Huvitav tähelepanek enda auto puhul - salongi tulev õhk muutub vahepeal täiesti kuumast külmaks ilma, et miskit nuppu/lülitit vahepeal liigutada.
Kas temp. ketas toimib elektriliselt ja võib kusagil sellega mingi viga olla? Õhk süsteemis ei saa ju olla kuna siis peaks suht külm olema pidevalt või lihtsalt leige?
Auto M535i
raudpats666 kirjutas:äkki termostaat jamab?
max PILTTTEEEE:) kõva pill juuu
Termostaat ei tohiks ka probleemi põhjsutaja olla, sest mootori temperatuur on pidevalt sama! Ja ei tohiks termostaadi puhul ka nii suures ulatuses kõikuda.
Ise kahtlustan seda temperatuuri reguleerimise nuppu ja sellepärast tahakski teada, et kas asi reguleerib mingit kraani või klappi elektrooniliselt või kuidas ja kus asub?
margus kirjutas:Ise kahtlustan seda temperatuuri reguleerimise nuppu ja sellepärast tahakski teada, et kas asi reguleerib mingit kraani või klappi elektrooniliselt või kuidas ja kus asub?
Ma kahtlustaksin klappi ennast. IIRC on see klapp elektriliselt, mitte mehaaniliselt juhitav ning kasutama sisendina lisaks nupu asendile ka salongi temeratuuri andurilt infot. On nagu meeles, et siin foorumis on sellest klapist juttu olnud. Otsingut kasutades ehk leiad midagi.
Kui detailide pilte (ja asukohta) tahad vaadata, siis realoem.com või bmwfans.info abiks
Mul oli sama probleem, et temp. kõikus. Soojaks läks läks ainult madalatel pööretel või külavahel sõites, maanteel kadus kohe soe ära ja miinuskraadidega ei tulnud üldse sooja. Viga oligi selles elektrilises klapis ja see mul siiani vahetamata. Praegu on klapp vahelt ära võetud ja torud lihtsalt kokku pandud, kütab täie rauaga.
alando kirjutas:Mul oli sama probleem, et temp. kõikus. Soojaks läks läks ainult madalatel pööretel või külavahel sõites, maanteel kadus kohe soe ära ja miinuskraadidega ei tulnud üldse sooja. Viga oligi selles elektrilises klapis ja see mul siiani vahetamata. Praegu on klapp vahelt ära võetud ja torud lihtsalt kokku pandud, kütab täie rauaga.
See elektriline klapp jääb mootor kõrgetel pööretel lihtsalt tugevast jahutusvedeliku vastuvoolust ühte asendisse kinni (paraku kinnisesse asendisse) ja seetõttu ka salong kiiremini sõites külmaks läheb. Üritasin seda ise surkida, vahetasin tihendi klapi sees, aga asi ei paranenud. Uus klapp päästab.