M10 karburaatorid
Pildi võin teha aga ma ei garanteeri, et kõik voolikud on õieti ühendatud. Lähen näitan lähiajal tlna kõige suuremale "karpagurule" herr Naaberile asja ette ja loodan, et ta võtab seisukoha, mis suunas edasi liikuda. Variandid hetkel Solexi 2xPHH40, DBP või siis Pierburgi 2B4. Lõpplahendus jääb kindlasti PHH aga auto omanik tahab enne liikuma saada, kui ma jupid kokku saan.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Sai siis ikka see vana Solex käima pandud. Võrreldes esialgsega on mootori töö nagu öö ja päev. Karpat kruttis Raimond Naaber. Julgen soojalt soovitada. Kel toitesüsteemiga probleemid (tundub, et teeb ka pritset jms.), siis tema poole pöörduda. Töökoda on tal Tipi garaazhides.
Viimati muutis Ruut, 14 Juul 2009 13:10, muudetud 1 kord kokku.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Telefoni numbrit ei oska öelda. Kui netis kaevad, kindlasti kusagilt leiad. Mina olen lihtsalt läbi käinud ja silmast silma jutud ära rääkinud. Töökoda asub tal TTÜ Akadeemia tee ühikate taga garaazhides. tõkkepuu taga paremat kätt esimesed kaks boksi. Kui numbrit ei leia ja selgitus oli segane (seda loomulikult) siis võin kaardi peale punkti panna
CSi, ti, i, RT, TC1, D