BMW 320 Baur, Nuga
Otsustasin igatahes kõrvale teise korraliku kaane kokku panna. Hetkel pealolev kaas sai üle-eelmisel suvel kiiruga paigaldatud ja ega tollele mingit remonti teha ei jõudnudki.
Valisin siis riiulist kõige kobedama välja ja tegin sellele põhjaliku pesu. Alles seejärel hakkasin nookureid ja nukkvõlli maha lammutama. Ja mis selgus - nukkvõlli laagrid olid tingituna õlitusprobleemist täiesti läbi... damn Ühesõnaga oleks mul paat, saaks ma kena paadiankru.
Ok, võtsin järgmise ligi. Nukalaagrid paistsid sellel korralikud olevat. Samas visuaalselt nägi kaas päris kole välja - jahutussärk oli võrdlemisi roostene ja keegi osav remondimees oli meeletutes kogustes punast silikooni kasutanud (ka kaane ja tihendi vahel )
Veidi nühkimist ja oligi kaas kohe palju viisakam:
Üritan selle viimase lähiajal survestamisse ja lihvimisse viia, eks siis vaatab edasi. Muidu nukkvõll, nookurid ja klapid olid bauri esimesel (suitsemisefektiga) kaanel 5+, nii et nood saab tolle kaane küljest kohe võtta
Valisin siis riiulist kõige kobedama välja ja tegin sellele põhjaliku pesu. Alles seejärel hakkasin nookureid ja nukkvõlli maha lammutama. Ja mis selgus - nukkvõlli laagrid olid tingituna õlitusprobleemist täiesti läbi... damn Ühesõnaga oleks mul paat, saaks ma kena paadiankru.
Ok, võtsin järgmise ligi. Nukalaagrid paistsid sellel korralikud olevat. Samas visuaalselt nägi kaas päris kole välja - jahutussärk oli võrdlemisi roostene ja keegi osav remondimees oli meeletutes kogustes punast silikooni kasutanud (ka kaane ja tihendi vahel )
Veidi nühkimist ja oligi kaas kohe palju viisakam:
Üritan selle viimase lähiajal survestamisse ja lihvimisse viia, eks siis vaatab edasi. Muidu nukkvõll, nookurid ja klapid olid bauri esimesel (suitsemisefektiga) kaanel 5+, nii et nood saab tolle kaane küljest kohe võtta
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Uus paisupaak käes ja vahetatud Korkidel oligi erinevus - vaatasin, et vana peab survet 1,4 atti, uus peab 1,0 atti.
Mõtlesin, et ei hakkagi hetkel plokikaanega mässama. Puhastasin klapikambrikaane alt ära ja hetkel läheb see niisama peale tagasi. Teen paar järjestikust õlivahetust ja ehk saab mootori seest veidi puhtamaks.
Lisaks sai ära vahetatud juba tükk aega peavalu põhjustanud küünlajuhtmed ja asemele läksid uued bremid Lähipäevil panen uue õli sisse ja proovin ära
Ahjaa, paisupaagi vahetusega seoses lasin veidi jahutusvedelikku välja ja see paistis ilusti puhas olevat. Vana paak oli nii must, et tollega ei saanudki täpselt aru, mis nägu see jahutusvedelik on.
Mõtlesin, et ei hakkagi hetkel plokikaanega mässama. Puhastasin klapikambrikaane alt ära ja hetkel läheb see niisama peale tagasi. Teen paar järjestikust õlivahetust ja ehk saab mootori seest veidi puhtamaks.
Lisaks sai ära vahetatud juba tükk aega peavalu põhjustanud küünlajuhtmed ja asemele läksid uued bremid Lähipäevil panen uue õli sisse ja proovin ära
Ahjaa, paisupaagi vahetusega seoses lasin veidi jahutusvedelikku välja ja see paistis ilusti puhas olevat. Vana paak oli nii must, et tollega ei saanudki täpselt aru, mis nägu see jahutusvedelik on.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Sinna käib lausa 3 paksemat matti alla, üks on ees tulemüüri vastas, teine esiistmete all ja kolmas tagaistmete jalutsis. Neid on väga raske leida... vaata mis nägu mul peas oli, kui ma lõpuks selle tulemüüri vastu käiva mati leidsinRuut kirjutas:Kas põhjamatt läheb otse n.ö. pigimati peale, või käib sinna veel mingi paksem matt alla? Hakkan ka otsast bauri kokku laduma. Jama, kui pole ise lahti võtnud, nüüd pean nuputama ja leiutama.
Pigimati peale käib jah kolmest osast koosnev matt veel peale ja alles siis tuleb vaip. Kõige tagumise osa annaks ise vildist välja lõigata, aga eesmised on mõistlik siiski kohalike e21'e jupimüüjate käest hankida :9Ruut kirjutas:Kas põhjamatt läheb otse n.ö. pigimati peale, või käib sinna veel mingi paksem matt alla? Hakkan ka otsast bauri kokku laduma. Jama, kui pole ise lahti võtnud, nüüd pean nuputama ja leiutama.
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/album547/abo.sized.jpg
EDIT: mul vist kuskil olid isegi need matid. Kui huvi on, võin veidi kaevata.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Uksepolstrid valmis ja paigas, käepidemed veel teha:
Salong ongi pea-aegu koos peale esiistmete. Need peaks eeldatavasti täna õhtuks valmima.
Salong ongi pea-aegu koos peale esiistmete. Need peaks eeldatavasti täna õhtuks valmima.
Viimati muutis nuga, 12 Juun 2008 15:12, muudetud 1 kord kokku.
323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Selles mõttes on küll parem kui uus, et tolleaja e21'd võisid vaid unistada naturaalnahksest sisust
Võib-olla mõni mõtleb, et oleks võinud keskkonsooli kah heleda nahaga üle panna, aga ostsustasin keskkonsooli ikka mustaks jätta ja originaalisarnasele välimusele truuks jääda. Üks asi mida keskkonsooli juures teha võiks, on tehase vakstu asendada soliidsema pärisnahaga. See töö aga jääb teise etappi koos roolinaha värskenduse, uue käigukanginupu ja muu peenlihvimisega
Võib-olla mõni mõtleb, et oleks võinud keskkonsooli kah heleda nahaga üle panna, aga ostsustasin keskkonsooli ikka mustaks jätta ja originaalisarnasele välimusele truuks jääda. Üks asi mida keskkonsooli juures teha võiks, on tehase vakstu asendada soliidsema pärisnahaga. See töö aga jääb teise etappi koos roolinaha värskenduse, uue käigukanginupu ja muu peenlihvimisega
323i, 320 Baur & 750iAL Highline