Ma olen sellist asja tulutult otsinud juba pea aasta. Otsingud pole küll eriti aktiivsed olnud aga sai seda ka Sinu garaazhistki otsitud. Ise olen jõudnud järeldusele, et kerekinnitus tuleb uus ehitadaCardo kirjutas:Talveks tahaks külge monteerida pisut suurema reduktori kui leiaks vaid sellele keskel asuva kõrvaga kaane
Erinevad diffrid
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kui tegemist on detailiga, mille varuosakood on 33 11 1 210 668, siis selle hind esindusest peaks olema 900 krooni kanti. Ma enne laoks selle summa letti, kui hakkaks midagi ümber ehitama.Ruut kirjutas:Ma olen sellist asja tulutult otsinud juba pea aasta. Otsingud pole küll eriti aktiivsed olnud aga sai seda ka Sinu garaazhistki otsitud. Ise olen jõudnud järeldusele, et kerekinnitus tuleb uus ehitadaCardo kirjutas:Talveks tahaks külge monteerida pisut suurema reduktori kui leiaks vaid sellele keskel asuva kõrvaga kaane
Hinna osas muidugi 100% kindel pole, aga bmwfans.info andmetel võiks sellist suurusjärku eeldada.

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Arutlesin unepealt olukorda ja jõudsin lihtsaima lahendini. Nimelt on võimalik kinnitus kereküljes ümber teha vaid juhul kui tagasilla puksid asendada täisjäikade vastu ja vaid siis saab reduktori kõrvale uue kinnituse mis on ka täisjäik, muidu lihtsalt ei suuda seda kinnitust teha piisavalt vedelat, kuna originaalis peab ju tagasild pisut liikuda saama. Isegi Powerfleks puksidega võib keeruliseks minna.
e28
Nuga pakkus seda kaant, mis mul juba küljes on ja Ruut, äkki on lootust ?
Sina tead e24 asju paremini !!
Häkkisin siis täna realoem-is koode ja jõudsin järelduseni:
1.E28 520 83a reduktori tagumine padi on koodiga ( 09/1983a 33171126951 ) mis peaks asetsema keskel
2. e28 M535i reduktori korpus on koodiga (85a 33111210410) millel peaks kaane kõrv olema servas padja kood : 33171129786
3. Sisestades M535i reduktori korpuse kood otsingusse annab tulemuse
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
mind huvitas e24 kere
4. Kui vaadata e24 reduktorit esineb sellel 520-i ülemine padi, ehk padi mis asetseb keskel.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05
5. Seega vaja e24 suure reduktori kaant ??
Kas mul on õigus või eksin ?
Sina tead e24 asju paremini !!
Häkkisin siis täna realoem-is koode ja jõudsin järelduseni:
1.E28 520 83a reduktori tagumine padi on koodiga ( 09/1983a 33171126951 ) mis peaks asetsema keskel
2. e28 M535i reduktori korpus on koodiga (85a 33111210410) millel peaks kaane kõrv olema servas padja kood : 33171129786
3. Sisestades M535i reduktori korpuse kood otsingusse annab tulemuse
http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
mind huvitas e24 kere
4. Kui vaadata e24 reduktorit esineb sellel 520-i ülemine padi, ehk padi mis asetseb keskel.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05
5. Seega vaja e24 suure reduktori kaant ??
Kas mul on õigus või eksin ?
e28
Minu 635csiA all on selline: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05
BMW 325i E30 2,7 Turbo Stroker
Ja see asetseb mitte keskel, vaid juhipoolses ehk vasemas servas ?Silwer kirjutas:Minu 635csiA all on selline: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=05
e28
Mul on tunne, et punktis 2 on su eeldustes viga. Pakun, et 410 lõpuga korpus on siiski keskmise suurusega. Realoem näitab, et seda on paigaldatud e24 kuni 12/83 ja edasi ainult austraalia versioonidele.Cardo kirjutas:2. e28 M535i reduktori korpus on koodiga (85a 33111210410) millel peaks kaane kõrv olema servas padja kood : 33171129786
5. Seega vaja e24 suure reduktori kaant ??
Kas mul on õigus või eksin ?
CSi, ti, i, RT, TC1, D
See diffri teema on tiba segaseks läinud, Ruut küsis kunagi minu käest seitsmese diffri kohta ka. Otsisin mõned erinevad diffrid välja ja tegin näitlikud pildid, ehk on kellelgi abi.
e28 M535 85a. LSD

e28 535 86a. LSD

e23 728 81a.

Taneli kätte jäi e23 735 suur LSD differ, äkki viskab selle pildi ka siia võrdluseks.
e28 M535 85a. LSD

e28 535 86a. LSD

e23 728 81a.

