
Sai siis ploki poolt ka mootor ära puhastatud, tuli välja, et 1. silindril on klapid kolviga sõbraks saanud. Väljalaskeklapp oli kenasti kõver.
NB! Üldse pean selle mootoriehituse juures tänama avalikult kahte suuresti abiks olnud foorumikaaslast, kelleks on Ihv ja Trevi. Ihv aitas hädast välja plokikaane ehk siis nukkvõlli, nookurite, jagaja, sirgete klappidega. Trevi vajalike tihenditega (ainult A-osad on saadaval, tellimine oleks 2 nädalat võtnud, Trevi laenas omad ning tellisin talle uued).
Piinlik on muidugi see, et ei mina ega remondimees võrrelnud nukkvõlle päris täpselt - uue tüübi jagajat ei saa kinnitada vana tüübi nukale, mille ma tegelikult Ihvilt sain. Seega on autol peal praegu vanatüübi jagaja. Elab üle.
Loomulikult said klapipesad soveldatud, klapisääretihendid vahetatud.

Vana nukkvõll oli siis selline:
