi põletaks. Kas sellise idiootsuse pärast oli vaja korralik komplektne auto ära lõhkuda?Allar kirjutas:ahoi,
mina siis üks nendest inimestest kes raunoga selle 320 ostsime.
esiteks kere seisukord on selline et hoia ja keela. Noh, koos püsib, ja otseseid auke pole, kuid mingi vana on teinud/lasknud teha kunagi seal juba keretöid ja tõenäoliselt seal ka põhjus miks taga vedrupüstak "tuppa" tuli. Eniveis hetkel peal olev 2.0 on täitsa hea, st alumine ots väga tihe kuid karpa vajab timmimist tühikäigu osas ja nagu rauno ütles siis sellega me jamada ei viitsi, lahja ka, ja istutame sinna m50b25 vahele, millelel rauno täna järgi läheb. Loota on et järgmise/ülejärgmise nädala lõpuks asi juba sõidab uue konega. Eks siis teeb ka teema.
Mis puutub veel keresse, siis tuleb sinna natuke vabaaega investeerida, nimelt turvakaar ja "mõned" tugevdused keevitada, et julgeks ka m50-nest viimast võtta.
Mittemingiks taastamiseks selle autopuhul raudselt ei lähe, healjuhul sprey värviga katab välised iluvead ära sest põhi suunad on võimsus (sõidumõnu) ja iseenda turvalisus st. nii palju peab siiski kere tugedama.
PS! kellele meie teguviis ei meeldi see võib vabalt ka klotsi letti visata ja masina lihtsalt ära osta![]()
terv,
Allar
Mis ära ostmisesse puutub, siis tundub et seal ei ole enam midagi osta, auto ära rapitud ju juba.
PS. Tõnis on lihtsalt vanade originaalsete autode austaja ja ei poolda igasugust pornot, ükskord saavad nad ju otsa ka!
Carclassic OÜ
Saan sinust väga hästi aru. Mootori paneb korralikult vahele, võibolla tulevikus läheb mu enda projektiautole. Kummi põletamise eesmärgil oleks see 2,0 väga hästi istunud, tolle jaoks on selle 2,5 panek väga mõtetu, eesmärk veidi ringrada ja jäärada proovida. Komplektne on auto endiselt ja midagi sealt ära ei lõhu, teeb lihtsalt kere veidi tugevamaks. Ja noh kes IRL näinud autot võivad väita küll et seda keret pole mõtet teha, natuke liiga hea et otsekohe kuusakoski saata aga mitte piisavalt hea et taastada. Ega kõiki E21-tesid siis kah päästa ei anna...ning selle auto juppe võimalik mingil määral osta kah niiet kes millestki tähtsast ilma jäi võib selle veel saada.
Loodan mõistvat arusaamist, Rauno
Loodan mõistvat arusaamist, Rauno
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Tõnis sai minust veidi valesti aru....nimelt pildid on vägagi eksitavad konkreetse auto puhul kahjuks. Jah pildipealt on Bling, kuid päriselus sprey otse roostele meetodit kasutatud seal enne meid kõvasti ja väljast näeb üsna laiguline välja + veel igalpool rooste. Ei meie seda pole nüüd küll hooranud, ära seda arva, point on lihtsalt selles, et sellest ei saa autot kuhu võiks matta 150+k,sest nii raunol ja ka minul on mõlemal "õiged" projektid ka, mida koostame ülima hoolikusega ja kuhu läheb paar Eesti keskmist aastapalka. Kerge kere, tagavedu, suur mootori valik + odav ja kuna raunol neid 8tk olnud siis saigi e21 kasuks otsustatud.
Rääkides veel mootori swapist, siis jube julge vend on see kes väidab ,et me hakkame mingit laus pornot tegema, elu on siiski armas ja ei soovi mitte meist keegi et sõites midagi jalutama või lühisesse läheks, selles suhtes kokku ei hoia. Koledamaks seda autot ka EI TEE kui ta praegu on või tõesti on turvakaar ja 2.5 24v auto rüvetamine?
Igaljuhul peace!
Allar
Rääkides veel mootori swapist, siis jube julge vend on see kes väidab ,et me hakkame mingit laus pornot tegema, elu on siiski armas ja ei soovi mitte meist keegi et sõites midagi jalutama või lühisesse läheks, selles suhtes kokku ei hoia. Koledamaks seda autot ka EI TEE kui ta praegu on või tõesti on turvakaar ja 2.5 24v auto rüvetamine?
Igaljuhul peace!
Allar
Audi UrS4q 4.2 40V v8 ehituses....
