
Autost niipalju et aega tema jaoks pole pea üldse olnud, hetkel tagumised klaasid kõik ees muidu. Eks vist ostan UM-st juppe veel, saab aja tekkides uusi vidinaid külge kruvida

See piduritoru lause kukkus hästi välja tõesti aga las ta jääda.sysi kirjutas:Äge on see lause selle kohta, et sa katuse kõrvalt piduritorusid painutasid![]()
Aga - piilarikatted saab ka ise teha, kui häda väga käes. Minul oli, tegin ise kunstnahast, kleepisin poroloonpolstri alla, nagu ette nähtud. Mind naha erinevuse aspekt ei seganud siis - ega sega ka nüüd.
Ühel teisel autol panin samuti samad vasktorud ja siiani pole mingeid probleeme ja korrosioonijamasid olnud. Kui tekib, saab alati välja kah vahetada, E21-l pole see jube raske töö.Cardo kirjutas:Kas metallist varjestusega kütusevoolikuid ei plaaninud panna ?
Kas Reinzil olid need papist katted tellitavad või lõikasid ise välja ?
SelgeCardo kirjutas:Ma mõtlesin kummivoolikuid metallist varjestusega.
Päris hea variantsysi kirjutas:Tuleb kohe meelde, kuidas ma enda e21 lasin klaasiliistud panna. Läksin töökotta, lasin ära panna, küsisin hinda ja sain vastuseks, et nii haruldaste autode puhul raha ei küsita![]()
Viisin tänutäheks kummalegi aitajale nelipaki. Kroom kolmnurgad tagaklaasi nurkades olen suutnud kahjuks ära kaotada - vilunud mehed lõikasid klaasiliistu nii täpselt, et ei saa arugi, et seal peaks liist olema. Ajapikku muidugi hakkab ta kokku tõmbama, seega need tuleb kindlasti panna.