Argo BMW e12

Foorumiliikmete autod.
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Üks töine nädalavahetus jälle seljataga, nüüd siis salong ka värvitud.
Pilt


Järgmisena läheb töösse pagasnik, nädala keskel teen värviproovid ära ja seejärel otsustan, mis värvi see auto lõpuks ikkagi olema saab:) Vahepeal tekkis ka mõte, et päris mustana näeks see auto väga sünge välja aga see pigem selline uitmõte. Hetkel on päevakorras tumedam hall või sinine, millega värviti sama ajastu alpina b7eid.
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Sai ükspäev tööl sahtlipõhjast välja koogitud eelmise sajandi värvikataloogid, tolm neilt maha pühitud ja otsitud välja bmw pihta käiv osa. Värviproovid said tehtud ja otsus langes delphingrau metallicu kasuks. Valida oli lisaks veel mõne rohelise ja ühe sinaka tooni vahel. Otsust mõjutas ka tõsiasi, et paljusid värve, mida toodeti enne kaheksakümnendate esimest poolt pole võimalik vesivärvina saada.Ise olen otsusega rahul, pagasnik ja mootoriruum näevad nüüd välja sellised.

Pilt
Pilt

Kere poolel tuleb nüüd mõneks ajaks paus sisse, järgmisena lähevad töösse sillad. Kõigepealt viin asjad liivapritsi ja siis katsun neile uued pulgad külge kruvida. Kui rattad saan all siis hakkan jälle kere kallal tööd tegema.
raunz
Klubiliige
Postitusi: 2270
Liitunud: 08 Veebr 2006 16:43
Asukoht: Saku

Postitus Postitas raunz »

http://www.autopower.se/modellguiden/fa ... ingrau.jpg

Selline peaks siis lõpptulemus olema?
Muidu päris huvitav valik, sobib E12-le küll :)
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Jaan
Postitusi: 1280
Liitunud: 02 Veebr 2005 17:51

Postitus Postitas Jaan »

raunz kirjutas:http://www.autopower.se/modellguiden/fa ... ingrau.jpg

Selline peaks siis lõpptulemus olema?
Muidu päris huvitav valik, sobib E12-le küll :)
Olen sama meelt, ilus toon, sobib kindlasti.
23. August 1939, der Tag der unser Leben veränderte.
ReY
Postitusi: 73
Liitunud: 06 Veebr 2005 13:23
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ReY »

Nuga e12 m535 oli ka delphingrau metallic ... mu meelest
Kasutaja avatar
nuga
Klubiliige
Postitusi: 3090
Liitunud: 01 Sept 2004 13:42
Asukoht: Tartu - Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas nuga »

ReY kirjutas:Nuga e12 m535 oli ka delphingrau metallic ... mu meelest
Close, aga minu e12 oli siiski graphit-metallic. See on mõne tooni võrra tumedam :)
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Mõned nädalad usinalt toimetades jällegi möödunud. Vahepeal, nagu lubatud, leidsid sillajupid tee liivapritsi ja said selga värske musta värvi. Peale seda pookisin külge kõik uued puksid ja laagrid. Tänaseks toetab peps ilusti omadele ratastele. Vaja vaid kannatlikult ootata kuni esimesed amordid saabuvad. Sellega läheb veel mõni nädalake kuna pidi tehase tellimus olema ja võtab sutsu rohkem aega kui tavaliselt. Hetkel näpud koledasti sügelevad küll, tahaks hirmsasti neid ilusaid pulkasid külge laduda, mis riiulile kogunenud on. Pealegi on see komplekteerimine oluliselt lõbusam töö kui plekitöö või maalerdamine:lol: Mõni nädalake veel toimetada ja siis vurab bmw kere oma kohalt otseteed värvikambrisse. Nimelt kõige selle sildade kallal majandamise vahepeal aitas hea abiline kere krundi alla saada:) Siin sellest ka väike fotosüüdistus.
Pilt

Kui kere värvitud siis annan valu ustele, esimestele tiibadele ja kapotile - ehk saab need ka jaanipäevaks värvi alla.
Kõige selle vahepeale tuleb varjusurmast ülesse äratada ka auto süda, mis hetkel näeb välja selline.
Pilt
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1019
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Kuna mu uudishimu on nii suur ja ma nii vägatahaks teada mis edais saanud on siis ma küsin siin :) . äkki Argo unustas teemat täiendada :P .
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Toivoku kirjutas:Kuna mu uudishimu on nii suur ja ma nii vägatahaks teada mis edais saanud on siis ma küsin siin :) . äkki Argo unustas teemat täiendada :P .