A6 2.5TDI quattro igakspäevaks
e21 320 m50b25
A6 2.5TDI quattro igakspäevaks
e21 320 m50b25
minu arvamus, kui see kedagi huvitab, on et "põlluralliks" ei sobi ükski hai
hai ei ole see auto mida lõhkuda, neid ju niigi vähe
nagu aru sain siis konkreetsel autol on kere suht läbi, kuid siiski taastamis kõlbulik. parem juba taasta kere korralikult ja tee siis ralli autoks, sest kui nüüd võimasa mootori vahele paned ja ringrada kimama tahad hakata, siis kere on selleks liiga pehme. punk nr 1 selleks et ringrada sõita on "jäik kere". kui sul juba püstakud tuppa tulevad ja kere korralikuks taastamiseks liiga mäda, siis ei saa sellest autost mingit rally masinat.
minu soovitus, juhul kui tõesti head ja kiiret autot teha soovite on, et taasta kere korralikult, ära ilu asjadele ja mugavusele väga suurt rõhku pane. välimus, salong, jne ei oma mingit tähtsust. samas kere peab jäikuselt väga korralik olema, samuti sillad, vedrustus, pidurid, ülekanne, kast, mootor. muu ei oma suurt rõhku ja oleks lihtsalt liigseks raskuseks.
kui tahad kõike korralikult teha, siis nõuab see väga suurt tegemist ja suuri summasid. vastasel juhul kui nn. poolpiduselt teed, ehk siis lihtsalt võimas mootor vahel, võib asi paremal juhul lõppeda mingi detaili purunemisega või halvemal juhul ohvritega õnnetusega.
ise ju mainisid et mitme peale ostsite rallimiseks, asi see kamba peale siis üks korralik auto valmis ehitada pole
nagu aru sain siis konkreetsel autol on kere suht läbi, kuid siiski taastamis kõlbulik. parem juba taasta kere korralikult ja tee siis ralli autoks, sest kui nüüd võimasa mootori vahele paned ja ringrada kimama tahad hakata, siis kere on selleks liiga pehme. punk nr 1 selleks et ringrada sõita on "jäik kere". kui sul juba püstakud tuppa tulevad ja kere korralikuks taastamiseks liiga mäda, siis ei saa sellest autost mingit rally masinat.
minu soovitus, juhul kui tõesti head ja kiiret autot teha soovite on, et taasta kere korralikult, ära ilu asjadele ja mugavusele väga suurt rõhku pane. välimus, salong, jne ei oma mingit tähtsust. samas kere peab jäikuselt väga korralik olema, samuti sillad, vedrustus, pidurid, ülekanne, kast, mootor. muu ei oma suurt rõhku ja oleks lihtsalt liigseks raskuseks.
kui tahad kõike korralikult teha, siis nõuab see väga suurt tegemist ja suuri summasid. vastasel juhul kui nn. poolpiduselt teed, ehk siis lihtsalt võimas mootor vahel, võib asi paremal juhul lõppeda mingi detaili purunemisega või halvemal juhul ohvritega õnnetusega.
ise ju mainisid et mitme peale ostsite rallimiseks, asi see kamba peale siis üks korralik auto valmis ehitada pole
Kere on tal läbi aga taastamisel pole lihtsalt mõtet, liiga palju tuleks välja vahetada ja ära teha, korralikult tehes ei jää originaalist eriti midagi järgi. Kere on siiski piisavalt hea et sõita...seda siis kui mõned kohad ära keevitada. Koos mootori panekuga tulevad ka strutbarid, tugevdused ja tõenäoliselt ka siis turvakaar vms. Siin te pakute et too kere ära müüa taastamiseks ja siis mõni teine vaadata...piltidelt tundub võibolla tõesti see hea ja ilus aga IRL nähes seda kere, ei usu, et taastajat enam leiaks. Ning endiselt...põllurallit pole selle autoga sõitnud ja RAUDSELT ei sõida kah sest see lõhub auto lihtsalt kähku ära ja mingit lõbu sellest kah ei saa. Lõhkuda pole kah autot plaanis, tahaks sellega järgmisel hooajal kah sõita mitte peale mootori panekut järgmise nädalaga kohe ribadeks sõita.
Peace, Rauno
Peace, Rauno
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Loodan et mind nende alla ei liigita kellel vanast haininast suva on ja kes neid ei hoia. Uuri mu teiste autode teemasid kui ei usu. Üleüldiselt KÕIKI autosid nüüd kah päästa ei anna, pole lihtsalt mõtetki. Minuarust on parem variant kui need autod, mida ei tasu taastada kah hai huvilise kätte satuvad ja vähemalt ülejäänud jupid kasutust leiavad, mitte et terve auto vanametalliks ja muud osad äraviskamisele. Muide selle 315-e mis sa mainisid päästsin ära põlema panekust just sellepärast et ei tahtnud et korralik hai sellise lõpu endale leiabtõnis kirjutas: Mõtlesin siiani et siin on tulihingelised haifännid koos, kes oskavad austada vana ja väärtuslikku autot, tundub et eksisin uksega.
Teema pealkiri on E21 ehitus, ehk siis teemasse kirjutades mootor on olemas ja täna proovib mootorit kastiga esimene kord vahele, siis teab mis täpselt veel tegemist vajab. Suure tõenäosusega valmistab suure probleemi pidurivõimendi.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
enrico6655 müüs teda, enne veel teda omanud prii7, ziil jne jne. ostsin ta ära ja müüsin juba edasi ära. uus omanik müüs tolle auto veel edasikustas kirjutas:Kas jutt käib su 315 2,3st?raunz kirjutas:Muide selle 315-e mis sa mainisid päästsin ära põlema panekust just sellepärast et ei tahtnud et korralik hai sellise lõpu endale leiab
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008