E21 populaarsus,maine 90 algul ja keskel?
E21 populaarsus,maine 90 algul ja keskel?
.
Viimati muutis Sander, 13 Mai 2019 20:05, muudetud 1 kord kokku.
...
Huvitav küsimus aga vastata sellele nagu ei oskagi. 90 alguses alles läksid piirid lahti ja hakati lääne autosid sisse tooma. Kõik (odav) läks kaubaks. Mingit mainet ei olnud jõudnud masinatel veel kujuneda. Rahvaautod olid Datsun ning veidi hiljem Sierra. e21 ei olnud eriti levinud ja tegelikult olid ka sel ajal juba e30 suhteliselt talutavas hinnaklassis.
Enda esimene bmw oli 94 a alguses e21 320 78a väljalase. IIRC maksis 17000 kr. Ega ma muid masinaid ei vaadanudki, kui e21. Oli ikka tõsine edasiminek mosse roolist bemmi istuda. Dünaamika oli super, vastupidavuse üle ei saanud ka väga kurta. Põhiline probleem oli kere mädanemine. Pidasin teist ca poolteist aastat ja vahetasin siis e30 vastu välja.
Enda esimene bmw oli 94 a alguses e21 320 78a väljalase. IIRC maksis 17000 kr. Ega ma muid masinaid ei vaadanudki, kui e21. Oli ikka tõsine edasiminek mosse roolist bemmi istuda. Dünaamika oli super, vastupidavuse üle ei saanud ka väga kurta. Põhiline probleem oli kere mädanemine. Pidasin teist ca poolteist aastat ja vahetasin siis e30 vastu välja.
minu auto on ka ostetud siis 94 aasta...
Isa otsis uut autot, enne oli golfi 1, proovis nii ühte kui teist, ka e21, ning siis hakkas spetsiifiliselt e21 otsima...
Tema puhl oli põhiline et ei oleks karpa mootoriga, seega jäigi sõelale ainult 318i ja 323i... mõlemad olid ka välja vaadatud, kuid kuna 323i oli 79 aasta, ning 318i 82 aasta oma, siis otsustas et 82 aasta oma on lihtsam hiljem vajadusel müüa, ning ostsis selle...
Aga üldiselt rahvas kartis seda autot, ikkagi Bmw ning saunajutud bensukulust ja osade kallidusest olid oma töö teinud...
Sierra oli jah siis rahvaauto juba enamjaolt...
Minu 318i maksis ka tollal mingi 17 või 18k...
Isa otsis uut autot, enne oli golfi 1, proovis nii ühte kui teist, ka e21, ning siis hakkas spetsiifiliselt e21 otsima...
Tema puhl oli põhiline et ei oleks karpa mootoriga, seega jäigi sõelale ainult 318i ja 323i... mõlemad olid ka välja vaadatud, kuid kuna 323i oli 79 aasta, ning 318i 82 aasta oma, siis otsustas et 82 aasta oma on lihtsam hiljem vajadusel müüa, ning ostsis selle...
Aga üldiselt rahvas kartis seda autot, ikkagi Bmw ning saunajutud bensukulust ja osade kallidusest olid oma töö teinud...
Sierra oli jah siis rahvaauto juba enamjaolt...
Minu 318i maksis ka tollal mingi 17 või 18k...
Mul onu tõi ka 90 date alguses saksast kaks e21 te (olid vist mõlemad 323). Natuke sõitis ise ja siis pani müüki, päris kähku läksid mõlemas ära (hinnad kusagil 13-15 tuhande vahel). Niipalju kui mina mäletan hinnati neid autosid väga. Kahjuks ei saanud need autod kuigi kaua meie teedel sõita, mõlemad keerati paar kuud hiljem Märjamaal puusse .