Töö käib endiselt tasa ja targu! Kuna vahepeal sündis siia ilma üks tulevane hainina sõber ja ta vajab alguses palju hoolt ja tähelepanu siis jäi bmw sutsuks tahaplaanile. Kere sai muidu juba aprillis värvi alla - luugid, uksed ja esiots saavad värvitud vast talvel.
Hetkel sisustan oma aega kondi ahju sobitamise ja pidurite renoveerimise tähe all. Eks katsun ka mõned fotosüüdistused teha nädalalõpus.
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1019
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

Palju õnne siis põnni puhul :) .
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Natuke pilte edusammudest.
Pilt
Pilt
Pilt

Nii ta vaikselt edeneb. Vahepeal olen piduri- ja kütusetorud paigaldanud. Osa juhtmestikust omale kohale pannud ja tulemüüri müraisolatsiooni ka paika sättinud. Salongi soojenduse ahju korrastanud ja konditsioneeri paigaldamiseks vajalikud avad/kinnitused meisterdanud.
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1019
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

See auto sai parima omaniku võimalikest :)
Kasutaja avatar
bimmer850
Postitusi: 72
Liitunud: 04 Jaan 2006 18:45

Postitus Postitas bimmer850 »

Ilus pill tuleb siit, mis salong muide saab olema?
BMW E28 524TD 1987
BMW E34 524TD 1990
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Jupp aega möödas viimasest postitusest, nüüd siis vahepeal toimunust. Detsembris sai käsile võetud uksed. 3st komplektist ustest sain kokku neli taastamis kõlbuliku. Võtsin kõikidel ustel katteplekid maha - remontisin ära raamid ja pealmised plekid. Hetkel siis uksed valmis.
Pilt
Pilt

Samal ajal sai käsile võetud ka mootori remont. Kuna kaane töid ise ei teosta siis saigi alustuseks see maha roogitud ja puhtaks küüritud. Kaanel vahetati juhtpuksid, sooveldati klapi pesad ja lihviti. Seisukord kiideti väga heaks - arvestades mootori vanust. Samal ajal nokisin mootoriploki puhtaks, puhastasin ja vuntsisin ära. Kolvid, rõngad ja sõrmed olid kõik korras. Sisse sai pandud ka uued orginaal mõõdus saaled. Mootor hetkel veel pukis aga tuleval nädalal saab ta omale kohale tõstetud. Pilti ka.
Pilt
Pilt
Pilt

Korda olen teinud ka difri, veovõllid ja käigukasti. Difril ja käigukastil sai vahetatud tihendid ja ka mõningaid väiksemaid vidinaid. Kumbki ei vajanud suuremat remonti ja on heas korras. Küll aga kahjuks selgus, et differ on tavaline lahtine. Doonorautot ostmas käies lootsin ma midagi muud kuna difril oli küljes ka lisapaak õli jahutuseks. Eks tuleb tulevikus selle lsd teemaga tegelema hakkata - kui kellelgi on miskit ideed selles osas siis andku aga märku. Hetkel läheb alla sellisel kujul.
Pilt

Nüüd pole muud kui tuleb auto garaazi nurgast välja lükata ja värskeid juppe külge kruttima hakkata 8)
Kasutaja avatar
meelis k
Postitusi: 1062
Liitunud: 15 Jaan 2007 11:59
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas meelis k »

Ei olegi sellist lisapaagiga diffrit näinud. Kas need olid tehasest e12 küljes?
e28 528iA '84
karu
Postitusi: 1057
Liitunud: 03 Okt 2005 22:31

Postitus Postitas karu »

alpinatel minuteada olid sellised?
745, R-23, R-12
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

See paagi teema tekitas minuski algul elevust - oli ikkagi lootus saada lsd differ aga näe võta näpust. Igatahes on see paagiga differ nüüd auto all ja ootab, et keegi veovõllid ka külge krutiks.
Pilt

Värvitud uksed said ka auto külge pandud - reguleerimine saab toimuma alles peale esitiibade paigaldamist. Seniks on nad omal kohal rohkem augu täiteks. Esitiivad, kapott ja põll saavad ka vast kuu lõpuks värvi alla. Selleks ajaks saan mina ehk suuremad tööd kapoti all tehtud. Uksed siis auto küljes sellised.
Pilt

Viimane nädal on möödunud igasugu voolikute ja torude asukohtade meenutamisega. Pealegi pole pooli neid vidinaid selle auto küljes varem olnud. Konditsioneeri ja automaatkasti torude/voolikutega polnudki väga häda - leidsid oma koha üsna muretult. Konditsioneeri radika ja mootori õli jahutus radika paigaldus oli aga paras pähkel. Ei tahtnud teised kuidagi sinna esipaneeli ja esipõlle vahele ära mahtuda. Tubli päeva töö ja külge nad said. Üks õli jahutusradika toru tuleb veel natuke ümber painutada ja siis võib kõik voolikud hüdraulika meeste juurde uuendamisele saata. Ei hakka riskima vanade voolikute tagasi panekuga.
Pilt

Kõige tähtsam jäi kõige viimaseks - mootor on ka omal kohal koos käigukastiga 8)
Pilt
Kasutaja avatar
Cardo
Postitusi: 1667
Liitunud: 17 Jaan 2007 09:05
Asukoht: Jüri , M:5158627

Postitus Postitas Cardo »

Kas see pirakas asi on viimasel pildil kütusemahuti või saab seal salaviina hoida piiriületamisel :D
e28
Argo
Postitusi: 69
Liitunud: 09 Veebr 2006 21:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Argo »

Cardo kirjutas:Kas see pirakas asi on viimasel pildil kütusemahuti või saab seal salaviina hoida piiriületamisel :D
hmm - millist pirakat asja sa seal pildid silmas pead :lol:
Kasutaja avatar
Toivoku
Postitusi: 1019
Liitunud: 03 Veebr 2005 09:37
Asukoht: Saku
Kontakt:

Postitus Postitas Toivoku »

jälle kiusan :D . Mis toimub? :P
Autoremont. e34 524td, e32 750il, e21 315, e12 520, e30 325i, Audi Allroad, e39 528i , e39 530d
Vasta