käigukangi nupp,lisadest on asjal juures,El. peeglid,roolivõim,katuseluuk,
spoilad(ees ja taga)







Pilte juurde ikka ja alati .....nuga kirjutas:Kui asjaosalistel incul ja sysil midagi selle vastu pole, siis ma tõstaks mõned sysi tehtud pildid ümber inc13 323i kataloogi?
Aga inc13, räägi oma plaanidest selle masinaga seoses. Olen kuulnud, et sul on m30m34 paigaldamise plaan?
No kui M30 aisade vahele läheb siis kisub ikka sinna B6 poole (M30B28), C1 ju mikromootorigainc13 kirjutas:nuga kirjutas: Sellised kurjad plaanid ongi
Täpsemalt C1 replica
kõige suurem probleem saab olema tagaistme leidmisega
Kas mõni selline masin on ka eestis valmis ehitatud või on need kontaktid piiritagant? 2,8 mootoriga masinaid on ikka mõni silma/kõrva jäänud aga suurema mootoriga mitte...Arvo kirjutas:Vaikselt olen netist otsinud, paari E21 3,5 omanikuga olen kontakti võtnud ja kai mingil määral teadmisi saanud...
Njah ,niipalju vahepeal tegin,et ostin tehnika doonori,...Arvo kirjutas: Aga kas oled mootori paigaldamise suunas midagi ette ka võtnud,
Räägi täpsemalt, põhi tuleb kah siis seitsmeselt? Hull töö saab ta igatahes olemainc13 kirjutas:Jah,tehniliselt küll e21 plekid ümber m70-ne
Ei tea,et oleks tehtud...... kõige karmimad on siiani olnud m tehnikal põhinevad(r6) ja 745 tehnikaga.nuga kirjutas:Räägi täpsemalt, põhi tuleb kah siis seitsmeselt? Hull töö saab ta igatahes olemainc13 kirjutas:Jah,tehniliselt küll e21 plekid ümber m70-neOn seda üldse enne tehtud?
Samas kui juba nii põhjalikuks ümberehituseks läheb, siis tasuks ehk mõni kobedam 316 vaadata ja tolle kere lõikuma hakata. Jääks üks 323i alles![]()
On võimalik vaadata teise samasuguse pealt need numbrid kui tarvisJaan kirjutas:inc13, mul oleks sulle üks teemaväline küsimus, kas see tume viiesajane (535) on sinu oma? Teema on lukus... Huvitaks sellel asuva paisupaagi bmw kood (7 viimast numbrit) - kui on veel võimalik järgi uurida.
ok.