vahel üks silinder nagu detoneeriks,ei olene kas ilm on soe,külm,niiske vahel teeb sooja mootoriga ka veel nii.milles viga võiks olla?peal uued küünlad Bp5eS(õiged 528-le 135kw?)jagajakaas vahetatud.
skap kirjutas:vahel üks silinder nagu detoneeriks,ei olene kas ilm on soe,külm,niiske vahel teeb sooja mootoriga ka veel nii.milles viga võiks olla?peal uued küünlad Bp5eS(õiged 528-le 135kw?)jagajakaas vahetatud.
Mis mõttes detoneerib? Mootor töötab kohati ebaühtlaselt? Jätab kergelt nagu vahele? Sõiduajal ka jõnksutab?
skap kirjutas:nii ta teeb kah jah ja sama masin on ka
aga vahepeal käib üks silinder nagu diisli oma!
Mõõda surved ära! Ja uued küünlajuhtmed, äkki mõni ei lase enam korralikult voolu läbi ja nn. "peksab" üle.
Edit: Natuke seal klõbises jah midagi, aga detonatsioon see küll minumeelest pole. Mäletan, et külmalt oli selgelt kuulda aga töösoojalt nagu kadus ära. See klõbin oli juba siis, kui mina selle auto ostsin, ise sõitsin kokku umbes 9000km.
Aga jah, mõõda surved ära ja kui mõnes silindris surve kahtlaselt madal, siis plokikaas maha...
sass85 kirjutas:ei ole vast teemasse aga mul ilmnes doonor autoga selline imelik asi,et kui kiirendasid ja pöörded sinna 5000 kanti sattusid siis oli hetkeks vaikus ja käis ilge jumakas sumpsist nagu oleks püssist lastud.
nii surved mõõdetud,õnneks ok.võtsin strobo ka siis juba kaasa ja vaatasin süüdet,esimesehooga ei olnud nagu märki nähagi olinii varajane,panin paika,kohe teine asi.täica toimiv eksemplar
ise olen rahul.tänud igaljuhul nõuannete eest!
skap kirjutas:nii surved mõõdetud,õnneks ok.võtsin strobo ka siis juba kaasa ja vaatasin süüdet,esimesehooga ei olnud nagu märki nähagi olinii varajane,panin paika,kohe teine asi.täica toimiv eksemplar
ise olen rahul.tänud igaljuhul nõuannete eest!
Võimalikult varajaseks panin ma süüte kunagi sellepärast, et siis oli madalamate pööretega rohkem jõudu ja minekut. Ennem oli minek kuni pööreteni 3000 kuidagi uimane.
Aga tore, kui surved korras. Hoia siis seda autot ka korralikult