Taneli kätte jäi e23 735 suur LSD differ, äkki viskab selle pildi ka siia võrdluseks.
Carclassic OÜ
Realoem näitab viimase aasta M535i-le sellist asja
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111207770 ENDED
FOR VEHICLES WITH
NATIONAL VERSION AUATRALIA
L810A=YES
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111210410 $446.40 Cat=Yes
Seda viimast on saada ja esimest ei toodeta. Kas esimene on siis väga suur korpus ja viimane on keskmise suurusega ?
Ilmne vahe on keskmisel ja väga suurel see, et keskmisel on 2 õlikorki kaanes ja väga suurel 1 kork kaanes ja teine korpuses. Kui 410 lõpuga korpuses puudub korgiava on ta keskmise suurusega.
Kahju, et korpusel ei ole kusagil numbrit
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111207770 ENDED
FOR VEHICLES WITH
NATIONAL VERSION AUATRALIA
L810A=YES
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111210410 $446.40 Cat=Yes
Seda viimast on saada ja esimest ei toodeta. Kas esimene on siis väga suur korpus ja viimane on keskmise suurusega ?
Ilmne vahe on keskmisel ja väga suurel see, et keskmisel on 2 õlikorki kaanes ja väga suurel 1 kork kaanes ja teine korpuses. Kui 410 lõpuga korpuses puudub korgiava on ta keskmise suurusega.
Kahju, et korpusel ei ole kusagil numbrit

e28
Minuteada on samuti - keskel asetseva kinnituskõrvaga differ on nn keskmise suurusega (e30 suur differ). Uuemal ühel küljel asetseva kinnitusega diffril on juba kaane poldiaugud teise asetusega, sinna vana kaan (ega ka E30 oma) ei tohiks sobida.Mul on tunne, et punktis 2 on su eeldustes viga. Pakun, et 410 lõpuga korpus on siiski keskmise suurusega. Realoem näitab, et seda on paigaldatud e24 kuni 12/83 ja edasi ainult austraalia versioonidele.
Kui selle tagumise kaanega kiiret pole siis mul üks selline kergelt undav differ kuskil vedeleb, millalgi järgmise kuu keskel kui Tallinna poole satun võin üles otsida, paari sajalise eest ehk loovutaks.
Viimati muutis Arvo, 20 Nov 2007 09:43, muudetud 1 kord kokku.
E10 2002
Kõik õige aga nagu realoem ütleb, siis ainult auatraaliaCardo kirjutas:Realoem näitab viimase aasta M535i-le sellist asja
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111207770 ENDED
FOR VEHICLES WITH
NATIONAL VERSION AUATRALIA
L810A=YES
01 TRANSMISSION HOUSING 1 33111210410 $446.40 Cat=Yes
Seda viimast on saada ja esimest ei toodeta. Kas esimene on siis väga suur korpus ja viimane on keskmise suurusega ?
Ilmne vahe on keskmisel ja väga suurel see, et keskmisel on 2 õlikorki kaanes ja väga suurel 1 kork kaanes ja teine korpuses. Kui 410 lõpuga korpuses puudub korgiava on ta keskmise suurusega.
Kahju, et korpusel ei ole kusagil numbrit

Ma ei saanud pihta su eelnevale jutule kerekinnituse ümbertegemise kohta. Miks ei peaks olema võimalik istutada sinna samasugune kinnitus nagu 84 ja edasi masinatel? Kas kerekonstruktsioon on silla kohal erinev? Tagasild iseenesest peaks ju sama olema.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Lühidalt on see difrivärk selline
On olemas kolm eri suurusega difrimehhanismi
Baby Bear ehk väike
Mamma Bear ehk keskmine
Pappa Bear ehk suur
Väike on all 4-silindrilistel mudelitel välja arvatud M3
Suur on all V12 ja V8 mudelitel ja mõnel R6 mudelil (535, 635, 530).
Keskmine on kõikidel muudel.
Sõltuvalt aastast, mudelist jne istuvad need lisaks erinevate kinnitustega korpuste sees. Suurus iseenesest ei määra LSD olemasolu, kuigi mida suurem, seda tihedamalt LSD-d kohtab.
Liiga suure difri panekut ei peeta mõttekaks, sest nad lähevad suurusega kiirelt raskemaks ja suuremal difril on suurem ülekandekadu. Ehk siis suurem pane siis, kui olemasolev mootori jõule alla jääma kipub.
On olemas kolm eri suurusega difrimehhanismi
Baby Bear ehk väike
Mamma Bear ehk keskmine
Pappa Bear ehk suur
Väike on all 4-silindrilistel mudelitel välja arvatud M3
Suur on all V12 ja V8 mudelitel ja mõnel R6 mudelil (535, 635, 530).
Keskmine on kõikidel muudel.
Sõltuvalt aastast, mudelist jne istuvad need lisaks erinevate kinnitustega korpuste sees. Suurus iseenesest ei määra LSD olemasolu, kuigi mida suurem, seda tihedamalt LSD-d kohtab.
Liiga suure difri panekut ei peeta mõttekaks, sest nad lähevad suurusega kiirelt raskemaks ja suuremal difril on suurem ülekandekadu. Ehk siis suurem pane siis, kui olemasolev mootori jõule alla jääma kipub.
tean natuke bmw mootoritest