e21 elektriskeemi?
e21 elektriskeemi?
Vaevlen e21 elektriga. Ega kellelgi pole korralikku skeemi digitaalsel kujul või head linki? Nuga poolt antud .pdf -s on skeem suht väheloetav.
Mäletan nagu oleks siin selline teema kord olnud aga enam ei leia.
Omal on e21 skeemide kohapealt bookmargitud www.bmw320i.com aga see server on maas või töö lõpetanud
Mäletan nagu oleks siin selline teema kord olnud aga enam ei leia.
Omal on e21 skeemide kohapealt bookmargitud www.bmw320i.com aga see server on maas või töö lõpetanud
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Kas vaja terve auto elektrisüsteemi või ainult mootori oma? Kui muidu ei tea kus mis käib võin aidata, mul põhimõtteliselt peas kuidas see auto elekter käib koos kõigega. Mootori elektristikud peas muidugi pole
Muidu mul kah sama pdf fail, otsin äkki leiab midagi veel.

Muidu mul kah sama pdf fail, otsin äkki leiab midagi veel.
BMW E21 323 2,5 M50 1981
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
BMW E21 320 2,5 M20 1980
BMW E88 135i 2008
Hetkel oleks vaja rohkem mootori poolt ja 318 skeeme. Esimesed asjad, mis praegu lahendamist vajavad: Kui aku peale panna, siis hakkab kohe põlema laadimise tuluke armatuuris. Kui süüde sisse keerata, siis laadimise tuli kustub (hakkab põlema õlisurve tuli).
Starter järgi ei võta. Pole kuulda ka mingit relee klõpsu. Variant muidugi, et poole aastase seimisega on tõmberelee kinni kiilunud aga krt varem seisis auto mitu aastat ja käivitus paugust. Samas pinge juhtmeotsale tuleb miskipärast siis, kui süüde sisse keerata, miite käivitusrezhiimis.
Starter järgi ei võta. Pole kuulda ka mingit relee klõpsu. Variant muidugi, et poole aastase seimisega on tõmberelee kinni kiilunud aga krt varem seisis auto mitu aastat ja käivitus paugust. Samas pinge juhtmeotsale tuleb miskipärast siis, kui süüde sisse keerata, miite käivitusrezhiimis.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Sellised sümptomid viitavad hädisele mootori massjuhtmele.Ruut kirjutas:Hetkel oleks vaja rohkem mootori poolt ja 318 skeeme. Esimesed asjad, mis praegu lahendamist vajavad: Kui aku peale panna, siis hakkab kohe põlema laadimise tuluke armatuuris. Kui süüde sisse keerata, siis laadimise tuli kustub (hakkab põlema õlisurve tuli).
Starter järgi ei võta. Pole kuulda ka mingit relee klõpsu. Variant muidugi, et poole aastase seimisega on tõmberelee kinni kiilunud aga krt varem seisis auto mitu aastat ja käivitus paugust. Samas pinge juhtmeotsale tuleb miskipärast siis, kui süüde sisse keerata, miite käivitusrezhiimis.
Olen kogenud seda M20 mootoriga.
-= mask =-
Starteril on kaks väikest klemmi, ergutus on õige küljes?
Kaitsmekarp jäi sama mis enne keretöid? Neid on erinevaid. Kaitsmekarbil pealt keeratav ergutuse mutter on korralikult kinni?
Ja kas mootorijuhtmestiku ports massijuhtmeid saavad korralikult massi? Minu mäletamist mööda ka mootorikäpa alt.
edit:
mina kasutasin seda skeemi
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adn.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/ado.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adp.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adq.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adr.jpg
Kaitsmekarp jäi sama mis enne keretöid? Neid on erinevaid. Kaitsmekarbil pealt keeratav ergutuse mutter on korralikult kinni?
Ja kas mootorijuhtmestiku ports massijuhtmeid saavad korralikult massi? Minu mäletamist mööda ka mootorikäpa alt.
edit:
mina kasutasin seda skeemi
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adn.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/ado.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adp.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adq.jpg
http://www.bmwclassic.ee/galerii/album/pudipadi/adr.jpg
e12, e21 Baur, e46 Alpina, e85, e90 Alpina, f25 Alpina
Mootoril tuli sees. Tänud vihje eest. Seda teist klemmi ei pannud esmapilgul üldse tähele ja loomulikult oli juhe vale klemmi küljes. Käe järgi sai praegu süüde paika keeratud. Peaks homme kiirkorras mõnda stroboskoobiga tegelast külastama, et asi täpseks saaks.Priit kirjutas:Starteril on kaks väikest klemmi, ergutus on õige küljes?
Mootoris on küll nüüd tuli aga ükski teine tuli ei põle


CSi, ti, i, RT, TC1, D