Carclassic OÜ
Minu mäletamist mööda ei suhtutud mitte kuidagi. Seda mudelit pole kunagi väga massiliselt sisse toodud, seega ei midagi ülipositiivset aga samas ka mitte midagi negatiivset. Lihtsalt üks vana ja tagasihoidlik väike auto, juba siis Muuseas huvitav kuidas 1993 aastal peeti rahva seas näiteks 1982 aasta e28 520i-d "mafia-autoks" Kuigi ega seda vist juba siis väga tõsiselt võtta ei saanud, kui natuke mõelda. Oli inimesi kes nii arvasid, see selleks. Datsun, Volkswagen Passat, Saab 900 ja Sierra olid ikka rohkem "tegijad". Kes tahtis midagi enamat ostis kas Volvo, Mercedese või BMW viienda või seitsmenda seeria. Aga e21 järglane e30 on ilmselt väga sügava jälje jätnud meie automaastikule.
Kindlasti leidus inimesi kes e28-l ja e34-l vahet ei teinud. Või täpsemalt ainuke asi millest inimesed mingit matsu jagasid oli märk nina peal, selle järgi pandi asjad paika. Ega praegugi tegelikult asjad palju teistmoodi ei ole
Seda küll, et üheksakümnendate alguses olid uuemad e21 mudelid vaid kümme aastat vanad... aeg lendab Aga mingil põhjusel neile eriti tormi ei joostud. Ei mäleta, et tänavapildis oleks vana kolmene kuidagi silma paistnud. Võib-olla oli tegu sellega, et selle datsuni-uputuse vahelt ei paistnud asjalikud sõiduvahendid välja. Või ei osanud näha
Et veel olustikku sisse elada siis lisan siia mõningaid märksõnu kaheksakümnendate lõpust ja üheksakümnendate algusest - ajast mil e21 oli Tegija suure tähega: Bensujaam oli Traffic Service; Pank oli Union Baltic Bank (kui mõni paar aastat vanem sõber Tehnikaülikoolis majandust õppis ja UBB-s praktikal käis siis olid ikka kadedusest roheline); Söögikoht oli Bistroo (kust sai suure hulga rublade eest vorsti ja Pingviini jäätist); Pood oli Comex (jällegi koht kus palju välismaiseid vidinaid - vorsti, alkoholi, banaane - välismaa raha eest saadaval); Spordiklubi oli Fortius (iga endast lugupidav inimene käis Fortiuses kehakultuuri harrastamas või ennast näitamas); Linnahallis käidi Bowlingut mängimas ja Baar oli Lucky Luke; Klubiparadiis - Ajax korraldas pritsumajas diskosid, vist natuke hiljem tekkis "Piraat"; Populaarseim Bänd oli Kuldne Trio, Röövel Ööbik, Enigma, Dr. Alban, Snap, 2 Unlimited; Telekanal oli Tipp TV; Äriplaan oli suhkruvatt ja vahvlid (neid müüdi vanalinnas Viru tänaval ja tegelikult vist igal pool); Kioske oli palju ja seal oli saadaval suures koguses Stallone ja Scwarzeneggeri pildiga plakateid ning päikseprille; ning lõpetuseks kõik need lõputud sabad: piimasabad, saiasabad, Soome viisa sabad - olid ilusad ajad
Seda küll, et üheksakümnendate alguses olid uuemad e21 mudelid vaid kümme aastat vanad... aeg lendab Aga mingil põhjusel neile eriti tormi ei joostud. Ei mäleta, et tänavapildis oleks vana kolmene kuidagi silma paistnud. Võib-olla oli tegu sellega, et selle datsuni-uputuse vahelt ei paistnud asjalikud sõiduvahendid välja. Või ei osanud näha
