E21 315 külmalt puterdab ja sureb välja ver2
E21 315 külmalt puterdab ja sureb välja ver2
Nii... Sai selgusele jõutud, et käima minemise probleem oli tingitud pidusest karpa padjast. Sellega nüüd korras.
Käima läheb normaalselt.
Külmalt aga turtsub ikka ja kipub välja surema.
Vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, rootor, jagajakaas.
Paika pandud mõõdikutega süütenurk ja süüde.
Algul probleem, et ei tõmba hästi õli üles. Selle kontrollin täpselt, palju on sees, hommikul üle. Probleem aga hakkas juba siis, kui õli oli küll ja paraku natuke rohkemgi.
Siis sõidu ajal turtsub nii kergemal, kui raskemal gaasi vajutamisel.
blokib ja jõnksub.
tühikäigul turtsub hullusti ja tahab välja surra. Mitte pidevalt tho.
Nagu hooti üles soojenemise ajal.
Vahel aga sureb lihtsalt välja näit käigu vahetuse ajal: sidur alla veeren natuke pikemalt, ei turtsu ega midagi, vaikselt... läevad armatuuris tuled punaseks ja välja surnud.
Kui mootor soojaks käinud, on pikematel otsadel kütte kulu vana auto normide piires ja ei ole mingit probleemi. Kannatab vabalt möödasõitugi teha ilma ühegi tõrketa.
Igaljuhul millest selline fenomeen tekkida võib??
Kõrva järgi targemadki mehed ei oska kuskilt asjale läheneda, kuna nendeni jõudes on auto soe ja käib nagu kellavärk.
Käima läheb normaalselt.
Külmalt aga turtsub ikka ja kipub välja surema.
Vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, rootor, jagajakaas.
Paika pandud mõõdikutega süütenurk ja süüde.
Algul probleem, et ei tõmba hästi õli üles. Selle kontrollin täpselt, palju on sees, hommikul üle. Probleem aga hakkas juba siis, kui õli oli küll ja paraku natuke rohkemgi.
Siis sõidu ajal turtsub nii kergemal, kui raskemal gaasi vajutamisel.
blokib ja jõnksub.
tühikäigul turtsub hullusti ja tahab välja surra. Mitte pidevalt tho.
Nagu hooti üles soojenemise ajal.
Vahel aga sureb lihtsalt välja näit käigu vahetuse ajal: sidur alla veeren natuke pikemalt, ei turtsu ega midagi, vaikselt... läevad armatuuris tuled punaseks ja välja surnud.
Kui mootor soojaks käinud, on pikematel otsadel kütte kulu vana auto normide piires ja ei ole mingit probleemi. Kannatab vabalt möödasõitugi teha ilma ühegi tõrketa.
Igaljuhul millest selline fenomeen tekkida võib??
Kõrva järgi targemadki mehed ei oska kuskilt asjale läheneda, kuna nendeni jõudes on auto soe ja käib nagu kellavärk.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Sain nii palju targemaks, et seltsimehe täispikk nimi on Raimond Naaber.
Pesitsema TIPI garaazides, mis ma kuulsin tahetakse maha lükata, aga veel peaks veel püsti olema.. Näis kas seal keegi tegutseb ka.
Ja aastal 2005 reageeris nr-ile 5651033.. eks peab proovima.
Praegu aga peab vast raha jääma ootama, kuna kaks kätt taskus ka nagu imelik minna.
Pesitsema TIPI garaazides, mis ma kuulsin tahetakse maha lükata, aga veel peaks veel püsti olema.. Näis kas seal keegi tegutseb ka.
Ja aastal 2005 reageeris nr-ile 5651033.. eks peab proovima.
Praegu aga peab vast raha jääma ootama, kuna kaks kätt taskus ka nagu imelik minna.
Viimati muutis ullivilli, 29 Nov 2008 21:30, muudetud 1 kord kokku.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Tel nr on ikka sama jah ja tegutseb ikka TTÜ taga.
Nii puterdamise ja sellise asja peale öeldi, et tõenäoliselt üks membraan läbi.
Kuna seda aga osta ei saa, tuleb see mingist muust kraamist fabritseerida.
Arvas, et kuskilt saada korraliku karpat tõenäosus väike, kuna just need membraanid pidid pragunema, kuna tegu vana elukaga. Hulluks pidi asi just seistes minema, kütuses ligunedes vast nii hull polekski.
Hinnaks arvas ca 1000.-
Eks siis ei jää muud üle, kui tuleb palgapäeva ootama jääda.
Aga pole ullu... ega nii ehk naa sõita ei saa, kui kütust pole
Nii puterdamise ja sellise asja peale öeldi, et tõenäoliselt üks membraan läbi.
Kuna seda aga osta ei saa, tuleb see mingist muust kraamist fabritseerida.
Arvas, et kuskilt saada korraliku karpat tõenäosus väike, kuna just need membraanid pidid pragunema, kuna tegu vana elukaga. Hulluks pidi asi just seistes minema, kütuses ligunedes vast nii hull polekski.
Hinnaks arvas ca 1000.-
Eks siis ei jää muud üle, kui tuleb palgapäeva ootama jääda.
Aga pole ullu... ega nii ehk naa sõita ei saa, kui kütust pole

In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Ma arvan, et ei saa kohe letist osta aga UM-i kaudu peaks kõiki juppe tellida saama ja ebay.de on enamus vanematele karpadele remontkomplektid olemas. Seega selgita välja oma karpa mark, trüki realoem-i pilt välja, küsi täpselt järgi milline membraan sureb ja telli uus membraan või kogu remont kompl. IIRC on ebays nende komplektide hinnad paarikümne euro juures.ullivilli kirjutas:Kuna seda aga osta ei saa, tuleb see mingist muust kraamist fabritseerida.
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Re: E21 315 külmalt puterdab ja sureb välja ver2
Sõiduajal väljasuremine on kah vaid külmalt või soojalt kaa?ullivilli kirjutas: Vahel aga sureb lihtsalt välja näit käigu vahetuse ajal: sidur alla veeren natuke pikemalt, ei turtsu ega midagi, vaikselt... läevad armatuuris tuled punaseks ja välja surnud.
Täpselt selline viga oli mul bauril samuti ja selgus, et pidurivõimendi kaudu sai mootor lisaõhku. Võid prooviks võimendisse mineva vooliku sisselaskekollektori küljest ära tõmmata ja sinna mingi pimeda ette leiutada

Pidurdamisel ole ainult valmis suuremat jõudu rakendama

323i, 320 Baur & 750iAL Highline
Soojemalt tuleb ette... Täiesti soojalt ei ole täheldanud, et mingi probleem oleks.
Põhimõt see, et peale käivitamist mingi aja turtsub ja siis nagu kui on ära turtsunud käib ilusti.
Eila täheldasin, et algul, täitsa külmalt käis isegi enamvääm.
Mingi minut peale sõidu alustamist hakkas alles vabaga välja surema jne.
Esimese foori taga ei puterdanud veel.
Põhimõt see, et peale käivitamist mingi aja turtsub ja siis nagu kui on ära turtsunud käib ilusti.
Eila täheldasin, et algul, täitsa külmalt käis isegi enamvääm.
Mingi minut peale sõidu alustamist hakkas alles vabaga välja surema jne.
Esimese foori taga ei puterdanud veel.
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Nu esialgu siiski panustaks vana parandamisega.
Ja ikka veel... oleks huvitatud rem komplektist vms, kui neid liigub.
Sedana enam, et kuivana seismine pidi tuksi asja keerama.
Et pigem olgu üks korralik, kui kaks pooletoobist
Ja ikka veel... oleks huvitatud rem komplektist vms, kui neid liigub.
Sedana enam, et kuivana seismine pidi tuksi asja keerama.
Et pigem olgu üks korralik, kui kaks pooletoobist

In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Selline lugu, et paar varianti pakuti veel..
Ikka selle toore klapp, et äkki annab liiga palju vms peale?
Ja äkki on karpa paksult roojane?
Kas sellised asjad võivad olla põhjustajaks?
Kaasa aitavad kinlasti, aga põhjuseks?
Ikka selle toore klapp, et äkki annab liiga palju vms peale?
Ja äkki on karpa paksult roojane?
Kas sellised asjad võivad olla põhjustajaks?
Kaasa aitavad kinlasti, aga põhjuseks?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.
Vaata selle mehe oksjoneid või esita küsimus. Tundub, et müüb erinevaid rem komplekte.ullivilli kirjutas:Ja ikka veel... oleks huvitatud rem komplektist vms, kui neid liigub.
http://cgi.ebay.de/Zenith-Vergaser-Rep- ... 240%3A1318
CSi, ti, i, RT, TC1, D
Ok ma pean tõdema, et ma ei saa mitte mõmmigi saksa keelest aru.
Aga nii palju ma loen välja, ja tean et scirocco on vw.
Kas sama karpa oli siis ka vw ja eelduste kohaselt siis ka audil?
Või oli ainult BMW-l?
-----
Jõle pikaks asi veninud, aga need aasta lõpud kipuvad ikka krdi kiireks minema ja samas kiirelt minema.
Üks mõte mis veel välja käid:
Kuda käituks pidune benapump? kas võimalik, et soojenedes pump käitub normaalselt või peaks koguaeg siis jamama?
ja kuda on bmw-l lood igasugu vaakumvoolikutega?
Aga nii palju ma loen välja, ja tean et scirocco on vw.
Kas sama karpa oli siis ka vw ja eelduste kohaselt siis ka audil?
Või oli ainult BMW-l?
-----
Jõle pikaks asi veninud, aga need aasta lõpud kipuvad ikka krdi kiireks minema ja samas kiirelt minema.
Üks mõte mis veel välja käid:
Kuda käituks pidune benapump? kas võimalik, et soojenedes pump käitub normaalselt või peaks koguaeg siis jamama?
ja kuda on bmw-l lood igasugu vaakumvoolikutega?
In the end everything will be ok. If everything is not ok, it is not the end.