Et veel olustikku sisse elada siis lisan siia mõningaid märksõnu kaheksakümnendate lõpust ja üheksakümnendate algusest - ajast mil e21 oli Tegija suure tähega: Bensujaam oli Traffic Service; Pank oli Union Baltic Bank (kui mõni paar aastat vanem sõber Tehnikaülikoolis majandust õppis ja UBB-s praktikal käis siis olid ikka kadedusest roheline); Söögikoht oli Bistroo (kust sai suure hulga rublade eest vorsti ja Pingviini jäätist); Pood oli Comex (jällegi koht kus palju välismaiseid vidinaid - vorsti, alkoholi, banaane - välismaa raha eest saadaval); Spordiklubi oli Fortius (iga endast lugupidav inimene käis Fortiuses kehakultuuri harrastamas või ennast näitamas); Linnahallis käidi Bowlingut mängimas ja Baar oli Lucky Luke; Klubiparadiis - Ajax korraldas pritsumajas diskosid, vist natuke hiljem tekkis "Piraat"; Populaarseim Bänd oli Kuldne Trio, Röövel Ööbik, Enigma, Dr. Alban, Snap, 2 Unlimited; Telekanal oli Tipp TV; Äriplaan oli suhkruvatt ja vahvlid (neid müüdi vanalinnas Viru tänaval ja tegelikult vist igal pool); Kioske oli palju ja seal oli saadaval suures koguses Stallone ja Scwarzeneggeri pildiga plakateid ning päikseprille; ning lõpetuseks kõik need lõputud sabad: piimasabad, saiasabad, Soome viisa sabad - olid ilusad ajad
Seda küll, see kehtib ka teiste asjade puhul
Autodega on aga nii, et see võib olla kuude kaupa müügis ja mitte keegi nagu ei taha. Aga siis tuleb üks inimene ja lihtsalt täiesti lambist ostab selle ära Sa võid ju mõelda, et ah.. "seda müüakse ikka veel ja ma mõtlen". Siis kui sa oled lõpuks välja mõtelnud ja omanikule helistad - vastatakse sulle, et "jah - üleeile oli veel müügis aga eile müüsin ära". Et siis nii. Alati tasub omanikule helistada ja uurida. Kui tõsine ostusoov siis leidub inimesi kes nõus vastu tulema oma autost loobumise tingimustes - kas lepite kokku ajagraafiku tasumisel või antakse hinnas piisavalt järgi või hoitakse sulle mõnda aega seda masinat, et saaksid vastavalt oma ressurssidele ja võimalustele selle ära võtta. Põhiline on see, et sa tead mida sa tahad ning töötad selle eesmärgi nimel.
Autodega on aga nii, et see võib olla kuude kaupa müügis ja mitte keegi nagu ei taha. Aga siis tuleb üks inimene ja lihtsalt täiesti lambist ostab selle ära Sa võid ju mõelda, et ah.. "seda müüakse ikka veel ja ma mõtlen". Siis kui sa oled lõpuks välja mõtelnud ja omanikule helistad - vastatakse sulle, et "jah - üleeile oli veel müügis aga eile müüsin ära". Et siis nii. Alati tasub omanikule helistada ja uurida. Kui tõsine ostusoov siis leidub inimesi kes nõus vastu tulema oma autost loobumise tingimustes - kas lepite kokku ajagraafiku tasumisel või antakse hinnas piisavalt järgi või hoitakse sulle mõnda aega seda masinat, et saaksid vastavalt oma ressurssidele ja võimalustele selle ära võtta. Põhiline on see, et sa tead mida sa tahad ning töötad selle eesmärgi nimel.
kui sa juba priidu oma piilud, võid ju minu omale ka pilgu peale visata. kuigi neid e21 vähe pakutakse näib nõudlus nende järele veel väiksem olema, kui pakkuminesass85 kirjutas:ise piilun siin vaikselt priit peljo 320-i,se kuu ei tule välja kuna e28 neelab jubedalt raha ära.
millegi pärast e21 on täielik defitsiit eesti riigis,talvel myydi yhte
millega sai ka sõidetud(must 315) sõita oli hea aga kõik selle ymber oli jube mäda.